Gå til innhold

Kan jeg ha sjans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at du er for dårlig, jeg sier at du bør våkne opp og ta til deg kritikk for oppførselen din som du breier ut om her på KG om kollegaen din. Hva annet kan man forvente av en martyr?

Anonymkode: 7ee89...81b

Oppførselen min?

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke jobben som sjekkearena, og det har aldri skjedd før.

Anonymkode: c70a5...647

Du er ikke hva du forteller meg at du er, du er hva du gjør (i handlinger).

Anonymkode: 7ee89...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oppførselen min?

Anonymkode: c70a5...647

Betydning Oppførsel
 
Hva betyr Oppførsel? Her finner du 4 betydninger av ordet Oppførsel. Du kan også legge til en definisjon av Oppførsel selv.
 
 

1.

1 c-up.png   0 c-down.png

oppførsel


vise god oppførselvise god oppførsel
Kilde: ordbok.uib.no
 
 

2.

1 c-up.png   0 c-down.png

oppførsel


framferd
Kilde: ivaraasen.no
 
 

3.

1 c-up.png   0 c-down.png

oppførsel


> åtferd (f.)
Kilde: nn.wikipedia.org
 
 

4.

0 c-up.png   1 c-down.png

Oppførsel


Redirect atferdKategori:Omdirigeringer
Kilde: no.wikipedia.org
 
Legg til betydningen av Oppførsel
Betydning:
 
 18+
question-icon-red.gif
Antall ord: 
   
+ Flere alternativer
Navn:
E-post:  (* Valgfritt)
 
 
<< Smithfield Elia >>

Anonymkode: 7ee89...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke hva du forteller meg at du er, du er hva du gjør (i handlinger).

Anonymkode: 7ee89...81b

Og hvilke handlinger har jeg gjort?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Betydning Oppførsel
 
Hva betyr Oppførsel? Her finner du 4 betydninger av ordet Oppførsel. Du kan også legge til en definisjon av Oppførsel selv.
 
 

1.

1 c-up.png   0 c-down.png

oppførsel


vise god oppførselvise god oppførsel
Kilde: ordbok.uib.no
 
 

2.

1 c-up.png   0 c-down.png

oppførsel


framferd
Kilde: ivaraasen.no
 
 

3.

1 c-up.png   0 c-down.png

oppførsel


> åtferd (f.)
Kilde: nn.wikipedia.org
 
 

4.

0 c-up.png   1 c-down.png

Oppførsel


Redirect atferdKategori:Omdirigeringer
Kilde: no.wikipedia.org
 
Legg til betydningen av Oppførsel
Betydning:  
 
 18+
question-icon-red.gif
Antall ord: 
   
+ Flere alternativer
Navn:  
E-post:  (* Valgfritt)
   
 
<< Smithfield Elia >>

Anonymkode: 7ee89...81b

Kanskje du burde studere dette litt selv?

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg regner med at du kan lese. Hva jeg mener står klar og tydelig i bokstavform på denne siden og forrige side. 

Om du ikke vil ta det til deg så får du bare være sleazy. Det er du som må leve med deg selv.

Anonymkode: 7ee89...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke vil ta det til deg så får du bare være sleazy. Det er du som må leve med deg selv.

Anonymkode: 7ee89...81b

Nettopp. TS jager bort de han ikke liker svarene til, men holder liv i tråden. Hvorfor?

Ubehagelig lesning for alle oss som har opplevd forelskede menn på jobb. Jeg gidder ikke lengre være høflig og holde meg unna når TS er så uhøflig selv. Har vondt av jenta :( 

Anonymkode: 16267...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg regner med at du kan lese. Hva jeg mener står klar og tydelig i bokstavform på denne siden og forrige side. 

Om du ikke vil ta det til deg så får du bare være sleazy. Det er du som må leve med deg selv.

Anonymkode: 7ee89...81b

Din oppførsel er kritikkverdig enn min. Din oppførsel er iallefall synlig, mens du ikke vet noe om hvordan jeg oppfører meg mot jenta. Jeg er ikke sleazy, så slutt å sleng rundt tomme begreper. Jeg har ikke engang prøvd meg på jenta.

Og at du må skrive så veldig mange innlegg i denne tråden, med negative fortegn, tyder på at du åpenbart er ute etter å trekke meg ned. Derfor tar jeg ikke deg seriøst, og jeg lar meg heller ikke påvirke av slike uintelligente svar.

Jeg tar til meg alt av det konstruktive her i tråden, enten det er råd om å holde meg unna eller å prøve meg. Men dine svar er så gjennomsyret av negativitet og med usakligheter mot meg som person, til at jeg kan ta slikt til meg.

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. TS jager bort de han ikke liker svarene til, men holder liv i tråden. Hvorfor?

Ubehagelig lesning for alle oss som har opplevd forelskede menn på jobb. Jeg gidder ikke lengre være høflig og holde meg unna når TS er så uhøflig selv. Har vondt av jenta :( 

Anonymkode: 16267...931

Jeg jager bort de som er usaklige og som kommer med uberettigede karakteristikker av meg, som de ikke har noen bakgrunn for å uttale seg om. Som f.eks at jeg er ekkel og disrespektfull mot jenta. Det er bare milevis fra sannheten. I så fall burde hun jo holdt seg unna meg, og ikke oppsøkt meg..

Jeg respekterer alle de svarene som med saklighet råder meg til å holde meg unna. Det går an å holde seg til det, og ikke si at jeg er sleazy osv, uten å vite hva som har skjedd.

Sånn som du sier nå; "har vondt av jenta".  Du har intet grunnlag for å si det. Du vet null og niks om meg som person, og har ingen rett til å dømme meg.

Anonymkode: c70a5...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. TS jager bort de han ikke liker svarene til, men holder liv i tråden. Hvorfor?

Ubehagelig lesning for alle oss som har opplevd forelskede menn på jobb. Jeg gidder ikke lengre være høflig og holde meg unna når TS er så uhøflig selv. Har vondt av jenta :( 

Anonymkode: 16267...931

Husk at det er han som skal bo i sin egen kropp og i sitt eget hode, ikke noen av oss andre.

Anonymkode: f15dd...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg jager bort de som er usaklige og som kommer med uberettigede karakteristikker av meg, som de ikke har noen bakgrunn for å uttale seg om. Som f.eks at jeg er ekkel og disrespektfull mot jenta. Det er bare milevis fra sannheten. I så fall burde hun jo holdt seg unna meg, og ikke oppsøkt meg..

Jeg respekterer alle de svarene som med saklighet råder meg til å holde meg unna. Det går an å holde seg til det, og ikke si at jeg er sleazy osv, uten å vite hva som har skjedd.

Sånn som du sier nå; "har vondt av jenta".  Du har intet grunnlag for å si det. Du vet null og niks om meg som person, og har ingen rett til å dømme meg.

Anonymkode: c70a5...647

Jo, det har jeg! Jeg har sett hvordan du svarer meg (og andre), samt hvordan du fortsetter tråden enda de fleste ber deg holde deg unna, og basert på det vet jeg at du bryr deg mer om dine egne følelser, enn om hennes. Det er en dårlig deal for henne!

Anonymkode: 16267...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husk at det er han som skal bo i sin egen kropp og i sitt eget hode, ikke noen av oss andre.

Anonymkode: f15dd...858

Ja, men dette går ut over henne. Han bare lo av at det kunne oppleves ekkelt for henne.

Anonymkode: 16267...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jager bort de som er usaklige og som kommer med uberettigede karakteristikker av meg, som de ikke har noen bakgrunn for å uttale seg om. Som f.eks at jeg er ekkel og disrespektfull mot jenta. Det er bare milevis fra sannheten. I så fall burde hun jo holdt seg unna meg, og ikke oppsøkt meg..

Jeg respekterer alle de svarene som med saklighet råder meg til å holde meg unna. Det går an å holde seg til det, og ikke si at jeg er sleazy osv, uten å vite hva som har skjedd.

Sånn som du sier nå; "har vondt av jenta".  Du har intet grunnlag for å si det. Du vet null og niks om meg som person, og har ingen rett til å dømme meg.

Anonymkode: c70a5...647

Det ble nevnt tidligere at du er en rollemodell. Jeg er uenig. Du er ikke en rollemodell, for du lever ikke opp til en slik ærefull betegnelse. Du har, på et sted, ramlet utenfor. Du skal vokse, lære - du går bakover her i livet.

Det er ikke mitt problem. Ønsker deg lykketil

Anonymkode: f15dd...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det ble nevnt tidligere at du er en rollemodell. Jeg er uenig. Du er ikke en rollemodell, for du lever ikke opp til en slik ærefull betegnelse. Du har, på et sted, ramlet utenfor. Du skal vokse, lære - du går bakover her i livet.

Det er ikke mitt problem. Ønsker deg lykketil

Anonymkode: f15dd...858

Akkurat.

Anonymkode: 16267...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men dette går ut over henne. Han bare lo av at det kunne oppleves ekkelt for henne.

Anonymkode: 16267...931

Sånn er livet. La han være en av hennes erfaringer (som mange av oss allerede har erfart). Om noen år er det hun som sitter å skriver det samme som oss.

Han er hvertfall advart - mer kan man ikke gjøre.

Enkelte mennesker er bare... sånn. 

Anonymkode: f15dd...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er livet. La han være en av hennes erfaringer (som mange av oss allerede har erfart). Om noen år er det hun som sitter å skriver det samme som oss.

Han er hvertfall advart - mer kan man ikke gjøre.

Enkelte mennesker er bare... sånn. 

Anonymkode: f15dd...858

Ja, jeg hadde tenkt det. Men så holder han bare liv i tråden og kjefter og smeller. Da sier jeg fra.

Vi er mange som har opplevd creepy menn på jobb, TS, menn som tror at hyggelige kvinner er interesserte kvinner. Kanskje hun ikke tør å si sin mening en gang? Du viser jo tydelig her hvordan du reagerer når noen sier noe du ikke liker. Du krangler, kverulerer, jager folk bort. Det er ikke noe kvinner liker, uansett. Jobb med deg selv før du løper etter damer! 

Anonymkode: 16267...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flaut å se på og jeg synes synd på hun det gjelder. Det krever ikke mange sosiale antenner av oss for å forstå hvor patetisk dette er. For en flau tråd.

Anonymkode: f15dd...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er flaut å se på og jeg synes synd på hun det gjelder. Det krever ikke mange sosiale antenner av oss for å forstå hvor patetisk dette er. For en flau tråd.

Anonymkode: f15dd...858

Det er såvisst ikke den eneste i sitt slag!

Jevnlig kommer det tråder hvor menn lurer på om deres (ofte betraktelig) yngre og kvinnelige kollega er forelsket i de, og når flertallet her inne sier nei, så bare fortsetter de helt til noen sier at det er mulig...

Anonymkode: 16267...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall ikke mange rollemodeller eller særlig god oppførsel i dette kommentarfeltet 😂 hva med å feie for sin egen dør? 

Kan du ikke spørre om snapshaten hennes? Eller prøve å finne henne på instagram/face og legge henne til? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS du har spurt feil sted .. :P 

Her får du svar av damer som kunne vært mødre for denne jenta. De synes så klart dette er skummelt.

Mitt første tips er å snakke med kompisene dine, hva tenker de om dette? 

Vanskelig for oss å vite om jenta er interessert i noe mer enn et vennskap.. Og ja. Det kan ødelegge jobbforholdet deres dersom du prøver deg, og hun ikke er interessert. Du kan jo evt se etter tegn hos jenta? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...