Gå til innhold

Hermes Birkin, gammel dame-veske!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes veskene er estetisk flotte å se på. Står øverst på ønskelista 😍

Anonymkode: 9b0c3...199

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8/19/2017 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Diskuterer man bare ting man liker her inne? Det var nytt for meg. Jeg trodde man kunne diskutere både ting man liker og ikke liker her inne jeg. :klo: Jeg lurer bare på hva folk ser i den veska og hvorfor folk vil ha den. Er det bare fordi man ser rik ut og tror man er vellykket om man bruker den? Ville dere kjøpt den om den hadde sett klin lik ut, (og selvfølgelig ikke hadde vært fake), men kostet 3000 kr i stedet? 

Anonymkode: 0f634...3d1

Jeg synes den er utrolig fin. Jeg liker produkter med "gammeldags" design, så kanskje derfor? Selv har jeg nok ikke råd til den, og ville nok ikke en gang brukt 3000 kroner på ei veske. Slike penger ville jeg heller ha brukt på en reise eller noe i den duren. Folk er forskjellige og har ulik smak og betalingsvilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste veska som er styggere enn en Birkin er en fake Birkin. 

Anonymkode: 0f634...3d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fine, men hysterisk overpriset. Høy kvalitet i alle ledd er greit nok, men likevel er det ingen ting på denne jord som tilsier at vesken skal koste mer enn en grei bruktbil. - Ja i enkelte tilfeller mer enn en splunkende ny småbil. 

Anonymkode: 84a20...cb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er fine, men hysterisk overpriset. Høy kvalitet i alle ledd er greit nok, men likevel er det ingen ting på denne jord som tilsier at vesken skal koste mer enn en grei bruktbil. - Ja i enkelte tilfeller mer enn en splunkende ny småbil. 

Anonymkode: 84a20...cb1

Jeg er enig i det, de er veldig overpriset og det er merket en betaler for, for uansett hvor bra den er laget og at det er topp kvalitet, så er ingen skinn veske verdt 100000kr. Men fordi det er Hermes og Birkin er de det. Men jeg tørr å påstå at Teddy Blake vesken som er lik Birkin kanskje er av like god kvalitet og bra laget, nesten hvertfall. Og når en tenker på at en designerveske lik Birkin fra Teddy Blake koster ca 4000kr og en Birkin fra Hermes koster ca 100000kr, er det klart det er merke en betaler for. For det er umulig at det er så stor forskjell i kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de er dritfine og kunne godt eid en, ville hatt en i sort  35 cm  swift  eller box calf lær med sølv "hardware".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den, men det kunne aldri ha falt meg inn å bruke så mye penger på en veske uansett merke og modell. Hadde hatt råd om jeg ville ha den, og det tror jeg de fleste har. Spørsmålet er hva man prioriterer og sparer til.

Anonymkode: 55ece...d53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker etter ny veske nå, riktignok en som bare koster en brøkdel av hva en Birkin koster. Og jeg har leitet mye på nett.   Det finnes ganske mange vesker som er inspirert av Birkinvesken og andre Hermèsvesker, så jeg nekter å tro at den er sett på som en oldisveske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mystix skrev:

Jeg kikker etter ny veske nå, riktignok en som bare koster en brøkdel av hva en Birkin koster. Og jeg har leitet mye på nett.   Det finnes ganske mange vesker som er inspirert av Birkinvesken og andre Hermèsvesker, så jeg nekter å tro at den er sett på som en oldisveske!

Den er IKKE sett på som en oldisveske! Det er 100% sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lovelulu skrev:

Den er IKKE sett på som en oldisveske! Det er 100% sikkert :)

Nei, den er nok heller mange unge kvinners våte drøm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mystix skrev:

Handler ikke denne tråden om Birkinvesker likevel?

Jo, det gjør den. Hilsen TS. 

Anonymkode: 0f634...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.8.2017 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Fint alternativ for de som ønsker seg Birkin, men ikke har råd da siden de likner litt. :) Men personlig syns jeg begge er mindre pene og gammel dame, men det er bare min personlige smak. 

Anonymkode: 0f634...3d1

Hva er det du syns er så gammel dame aktig med Birkin vesken? Bare lurer, siden det er en veske som har mange forskjellige spreke farger også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Hva er det du syns er så gammel dame aktig med Birkin vesken? Bare lurer, siden det er en veske som har mange forskjellige spreke farger også :)

 

De "spreke" fargene er noe gamle damer som desperat vil se unge ut bruker. Men de ser ikke yngre ut for det. Blått, rødt og gult skinn er jo tacky og stygt, ikke sprekt. Og hele designet lyser gamle dame. Vanskelig å forklare, men likner på sånne vesker som min gamle farmor gikk med. Hadde stil hun altså, er ikke det, men jeg syns ikke den vesken er fin på noen under 80. Bare min mening. :) Kanskje jeg kjøper en i svart når jeg fyller 80.

Anonymkode: 0f634...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De "spreke" fargene er noe gamle damer som desperat vil se unge ut bruker. Men de ser ikke yngre ut for det. Blått, rødt og gult skinn er jo tacky og stygt, ikke sprekt. Og hele designet lyser gamle dame. Vanskelig å forklare, men likner på sånne vesker som min gamle farmor gikk med. Hadde stil hun altså, er ikke det, men jeg syns ikke den vesken er fin på noen under 80. Bare min mening. :) Kanskje jeg kjøper en i svart når jeg fyller 80.

Anonymkode: 0f634...3d1

Jeg liker de klassiske fargene som svart, brun, grå osv best jeg da, men fint med spreke farger også :) Men når en bruker så mye penger på en veske, foretrekker jeg en nøytral farge som går til alt :) Tror det hadde gått til dudas med Birkin salget hvis bare damer over 80 hadde kjøpt den. :laugh: Har du sett Hermes Kelly vesken? Den ser faktisk litt ut som en gammel dame veske, men jeg syns den er fin også jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De "spreke" fargene er noe gamle damer som desperat vil se unge ut bruker. Men de ser ikke yngre ut for det. Blått, rødt og gult skinn er jo tacky og stygt, ikke sprekt. Og hele designet lyser gamle dame. Vanskelig å forklare, men likner på sånne vesker som min gamle farmor gikk med. Hadde stil hun altså, er ikke det, men jeg syns ikke den vesken er fin på noen under 80. Bare min mening. :) Kanskje jeg kjøper en i svart når jeg fyller 80.

Anonymkode: 0f634...3d1

Det går snart inflasjon i din bruk av "gammel dame".

Anonymkode: 55ece...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Birkin er steike fin, kunne godt tenkt meg en sånn bag.

Den er helt nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...