Gå til innhold

Hvorfor er det så mange innvandrere på kjøpesentere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange invandrere på kjøpesenteret? Er jeg i lekebutikken er 80% innvandrere med bortskjemte barn som får alt de peker på. Er det dette skattepengene våre går til? Merker jeg blir mektig provosert.

Anonymkode: c4c52...732

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men når jeg ser dem er de ofte på shopping. Virker ikke akkurat som om de har lite penger heller.

Anonymkode: c4c52...732

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange invandrere på kjøpesenteret? Er jeg i lekebutikken er 80% innvandrere med bortskjemte barn som får alt de peker på. Er det dette skattepengene våre går til? Merker jeg blir mektig provosert.

Anonymkode: c4c52...732

Misunnelige nordmann! Mange innvandrerfamilier bor sammen, ofte flere generasjoner under samme tak. Utgiftene reduseres slik at de har råd til å kjøpe seg det de vil. Du får slutte å være ute i samfunnet hvis slike ting irriterer deg. Slike som deg har jeg møtt før og fellesnevneren er bitterhet og misunnelse. Jesus!

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
14 minutter siden, Mystix skrev:

Mange innvandrere jobber ikke, og har dermed mer tid til å være på kjøpesenter. 

For innvandrere er ikke andre steder, kun i kjøpesentre........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lignende erfaringer. Ser ofte innvandrerfamilier eller innvandrere generelt som henger på kjøpesentre og biblioteker. De kjøper som regel like mye/mindre som etniske nordmenn, men de barna kan å bråke :P 

Anonymkode: 876ab...eb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet på kjøpesenter, på dagtid er det flest foreldre i permisjon, pensjonister og ikke etnisk norske folk. Selvfølgelig er det nordmenn i alderen 20-67 også innom, men ikke i like stor grad som tidligere nevnte grupper. På ettermiddag/tidlig kveld er det "den norske kjernefamilien" som er på tur, de er superstressa og ungene er sultne, men de MÅ ha nye sko! på kveldstid er det de uten barn eller som har eldre barn som er ute og handler. På lørdager er det alle de som ikke orker eller har tid i løpet av uka, lørdag er den verste dagen å jobbe på kjøpesenter, sett bort i fra jul.

Anonymkode: 1be53...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lignende erfaringer. Ser ofte innvandrerfamilier eller innvandrere generelt som henger på kjøpesentre og biblioteker. De kjøper som regel like mye/mindre som etniske nordmenn, men de barna kan å bråke :P 

Anonymkode: 876ab...eb0

De med bråk er jeg helt enig i - det gjelder både barn og voksne. Vi nordmenn er ofte veldig stille og rolig av oss, og de fleste kulturer har en litt mer høyrøstet omgangsmåte. Det skal mye til å være stillere enn en nordmann.

En edru nordmann, vel å merke.

Anonymkode: 9cd23...58d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet på kjøpesenter, på dagtid er det flest foreldre i permisjon, pensjonister og ikke etnisk norske folk. Selvfølgelig er det nordmenn i alderen 20-67 også innom, men ikke i like stor grad som tidligere nevnte grupper. På ettermiddag/tidlig kveld er det "den norske kjernefamilien" som er på tur, de er superstressa og ungene er sultne, men de MÅ ha nye sko! på kveldstid er det de uten barn eller som har eldre barn som er ute og handler. På lørdager er det alle de som ikke orker eller har tid i løpet av uka, lørdag er den verste dagen å jobbe på kjøpesenter, sett bort i fra jul.

Anonymkode: 1be53...9d6

Jeg likte alltid lørdager - mye folk, mye å gjøre.

Det verste var torsdag- og fredagskvelder; ingen kunder, alt var stille og minuttene gikk så sakte at man kunne tro verden hadde stoppet opp.

Søndagsjobbing før jul var det beste - alle var i godt humør og bare litt stresset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øuhm, så kjøpesentre er kun forebeholdt 10. generasjons nordmenn? Du vet det at det knapt finnes et eneste sted i VERDEN i vår moderne verden hvor det bor kun de som slekter på de som bodde der for hundre år siden sant? Du finner norsk-orienterte restauranter i India og Kazakstahn, jeg synes nesten du burde protestere mot dem og, rett skal være rett i tilfelle. For du skjønner kanskje at uansett hva din holdning er til dette så kommer ikke verden til å gå baklengs, sant? Så enten kan du være dømmende, sur og grinete i livet, eller så kan du være åpen, glad og aksepterende -det er faktisk de eneste valgene du har. 

Til info: Spania er drittlei av sydenturister som er med på å ødelegge landet og maange av de er jo, gjett tre ganger da; NORDMENN! Her i Norge møter jeg jammen meg idioter som klager over at de ikke snakka norsk på hotellet de bestilte eller at de ikke kunne finne noe sted som selger kjøttkaker i brun saus. Jeg har møtt nordmenn som etter både 10 og 20 år i div. "sydenland" som aldri på de årene de har hatt ferieleilighet, har lært seg språket, de kan knapt engelsk. 

Den største forskjellen på de som reiser på ferie og de som flykter er at de som flykter faktisk FLYKTER!!!

Vi er heldige her oppe, vi kommer ikke fra verdens navle, vi er et lite land oppi nord som stort sett har vært bønder. Vi er laaangt unna der jordas befolkning oppstod, vi er småttisene som klarte oss fordi andre labd redda oss fra fattigdom, nød og sult -husk at vi ikke engang var vårt eget land for bare litt over 100år siden. Kongefamilien vår er dansk og engelsk -vil du kaste ut de og? 

Blir det ikke litt slitsomt å tenke på at du aldri kan dra på ferie ut av norge? Flytte kan du iallefall ikke!! For du kan jo ikke det, da bryter du med din egen tullete norm.

(Psst. tror kanskje kemnerkontoret høtes ut som en bedre arbeidsplass enn lekebutikken om du er såpass sur av deg. Bare et tips!)

Anonymkode: fd6a2...56b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, applestories skrev:

Jeg likte alltid lørdager - mye folk, mye å gjøre.

Det verste var torsdag- og fredagskvelder; ingen kunder, alt var stille og minuttene gikk så sakte at man kunne tro verden hadde stoppet opp.

Søndagsjobbing før jul var det beste - alle var i godt humør og bare litt stresset :)

Jeg likte også å jobbe når det var mye å gjøre, men jeg jobbet i en lavprisbutikk hvor folk forventet førsteklasses service og innpakkede gaver. Men det er selvfølgelig også gøy å jobbe når det er mye folk, men innimellom kan det bli litt mye. Pluss det er da vekslebandene kommer og, og skal svindle deg for en tusenlapp :angry: Har enda til gode å bli lurt, men de er vanskelige å bli kvitt og tar mye tid.

Anonymkode: 1be53...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øuhm, så kjøpesentre er kun forebeholdt 10. generasjons nordmenn? Du vet det at det knapt finnes et eneste sted i VERDEN i vår moderne verden hvor det bor kun de som slekter på de som bodde der for hundre år siden sant? Du finner norsk-orienterte restauranter i India og Kazakstahn, jeg synes nesten du burde protestere mot dem og, rett skal være rett i tilfelle. For du skjønner kanskje at uansett hva din holdning er til dette så kommer ikke verden til å gå baklengs, sant? Så enten kan du være dømmende, sur og grinete i livet, eller så kan du være åpen, glad og aksepterende -det er faktisk de eneste valgene du har. 

Til info: Spania er drittlei av sydenturister som er med på å ødelegge landet og maange av de er jo, gjett tre ganger da; NORDMENN! Her i Norge møter jeg jammen meg idioter som klager over at de ikke snakka norsk på hotellet de bestilte eller at de ikke kunne finne noe sted som selger kjøttkaker i brun saus. Jeg har møtt nordmenn som etter både 10 og 20 år i div. "sydenland" som aldri på de årene de har hatt ferieleilighet, har lært seg språket, de kan knapt engelsk. 

Den største forskjellen på de som reiser på ferie og de som flykter er at de som flykter faktisk FLYKTER!!!

Vi er heldige her oppe, vi kommer ikke fra verdens navle, vi er et lite land oppi nord som stort sett har vært bønder. Vi er laaangt unna der jordas befolkning oppstod, vi er småttisene som klarte oss fordi andre labd redda oss fra fattigdom, nød og sult -husk at vi ikke engang var vårt eget land for bare litt over 100år siden. Kongefamilien vår er dansk og engelsk -vil du kaste ut de og? 

Blir det ikke litt slitsomt å tenke på at du aldri kan dra på ferie ut av norge? Flytte kan du iallefall ikke!! For du kan jo ikke det, da bryter du med din egen tullete norm.

(Psst. tror kanskje kemnerkontoret høtes ut som en bedre arbeidsplass enn lekebutikken om du er såpass sur av deg. Bare et tips!)

Anonymkode: fd6a2...56b

Jeg tror ikke TS jobber i lekebutikken, eller på en kjøpesenter for den saks skyld. Og bare så du vet det, kemnerkontoret har de hyggeligste ansatte noensinne! Forståelsesfulle og hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personer som provoserer legger man ofte mer merke til. Slutt å provosere deg over innvandrere så ser du like mye nordmenn. 

Anonymkode: d9c94...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

For innvandrere er ikke andre steder, kun i kjøpesentre........?

Skrev jeg at de kun oppholdt seg på kjøpesentre??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Regn skrev:

Hvorfor er det så mange rasister på KG?

De er ikke bare på KG de er overalt, de tør bare ikke si det høyt.

Anonymkode: 1be53...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke bare på KG de er overalt, de tør bare ikke si det høyt.

Anonymkode: 1be53...9d6

 

De er ikke overalt og de må bekjempes, utdannes og opplyses. Rasistene, altså,

Endret av Regn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...