Gå til innhold

Er likes viktig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer oppriktig.

Da jeg var ung var jeg ganske opptatt av likes. Typ at bilder ville bli slettet hvis jeg ikke fikk nok likes og jeg ville bruke ganske mye energi på det. På den tiden fikk jeg også mange likes. Nå har jeg hatt lang pause fra publisering på sosiale medier og begynte litt igjen for en god stund siden. Jeg har et bra liv med mange venner og er mye ute. Men jeg får lite likes.

Jeg ville aldri brydd meg om antall likes hos en annen person, men alt som kommer opp gjør meg usikker.

Er jeg mindre vellykket, fordi jeg ikke har nok likes? Hva tenker dere OPPRIKTIG? 

Anonymkode: d59e5...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal gi deg en like, den får deg til å føle deg bedre. :)

Anonymkode: eeabb...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal gi deg en like, den får deg til å føle deg bedre. :)

Anonymkode: eeabb...ea3

Hehe, neida.

Jeg føler egentlig at livet mitt er bedre uten sosiale medier.

Spesielt når det får meg til å føle meg udugelig. Samtidig er det jo fint å kunne dele litt av livet sitt...

Anonymkode: d59e5...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg helt likegyldig til det der... Om det skulle være viktig i det hele tatt så er det viktigst hvem det er i i fra, men nå syns ikke jeg det er viktig. 

Anonymkode: e854f...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer oppriktig.

Da jeg var ung var jeg ganske opptatt av likes. Typ at bilder ville bli slettet hvis jeg ikke fikk nok likes og jeg ville bruke ganske mye energi på det. På den tiden fikk jeg også mange likes. Nå har jeg hatt lang pause fra publisering på sosiale medier og begynte litt igjen for en god stund siden. Jeg har et bra liv med mange venner og er mye ute. Men jeg får lite likes.

Jeg ville aldri brydd meg om antall likes hos en annen person, men alt som kommer opp gjør meg usikker.

Er jeg mindre vellykket, fordi jeg ikke har nok likes? Hva tenker dere OPPRIKTIG? 

Anonymkode: d59e5...030

Uff nå begynne jeg å føle meg gammel: Det er da ikke så lenge siden man begynte med sosiale medier og likes?
Glad jeg vokste opp i en annen tid :)
Du vet at likesene bare er overfladisk>?
Jeg klikker liker på alle de jeg får i nyhetsstrømmen (går glipp av en del pga jeg får så mange) - men ser egentlig ikke på bildet engang. Bare føler meg "skyldig" i å like bildene til den og den.
Så det at jeg har likt et bilde, betyr ikke at jeg syns personen er så pen eller fantastisk nødvendigvis.

 

Anonymkode: 910e5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff nå begynne jeg å føle meg gammel: Det er da ikke så lenge siden man begynte med sosiale medier og likes?
Glad jeg vokste opp i en annen tid :)
Du vet at likesene bare er overfladisk>?
Jeg klikker liker på alle de jeg får i nyhetsstrømmen (går glipp av en del pga jeg får så mange) - men ser egentlig ikke på bildet engang. Bare føler meg "skyldig" i å like bildene til den og den.
Så det at jeg har likt et bilde, betyr ikke at jeg syns personen er så pen eller fantastisk nødvendigvis.

 

Anonymkode: 910e5...42e

Jeg fikk FB når jeg var 10. Er i dag 19. :) Instagram kom vel i 2012-2013 eller noe sånn? Så har vokst opp med det ja... Men enda verre for de som blir født i dag.

Ja, det er overfladisk, men slik jeg ser det tenker folk automatisk at de med mer likes er mer kule, mer populære og har mer venner.

Anonymkode: d59e5...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...