Gå til innhold

Morsomme ting fra eBay? 😁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den morsomste tingen dere har bestilt fra eBay, wish osv? Har dere gått på noen skikkelig bommerter når dere har bestilt i form av at dere ikke har sjekket størelse på ting/klær? 😄 

Jeg bestilte meg jumpsuit en gang, bestilte i XL, den kunne passet en 1. Klassing 😂😂

Anonymkode: 4e144...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte en t-skjorte en gang og med tanke på at størrelsene ofte er veldig små og jeg er ganske stor så bestilte jeg 6XL... Fikk ikke med meg at jeg bestilte fra USA og da fikk jeg en t-skjorte jeg kunne puttet iallfall 5 av min størrelse oppi.

Anonymkode: 47a82...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte en kjole en gang. Fra Kina så klart. Brukte på den tiden xs-s i norske str så tenkte at jeg safet når jeg bestillte xl. Jeg fikk den ikke engang over hodet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det er med de kinaklærne 😂 

Anonymkode: 4e144...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo mål i cm skuldre, midje etc. på kinaklærne, på sidene på nett..stemmer ikke målene? Eller har dere ikke målt? 

Anonymkode: 42481...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo mål i cm skuldre, midje etc. på kinaklærne, på sidene på nett..stemmer ikke målene? Eller har dere ikke målt? 

Anonymkode: 42481...96c

De fleste målene stemmer ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelse bommerter er en gjenganger! Jeg måler men ting passer ikke, kinaklær har jeg sluttet helt å bestille for stoffet kjennes enten ut som papir eller er tynt og gjennomsiktig. Passer størrelsen, så er plaggene for det meste ubrukelig pga stoffet.

Det rareste må være en gang jeg kjøpte en parykk, det var langt og fyldig bølgete hår på bildet, da den kom så så det ut som en hette hvor et barn hadde klistret på noe hårtuster her og der, og i sjokk gul i stedet for hvit blond som bildet viste.

 

Anonymkode: 3a785...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo mål i cm skuldre, midje etc. på kinaklærne, på sidene på nett..stemmer ikke målene? Eller har dere ikke målt? 

Anonymkode: 42481...96c

Når jeg kjøpte jumpsuiten stemte ikke målene i det hele tatt 😂

Anonymkode: 4e144...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Størrelse bommerter er en gjenganger! Jeg måler men ting passer ikke, kinaklær har jeg sluttet helt å bestille for stoffet kjennes enten ut som papir eller er tynt og gjennomsiktig. Passer størrelsen, så er plaggene for det meste ubrukelig pga stoffet.

Det rareste må være en gang jeg kjøpte en parykk, det var langt og fyldig bølgete hår på bildet, da den kom så så det ut som en hette hvor et barn hadde klistret på noe hårtuster her og der, og i sjokk gul i stedet for hvit blond som bildet viste.

 

Anonymkode: 3a785...dd0

Haha fantastisk 😂😂

Anonymkode: 4e144...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kjøpte parykk en gang som så så lekker og blond ut på bildet. Da den kom frem så den ut som en guloransje skinnende karnevalsparykk. 

Anonymkode: e8fe6...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha kjøpte parykk en gang som så så lekker og blond ut på bildet. Da den kom frem så den ut som en guloransje skinnende karnevalsparykk. 

Anonymkode: e8fe6...030

Er den erfaringen jeg veit de fleste har med å kjøpe hår fra eBay :P 

Anonymkode: 4e144...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...