Gå til innhold

BESTE sjampo+balsam for tørt, tykt og bølgete hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil ha det glatt og blankt, mykt, og lett å gre :) Prøvde Redken all soft - veldig misfornøyd. Det går jo ikke an å gre det. Så skjønner jeg vil ha mye mer glans. Har du en å anbefale? Du som har tykt, tørt og bølgete/krusete hår. 

Gjerne flere forskjellige og, fra forskjellige merker... 

Og så tenkte jeg å prøve kerastasé eller hva den heter. Men vet ikke om den er bra? 

Anonymkode: 9760e...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil ha det glatt og blankt, mykt, og lett å gre :) Prøvde Redken all soft - veldig misfornøyd. Det går jo ikke an å gre det. Så skjønner jeg vil ha mye mer glans. Har du en å anbefale? Du som har tykt, tørt og bølgete/krusete hår. 

Gjerne flere forskjellige og, fra forskjellige merker... 

Og så tenkte jeg å prøve kerastasé eller hva den heter. Men vet ikke om den er bra? 

Anonymkode: 9760e...68f

Sjampo og balsam i billigmerket First Price, er det beste jeg har prøvd. Kjøpes på KIWI

Anonymkode: 3ff8c...78e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den grønne Bed Head serien. Har likt hår som deg. 

Men uansett lønner deg seg å bruke et preparat etter hårvasken, om du vil ha det ekstra mykt og skinnende. 

Anonymkode: c5c6b...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tykt, bølgete og litt frusete hår. All soft fra Redken var jeg også svært misfornøyd med. Jeg bruker Elvital, den nye blå (husker ikke hva den heter), som er uten silikon. Håret mitt ble mye mer krøllete og mindre frusete når jeg sluttet helt med å bruke produkter med silikon. Tok et par mnd før det ble bra. 

Anonymkode: 9c6c9...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her ts, har enda ikke funnet nie som fungerer, men er i likhet med deg megaskuffa over redken all soft, gjorde ingenting for meg

Anonymkode: e9448...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet så går jo med håret i en knute hele tiden. 

Anonymkode: 6d5c9...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilke produkter bortsett fra shampoo og balsam bruker du?

Anonymkode: e9448...b18

Bytter på en antifrizz krem fra Matrix (grønn flaske) og en olje fra Orofludio, antifrizz spray uten hold fra Sexy hair og noen ganger hårspray med medium hold fra Kms for å holde småhårene nede. Vurderer å bytte Matrixkremen med en tilsvarende fra Disciplineserien siden shampoen og balsamen fungerer godt på håret mitt. Også et lite pluss med den fine innpakkingen 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det samme problemet så går jo med håret i en knute hele tiden. 

Anonymkode: 6d5c9...f1e

Ingenting som hjelper mot tørt hår for deg? Trist å lese. PS: Knute kan gjøre at du får høyt hårfeste :o

Anonymkode: 9760e...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting som hjelper mot tørt hår for deg? Trist å lese. PS: Knute kan gjøre at du får høyt hårfeste :o

Anonymkode: 9760e...68f

Har hatt håret slik i 30 år, har masse hår. Ikke høyt hårfeste. 

Anonymkode: 6d5c9...f1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2017 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Sjampo og balsam i billigmerket First Price, er det beste jeg har prøvd. Kjøpes på KIWI

Anonymkode: 3ff8c...78e

Jeg sier meg enig i dette. Shampooen og balsamen til First Price er fantastisk gode. De inneholder heller ikke silikoner og kan derfor gjøre at håret er blast og kjipt i en periode. Etter det blir håret friskt og flott siden det ikke kun har et lag med silikoner rundt seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv prøvd en rekke produkter før jeg fant en serie jeg er superfornøyd med - kanskje du også blir det? Sjekk ut:

https://www.nordicfeel.no/search?q=KÉRASTASE Discipline

Mitt hår har aldri vært finere iallefall :-)

PS: abonnerer du på deres nyhetsbrev har de ofte kampanjer på hårpleieprodukter, så da kan du spare enda mer ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vekslet litt på, men har vært fornøyd med den krølleserien fra Redken tidligere, og Hydre-serien fra Sebastian. Nå har jeg akkurat prøvd ut en volumserie fra Pureology. Ikke fordi jeg trenger volum, men jeg syns noen sjampoer og balsamer gjør håret mitt tungt, så jeg tenkte å prøve denne. Jeg vil heller ha litt liv i håret enn at det kjennes som en eneste tung hesteman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tykt og bølgete hår, og bruker serien Hydrate fra Pureology. Veldig fornøyd 😊 

Det endte med at samboeren min også likte dette veldig godt, så jeg kjøpte en megaflaske til rundt 250kr fra feelunique eller lookfantastic (husker ikke helt). Anbefales å prøve ut en liten først. Pureology er også uten sulfater💚

Anonymkode: 86799...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...