Gå til innhold

BLIR håret ødelagt av extensions eller er det en myte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Ja damer, blir håret ødelagt eller er det en myte?
Noen sier at det blir tynnere og mer slitt, andre sier at det bare virker tynnere når man fjerner extensionene siden man da er vant til å ha tykkere hår med de i og at kontrasten spiller en et puss.

Skriv gjerne det du vet om teip Extensions, kreatin fester osv . Er ute etter hva som helst for å få looken av tykkere hår , jeg har prøvd Clip in Extensions men da kunne man se festene siden jeg har så tynt hår fra før...

Anonymkode: 07b6f...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja  håret blir tynnere , veldig slitt og mister hår

Anonymkode: 14e93...44c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en over skrev. Det blir slitt. Der hvor festene til til håret sitter blitt håret veldig slitt og må vokse helt ut for å bli pent 

Anonymkode: 5c632...78d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når håret blir varmesveiset på blir det ødelagt og det blir bare noe fjoner igjen når det tas av.  Har ikke prøvd tape eller microringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd så og si alt som er av extension og JA det blir slitt! 

Ved keratin extension fester du jo rundt 100 fester i hodet og håret ditt vil bli slitt på alle disse 100 festene. Tro meg!

Microringer syntes jeg var noe snillere mot håret.

Tape fungerte ganske greit, men jeg syntes det var vanskelig å feste det på egenhånd.

Det beste jeg har prøvd var en slags lang remse med hår som ble festet med ca 10-12 keratinfester. Det ble veldig pent og siden det bare var 10 fester så ble håret mindre slitt. Men dette sleit også, bare sånn at det er sagt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir slitt. Jeg brukte clip in extensions i flere år, og håret mitt ble utrolig slitt. Det at jeg hjemmebleket det flere ganger hjalp heller ikke. Jeg har ganske tykt hår, så håret som var lengst ned mot nakken var helt tynnslitt og kort fordi jeg festet extensionsfestene i for lite hår, fordi det ikke så naturlig ut i det hele tatt hvis jeg ikke gjorde det. Det tok 2 år før det begynte å vokse seg lenger da jeg sluttet med det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok extensions 1 gang mens jeg ventet på at mitt eget hår skulle bli lenger, og det var en stor feil. Det ble veldig slitt og ødelagt av det. Gjorde det hos frisøren.

Anonymkode: 00b2b...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte keratin extensions, og mistet en del hår når jeg tok det ut. Hadde det i 7-8mnd. Både fjernet og satt på hos frisør. 

Opplevde ikke annen slitasje eller problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...