Gå til innhold

Hvilken hårlengde er finest på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1) Kort

2) Halvlangt 

3) Langt 

Har hår ned til hoftene, vil klippe det, men usikker. Trenger hjelp

Anonymkode: 447a8...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kvinne. Jeg synes skulderlangt til langt hår er fint. Jeg skiller mellom langt, og ekstremt langt. Lengde slik du beskriver er ekstremt. Selv sparer jeg til hår rett nedenfor brystene, som jeg anser som langt :)

Anonymkode: d5945...3db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo helt an på ansiktsform, hva slags type du er etc Umulig å svare generelt på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Måbarefåsiat. 

 

Hva med å finne ut hvilke ansiktsform du har, og så søke opp bilder? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne. Jeg synes skulderlangt til langt hår er fint. Jeg skiller mellom langt, og ekstremt langt. Lengde slik du beskriver er ekstremt. Selv sparer jeg til hår rett nedenfor brystene, som jeg anser som langt :)

Anonymkode: d5945...3db

Enig. Jeg har hår ned til under brystene foran og langt ned på ryggen bak, og alle anser det som langt hår. 

Anonymkode: 70e59...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha hår ned til hoftene er noe de færreste har, så det er ikke bare langt - det er svært langt hår. Slikt hår blir gjerne tynt og slitt nederst, flatt og rett øverst. Jeg syns ikke det er fint :/ 

Anonymkode: 8a0bd...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha hår ned til hoftene er noe de færreste har, så det er ikke bare langt - det er svært langt hår. Slikt hår blir gjerne tynt og slitt nederst, flatt og rett øverst. Jeg syns ikke det er fint :/ 

Anonymkode: 8a0bd...600

Jeg har sett ganske mange lyshårede jenter og damer med den type lengde, som ville vært finere med kortere lengder. Det er lite pent, samtidig som håret slites mer, når det er tynt og pistrete i endene. Har man i tillegg tynt hår så blir det nesten enda verre. En gang jeg satt hos en frisør kom det inn ei jente med håret ned på lårene. Hun hadde det i ei flette, og ville klippe bare bittelitt. Frisørene ooet og aaet seg over hvor flott hår det var, men det var jo så tynt og pistrete, samt at slutten av fletta var som en liten tynn museflette. Når man har så tynt hår at man kan tre den minste hårstrikken på uten å doble, da er det ikke noe fint med så langt hår. Var bare flatt og lå klistret inntil hodet hennes. Men men ikke mitt problem. 

Anonymkode: 0642d...be6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hår ned til rumpa. Har villet klippe det i mange år nå, men klarer det ikke. På grunn av angst :( Synes det er vanskelig å sitte i frisørstolen med en fremmed. Småprating og en person som tar på meg. Panikk av å tenke på det. 
Vurderer å bare ta kjøkkensaksen og klipp alt av. 

Håret mitt er tynt på grunn av vitaminmangel og bruk av hårstrikk. Bruker det hver dag, dag og natt. Har det i en dott, så det vises ikke hvor tynt håret er. 

Anonymkode: 923c9...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker langt.. Jeg har veldig lyst å spare helt ned til halebeinet. Men nå er det halvlangt. Jeg bruker hijab, så det er jo ingen som ser det til å si at det er stygt uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det kommer helt an på hvordan personen ser ut og hvordan håret er. Generelt syns jeg ordentlig langt hår er finest på det med litt tykt hår med fall. Samtidig, som en som har tykt hår selv, syns jeg håret begynner å bli tungt når det begynner å rekke ned til midt på ryggen. Så jeg skjønner ikke at folk orker så langt hår, i tillegg til at det ofte blir veldig flatt på toppen siden håret tynger sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hår ned til anklene i mange år, men klippet det til skulderene for 4 uker siden. Det tørker mye fortere nå, og det er deilig å ikke bruke 20 min på å flette det. Flere ganger om dagen. 😀 

Anonymkode: 38c03...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort. Til skuldrene. Ser mer stelt ut enn langt. Langt blir litt heksete (NO OFFENCE :nigo:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...