Gå til innhold

Når brukte du strømpebukse sist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Basert på noen andre poster her.

Når brukte du strømpebukse sist? 

Virker som dette plagget er døden nær. 

Ser bare tights og leggings uten fot for tiden...

Anonymkode: 541e0...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du får mer ut av denne fetishen din om du poster på et sexforum. Helt seriøst.

 

Endret av Perle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 80-tallet en gang da det var skikkelige vintere... 

Endret av Mr. Kilmister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke blir kaldere enn 5pluss grader mittvinters så har det blitt mye bare ben i skjørt og kjole .hilsen jente 30-år

Anonymkode: 8f5f0...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i strømpebukse om vinteren. Men nå så bruker jeg det stort sett når jeg har dusjet. I stedet for boxer, sokker og bukse. Er det digg å bare dra på seg en strømpebukse å chille rundt i.

Anonymkode: 541e0...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen av denne måneden. Var på hyttetur, og satt ute til det ble seint på kvelden og ganske kjølig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I april-mai. Orker ikke å bruke strømpebukse i sommermånedene. Brukte da en tynn strømpebukse.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker sånn tynn nylonstrømpebukse, så i juli i en rund dag. 

Anonymkode: 2e691...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Basert på noen andre poster her.

Når brukte du strømpebukse sist? 

Virker som dette plagget er døden nær

Ser bare tights og leggings uten fot for tiden...

Anonymkode: 541e0...569

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor i strømpebukse om vinteren. Men nå så bruker jeg det stort sett når jeg har dusjet. I stedet for boxer, sokker og bukse. Er det digg å bare dra på seg en strømpebukse å chille rundt i.

Anonymkode: 541e0...569

Plagget er vel neppe døden nær siden du bruket det selv om vinteren?  Eller har du bare glemt at det fortsatt er sommer? 

Jeg mistenker forøvrig sterkt at du TS er samme person som startet denne tråden. Der er vel begrenset hvor mange menn som er så opptatt av strømpebukser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg giftet meg i juni. Skal i bryllup igjen i morgen og må bruke det da.

Bruker det bare til pent og skjørt. Jeg fryser ikke på beina, bare overkroppen, og synes strømpebukse under bukse er ekkelt. 

Anonymkode: ae5e0...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strømpebukser er egentlig noe herk. Det er så vrient å finne noen som passer skikkelig. Enten er de for lange i beina og legger seg i folder, eller for korte slik at skrittet havner langt nede på låra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Perelandra skrev:

Strømpebukser er egentlig noe herk. Det er så vrient å finne noen som passer skikkelig. Enten er de for lange i beina og legger seg i folder, eller for korte slik at skrittet havner langt nede på låra. 

Mhm, enig! Brukte lang tid på å finne min favorittstrømpebukse. Jeg liker dem også store, slik at de er behagelige og de dekker hele magen opp til under puppene (ja, jeg er rar), men samtidig må de ikke gli ned. Det er jammen ikke lett å finne. Men nå har jeg funnet meg noen fra Evans, og de er helt perfekte. De har også i ulike typer, tykke og tynne osv. Jeg hamstrer strømpebukser i blått, svart, brunt og grått hver gang de har salg eller jeg er på besøk i England. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

 

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukser er en idiotisk oppfinnelse men langt bedre enn knappeliv og strømper. 

Bruker bare strømpebukser i ull når det er kaldt. De tynne rskner før de er kommet på.

Anonymkode: fc52d...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forrige uke. Alle venninnene mine og jeg går jevnlig i strømpebukse, vi er i 20-års alderen. Både i forbindelse med jobb, hverdags og ut på byn. Tights og leggings føler jeg er 40+ damer kategori. 

Endret av According To
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte grå ribbestrikket strømpebukse med knelange hvite adidas sokker over og skjørt i går jeg. Denne sommeren er jo kald.

Anonymkode: a30bc...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...