Gå til innhold

Vises det hvis jeg sniker èn enkeltgang på fb-profilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig på en person, og lurer på om vedkommende ser det hvis jeg går inn kun en gang for å se på profilen? Vi har en felles bekjent, så kan jeg hende jeg kommer opp som forslag uansett, ikke så farlig sånn sett. Men vil helst ikke at h*n skal vite at jeg har gått inn og sett.

Hvordan funker dette?

Anonymkode: d319d...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det. Håper ikke det. Jeg sjekker ut folk stadig vekk. Søkere på jobb hos oss, nye lærere etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan se hvem som har vært inne på en Facebook profil.

Anonymkode: 19aca...101

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Tror ikke det. Håper ikke det. Jeg sjekker ut folk stadig vekk. Søkere på jobb hos oss, nye lærere etc.

Jeg også. Haha, hadde blitt rimelig flau hvis dette kom opp noe sted. Men tviler... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Jeg også. Haha, hadde blitt rimelig flau hvis dette kom opp noe sted. Men tviler... 

Ikke bare meg altså. Jeg er dritnysgjerrig og er nok borderline stalker av og til...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker ofte folk, for å se om vi har feller kjente. F eks folk jeg skal i jobbmøter med. Hadde ikke likt om de visste det, selv om det hender jeg sier det, da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med en it tekniker på reddit en gang og han kunne fortelle at den "personer du kanskje kjenner" også er basert på hvem som ofte er innom, spesielt om facebook finner ut at dere har felles bekjente eller noe, da er sjansen enda større.

Anonymkode: 28b12...c77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke se hvem som har besøkt profilen din. FB er helt konsekvente på dette.

Det stemmer at du iblant får opp folk som har besøkt profilen din som forslag. Men du får også opp folk som forslag når man har felles venner. Om så vedkommende får opp deg som forslag vil h*n da ikke automatisk anta at det er fordi du har besøkt profilen, men fordi dere har felles venner.

Anonymkode: 3358d...4b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke se hvem som har besøkt profilen din. FB er helt konsekvente på dette.

Det stemmer at du iblant får opp folk som har besøkt profilen din som forslag. Men du får også opp folk som forslag når man har felles venner. Om så vedkommende får opp deg som forslag vil h*n da ikke automatisk anta at det er fordi du har besøkt profilen, men fordi dere har felles venner.

Anonymkode: 3358d...4b1

Ikke bare derfor man får opp de forslagene. Jeg får ofte forslag på personer som jeg ikke har felles venner med.

Anonymkode: 19aca...101

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også få opp forslag til venner, hvis man har tilbrakt tid i nærheten. Jeg fikk opp frisøren min etter et besøk - vi har ingen felles venner. Jeg trodde hun hadde sneket på profilen min, men så opplevde jeg det samme med 1 annen kunde som også var der samtidig. Så også en i forbifarten på jobben, som jeg vet hvem er, men vi kjenner ikke hverandre. Hun så ikke meg. Senere på kvelden, eller dagen etter, dukket hun opp som folk jeg kanskje kjenner. Alle disse kom som førstemann på listen, etter tur... Tror ikke alle disse har søkt opp meg. De to siste aner ikke hvem jeg er engang. Husker bare jeg la veldig merke til dem. Tror facebook registrerer når man er i nærheten, hvis man har stedstjenester på. 

Anonymkode: b2444...1ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp læreren min som 'personer du kanskje kjenner' rett etter at jeg sendte han en melding på hans personlige telefonnummer. 

Tror også GPS/stedstjenester teller når Facebook leter etter bekjente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en app som kan sjekke ut hvem som er innom, kan gi deg garanti for at den funker... men svært få som vet om den.. 😊

Anonymkode: 3305a...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare derfor man får opp de forslagene. Jeg får ofte forslag på personer som jeg ikke har felles venner med.

Anonymkode: 19aca...101

Ja? Det jeg sier er at de du HAR felles venner med kommer ofte opp som forslag, dermed har man en "unnskyldning".

Har man ingen felles venner, er det noe annet - de har snokt på deg, du på dem, man har hatt epostkontakt el.l.

Anonymkode: 3358d...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes en app som kan sjekke ut hvem som er innom, kan gi deg garanti for at den funker... men svært få som vet om den.. 😊

Anonymkode: 3305a...cc1

Ingen av appene fungerer. Jeg har venner som JOBBER hos FB. 

Anonymkode: 3358d...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av appene fungerer. Jeg har venner som JOBBER hos FB. 

Anonymkode: 3358d...4b1

Så man kan ikke se hvem som sniker på profilen? 

Anonymkode: cfd54...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av appene fungerer. Jeg har venner som JOBBER hos FB. 

Anonymkode: 3358d...4b1

ok, rart det funker da.. den plukker også opp at noen blokkerer deg/ profilbildene forsvinner.. men du vet best..  

Anonymkode: 3305a...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes en app som kan sjekke ut hvem som er innom, kan gi deg garanti for at den funker... men svært få som vet om den.. 😊

Anonymkode: 3305a...cc1

Tøv. En slik app må ha tilgang til databasen til Facebook, eller alle verdens offentlig DNS'er. Å komme med en slik påstand er direkte løgn og samtidig forteller du hva du ikke kan om data.

Anonymkode: 19aca...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ok, rart det funker da.. den plukker også opp at noen blokkerer deg/ profilbildene forsvinner.. men du vet best..  

Anonymkode: 3305a...cc1

Den appen funker sikkert bare på din telefon, siden telefonen lagrer endel data om din bruk på telefonen.

Anonymkode: 19aca...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
På 17.8.2017 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Finnes en app som kan sjekke ut hvem som er innom, kan gi deg garanti for at den funker... men svært få som vet om den.. 😊

Anonymkode: 3305a...cc1

Hva heter denne appen?? Hvis ikke du forteller det, så tror jeg deg heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Litt nysgjerrig på en person, og lurer på om vedkommende ser det hvis jeg går inn kun en gang for å se på profilen? Vi har en felles bekjent, så kan jeg hende jeg kommer opp som forslag uansett, ikke så farlig sånn sett. Men vil helst ikke at h*n skal vite at jeg har gått inn og sett.

Hvordan funker dette?

Anonymkode: d319d...44e

Jo du kommer opp som forslag til venner til vedkommende... men det er jo ikke oppgitt av face at det er slik det er, så ikke sikkert personen skjønner at du har sneket...

Anonymkode: bc1ed...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...