Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.1.2018 den 20.09, Sobril skrev:

Neida. Selvsagt ikke. Men andre potensielle cellekamerater er nok ikke mors beste barn de heller. Jeg vil ikke si at Baneheia-saken var særlig bedre - for å ta et eksempel, og jeg klarer ikke se for meg at noen av disse har rettferdighetssans nok til å drepe en annen som har gjort noe "verre"(?).

Apropos Baneheia og all smerte og sinne denne saken forårsaket, så har det ikke skjedd noe med disse rovmorderne heller (etter alle disse årene).

Voldtektsmenn og pedofile blir gjerne jult opp i fengselet. Det har også vært tilfeller hvor pedofile innsatte har blitt drept. 

Forekomsten av slike ting er dog mye høyere i USA, der kan ikke voldteksmenn og pedofile sone sammen med de andre innsatte, de har egne sikrede avdelinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.8.2017 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Hun ble i hvert fall partert med vilje! 

Anonymkode: 83ef6...cc5

Skal vel godt gjøres å gjøre slike gjerninger ved et uhell...så sykt!

Anonymkode: 55b34...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... Selv om man kan tenke seg hva som har skjedd, så blir jeg mer og mer dårlig hver gang det kommer frem noe nytt. 

Helvete - noe så bisarrt! Hvordan familien i det hele tatt skal makte å komme seg videre klarer jeg ikke å forstå. 

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Jeg kan faktisk ikke tenke på den stakkars jenta, blir så kvalm.  

Men han må jo ha visst at han kom til å bli tatt? Alle visste at hun var der og folk hadde jo også sett dem i ubåten før den gikk ned. Var det verdt det for han liksom? 

Fy fader, måtte han lide livet ut. 

Anonymkode: e5d20...c61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy f... Selv om man kan tenke seg hva som har skjedd, så blir jeg mer og mer dårlig hver gang det kommer frem noe nytt. 

Helvete - noe så bisarrt! Hvordan familien i det hele tatt skal makte å komme seg videre klarer jeg ikke å forstå. 

Anonymkode: b0e40...222

Ja kan vi det? Det er så sykt at jeg tror ikke jeg kan forestille meg det en gang.

Stakkars stakkars jente. Jeg har ikke ord..

Anonymkode: 9695b...805

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye nå er at Madsen stripset armene og beina hennes slik at hun ikke kunne bevege seg. Og tildelte henne slag pluss alle knivstikkene mens hun levde.

https://www.expressen.se/kvallsposten/1300-atal-mot-peter-madsen-blir-offentligt/

Den mannen fortjener ikke å leve lenger.

Anonymkode: 89fd2...235

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan vi det? Det er så sykt at jeg tror ikke jeg kan forestille meg det en gang.

Stakkars stakkars jente. Jeg har ikke ord..

Anonymkode: 9695b...805

Det er så sykt at jeg KAN forestille meg det. Har brukt innsovningstabletter av og på siden de begynte å finne likdeler i Køge bukt.

Jeg har ikke hørt om noe så bisarrt i nyere nordisk historie. ABB var fæl selvsagt, men denne saken topper alt av redsel og smerte jeg kan tenke meg. Utført av en seksualsadist som sikkert kom i buksene av det han gjorde. 

Faen altså. Verden og alle menneskene som har slike seksualsadistiske preferanser. Blir redd, jeg 😔

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Den mannen fortjener ikke å leve lenger.

Anonymkode: 89fd2...235

Helt enig. Er generelt i mot dødsstraff, men unntaksvis synes jeg det er HELT ok.

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Er generelt i mot dødsstraff, men unntaksvis synes jeg det er HELT ok.

Anonymkode: b0e40...222

Ja, men samtidig så fortjener han å sakte, men sikkert råtne i fengsel. 

Anonymkode: 21abd...309

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men samtidig så fortjener han å sakte, men sikkert råtne i fengsel. 

Anonymkode: 21abd...309

Råtner man i nordiske fengsel? Det er vel ikke engang håp om at han støter på en forbannet medfange.

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hjerte: Jeg kan faktisk ikke tenke på den stakkars jenta, blir så kvalm.  

Men han må jo ha visst at han kom til å bli tatt? Alle visste at hun var der og folk hadde jo også sett dem i ubåten før den gikk ned. Var det verdt det for han liksom? 

Fy fader, måtte han lide livet ut. 

Anonymkode: e5d20...c61

Her har nok sikkert fantasiene hans tatt fullstendig overhånd. Han har nok lenge drømt om å torturere, voldta og drepe en kvinne. Og nå greide han ikke motstå fristelsen. Trumfkortet hans var vel at de ikke skulle finne levningene hennes. Da hadde saken vært adskillig vanskeligere å oppklare. Da kunne han jo bare si han slapp henne av i køben og aldri så henne igjen. Den gang ei. At politiet fant likdelene ødela nok planen hans. 

Anonymkode: 89fd2...235

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han kalkulerte med at han kunne bli tatt, ingen er så dum at de dreper noen i sitt eget fartøy for så å senke det, når kjæresten til og med visste at hun var der.

Og dødsstraff er skremmende primitivt og kynisk, dere som syns det hadde vært ok, tenk på de uskyldige som hadde blitt drept, for det er garantert å skje i et rettsystem.

Anonymkode: 9933e...fa3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han kalkulerte med at han kunne bli tatt, ingen er så dum at de dreper noen i sitt eget fartøy for så å senke det, når kjæresten til og med visste at hun var der.

Og dødsstraff er skremmende primitivt og kynisk, dere som syns det hadde vært ok, tenk på de uskyldige som hadde blitt drept, for det er garantert å skje i et rettsystem.

Anonymkode: 9933e...fa3

I saker spesielle saker - hvor man GARANTERT har riktig gjerningsmann - som for eksempel ABB. Hvorfor ikke?

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom drapet og det andre han gjorde var planlagt, finnes det vel ikke noe formidlende?

"Ifølge tiltalen, som Dagbladet har fått tilgang til, mener påtalemyndighetene at Madsen har planlagt drapet, blant annet ved at han tok med kniv, skrutrekkere, rør og sag i ubåten.

Ifølge tiltalen skjedde drapet i tidsrommet klokka 22.00 den 10. august og klokka 10.00 den 11. august i fjor."https://www.dagbladet.no/nyheter/tiltalen-mot-peter-madsen--bandt-kim-wall-fast-i-ubaten-for-han-drepte-henne/69369857

Anonymkode: 9d002...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

I saker spesielle saker - hvor man GARANTERT har riktig gjerningsmann - som for eksempel ABB. Hvorfor ikke?

Anonymkode: b0e40...222

Hvordan skal man skille mellom garantert og ikke garantert?

Anonymkode: 9933e...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom drapet og det andre han gjorde var planlagt, finnes det vel ikke noe formidlende?

"Ifølge tiltalen, som Dagbladet har fått tilgang til, mener påtalemyndighetene at Madsen har planlagt drapet, blant annet ved at han tok med kniv, skrutrekkere, rør og sag i ubåten.

Ifølge tiltalen skjedde drapet i tidsrommet klokka 22.00 den 10. august og klokka 10.00 den 11. august i fjor."https://www.dagbladet.no/nyheter/tiltalen-mot-peter-madsen--bandt-kim-wall-fast-i-ubaten-for-han-drepte-henne/69369857

Anonymkode: 9d002...f10

Skrutrekkere.. vil ikke engang vite hva han har gjort med alt dette.

Anonymkode: 21abd...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrutrekkere.. vil ikke engang vite hva han har gjort med alt dette.

Anonymkode: 21abd...309

Da bør du ikke lese denne artikkelen.

http://www.dagens.dk/112/lige-nu-anklageskriftet-i-sagen-mod-peter-madsen-offentliggjort-1

Spoiler

"Dødsårsagen er fortsat ukendt, men Jakob Buch-Jepsen fra Advokatur for Personfarlig Kriminalitet ved Københavns Politi fortalte på pressemødet i sidste uge, at det ud fra retsmedicinske undersøgelser tyder på, at Kim Wall døde af halsoverskæring eller kvælning.

I anklageskriftet fremgår det også, at Peter Madsen er tiltalt for 'andet seksuelt forhold end samleje' ved at have bundet og mishandlet Kim Wall og derefter stukket og snittet hende ti gange på ydersiden af hendes kønsdele og fire gange inde i vagina med en kniv eller skruetrækker."

 

Anonymkode: 9d002...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man skille mellom garantert og ikke garantert?

Anonymkode: 9933e...fa3

ABB ble jo tatt med buksene nede, og hadde vitner blant flere overlevende. Ærlig talt!

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Peter Madsen erkender partering, men han nægter fortsat drab samt anklagen om andet seksuelt forhold end samleje.

Retspsykiatrisk Klinik i København vurderer, at Peter Madsen er egnet til straf og kan idømmes forvaring, hvis han kendes skyldig. 

Retslægerådet vurderer, at Peter Madsens personlighed gør, at det kan være påkrævet, at han idømmes forvaring, idet der er 'en væsentlig og nærliggende fare for, at han kan udgøre en fare for andres liv og helbred og velfærd'. 

Retssagen begynder 8. marts 2018." http://www.dagens.dk/112/lige-nu-anklageskriftet-i-sagen-mod-peter-madsen-offentliggjort-1

Anonymkode: 9d002...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du ikke lese denne artikkelen.

http://www.dagens.dk/112/lige-nu-anklageskriftet-i-sagen-mod-peter-madsen-offentliggjort-1

  Vis skjult innhold

"Dødsårsagen er fortsat ukendt, men Jakob Buch-Jepsen fra Advokatur for Personfarlig Kriminalitet ved Københavns Politi fortalte på pressemødet i sidste uge, at det ud fra retsmedicinske undersøgelser tyder på, at Kim Wall døde af halsoverskæring eller kvælning.

I anklageskriftet fremgår det også, at Peter Madsen er tiltalt for 'andet seksuelt forhold end samleje' ved at have bundet og mishandlet Kim Wall og derefter stukket og snittet hende ti gange på ydersiden af hendes kønsdele og fire gange inde i vagina med en kniv eller skruetrækker."

 

Anonymkode: 9d002...f10

Herre. Det er helt sykt, kan ikke forestille meg smerten.

Anonymkode: 21abd...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...