Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne saken gikk utrolig inn på meg, og jeg har de siste par dagene lest alt jeg kan finne om den. Håper virkelig Kim blir funnet i live :hjerte: 

Anonymkode: e5d20...c61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tragisk sak. Nå har de funnet en kvinnekropp uten hode, armer og ben i området de søker etter henne. Det er ennå ikke bekreftet at det er henne, men hun er jo savnet i det området. Tenker på familien hennes. De har det sikkert helt forferdelig nå. Først er hun savnet, så har eieren av ubåten tilstått at han dumpet henne i sjøen etter en ulykke, og nå er det funnet deler av en kropp.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ubaatmysteriet-i-danmark/kvinnekropp-funnet-i-soeket-etter-savnede-kim-wall/a/24123147/

 

Anonymkode: 88108...bf5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags pervers gærning er det som bygger egen u-båt? Hva skal man liksom med det? Bortsett fra å kunne voldta, drepe og partere folk i ro og fred ute på sjøen da, så klart. Bare å sende ham til gasskammeret med en gang.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, QuestionEverything skrev:

Hva slags pervers gærning er det som bygger egen u-båt? Hva skal man liksom med det? Bortsett fra å kunne voldta, drepe og partere folk i ro og fred ute på sjøen da, så klart. Bare å sende ham til gasskammeret med en gang.

Han trengte jo ikke drepe henne, på grunn av implikasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må vel ha skjønt at det ikke var mulig å komme unna. Skjønner ikke hvorfor han løy...

Ikke tror jeg på at det er en ulykke heller.

Tragisk sak 🙁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo helt sjukt. Skulle det vise seg at den lemlestede kroppen som er funnet er henne (noe som jo er meget sannsynlig, når det er i samme området), er det ikke lenger snakk om noe ulykke. Politiet bekrefter at det er en bevisst partering.

Helt utrolig. Dette er jo som en krimfilm fra virkeligheten.

Anonymkode: 013e7...421

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk sak. Nå har de funnet en kvinnekropp uten hode, armer og ben i området de søker etter henne. Det er ennå ikke bekreftet at det er henne, men hun er jo savnet i det området. Tenker på familien hennes. De har det sikkert helt forferdelig nå. Først er hun savnet, så har eieren av ubåten tilstått at han dumpet henne i sjøen etter en ulykke, og nå er det funnet deler av en kropp.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ubaatmysteriet-i-danmark/kvinnekropp-funnet-i-soeket-etter-savnede-kim-wall/a/24123147/

 

Anonymkode: 88108...bf5

Kan man si at dette er en hodeløs handling?

Anonymkode: 013e7...421

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man si at dette er en hodeløs handling?

Anonymkode: 013e7...421

9bd.gif

Anonymkode: 1494b...86d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dersom han virkelig har drept denne kvinnen.

 Så må han jo ha vært stokk stein dum, hvis han faktisk  trodde at han kom til å sliåpe unna med dette... 

Anonymkode: 6b16d...ba5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Peter Madsen spiller på lag med noen andre for å sværte Rakett Madsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo helt sjukt. Skulle det vise seg at den lemlestede kroppen som er funnet er henne (noe som jo er meget sannsynlig, når det er i samme området), er det ikke lenger snakk om noe ulykke. Politiet bekrefter at det er en bevisst partering.

Helt utrolig. Dette er jo som en krimfilm fra virkeligheten.

Anonymkode: 013e7...421

Den villeste krimfilmen. To personer er isolert fra omverdenen langt ute til sjøs i en ubåt. Plutselig blir en av dem drept og kuttet opp i flere biter. Kan Sherlock og Co komme til bunns i saken?

Anonymkode: 2866f...375

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Mystix skrev:

Kan noen forklare saken i veldig korte trekk for meg?  Står så mye om den...

En reporter blir med en oppfinner ut i hans u-båt, hun skal lage en artikkel om ham. U-båten mister radiokontakt i en 5 timers tid. Når den dukker opp begynner den å synke, bare han oppfinneren kommer ut. Reporteren er borte. Oppfinneren sier først at reporteren ikke var med i u-båten likevel, dette blir bevist løgn. Han endrer forklaring, og sier at det skjedde en ulykke og reporteren døde (idk hva han sa angående hvor hun ble av). Noen timer senere finner politiet en kropp som flyter i vannet, hvor hodet, armer og ben er fjernet. I følge obduksjonen av kroppen ble disse fjernet av et menneske (husker ikke nøyaktig hva som ble sagt). Kroppen er så langt ikke identifisert som den forsvunnede reporteren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, QuestionEverything skrev:

En reporter blir med en oppfinner ut i hans u-båt, hun skal lage en artikkel om ham. U-båten mister radiokontakt i en 5 timers tid. Når den dukker opp begynner den å synke, bare han oppfinneren kommer ut. Reporteren er borte. Oppfinneren sier først at reporteren ikke var med i u-båten likevel, dette blir bevist løgn. Han endrer forklaring, og sier at det skjedde en ulykke og reporteren døde (idk hva han sa angående hvor hun ble av). Noen timer senere finner politiet en kropp som flyter i vannet, hvor hodet, armer og ben er fjernet. I følge obduksjonen av kroppen ble disse fjernet av et menneske (husker ikke nøyaktig hva som ble sagt). Kroppen er så langt ikke identifisert som den forsvunnede reporteren.

Også ble det rapportert at ubåten nesten krasja med et lasteskip på et tidspunkt og at han sa at han satt av reporteren 22.30 på ei kai der det ligger en kafé som har sendt inn sin kameradokumentasjon fra området til politiet. Ikke opplyst om ubåten var der enda. 

Anonymkode: 4ab0a...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes saken er så merkelig. Har ikke lest noe om at denne mannen har vært voldelig eller drept noen før. Hvorfor drepte han plutselig ei jente nå? Kan det ha klikket for fyren ganske nylig? Hva var motivet til denne fyren?

Anonymkode: 80765...3bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde lese dere opp på denne mannen. Han er en umulig mann å samarbeide med. Veldig mange har meget dårlig erfaring med å være en del av hans prosjekter. 

Jeg har min mening om mannen og jeg velger å holde den for meg selv. Etter en eventuell rettsak, om det kommer frem der, hva jeg tror, da kan jeg dele mitt synspunkt. 

Jeg kan iallefall si såpass, tikkende bombe om ikke alt går hans vei slik han ønsker hva anngår alt i livet.

Anonymkode: 3fef1...ee1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...