Gå til innhold

✨Lille nurke er endelig på vei✨


Gjest Jeey

Anbefalte innlegg

7+0 

idag var vi på tidlig ultralyd!!! Var så syykt nervøs på venterommet, alle de negative tankene kom.. Og så for meg, meg og mannen gå gråtende ut døra fra ultralyden uten at de hadde funnet hjerteslag.. Såg for meg det værste! Huff! Og det helt unødvendig for alt såg kjempe bra ut! Og vi er i lykkerus 😍😍 var så rørende å se den lille skapningen på 0.92mm og akkurat 7 uker idag akkurat slik jeg hadde regnet med! Jeg er så oppspilt etter å ha sett den lille! Synes det er helt uvirkelig! Var så godt å se hjerte banke! Det lille hjerte banket 155 ganger i minuttet! 😱 Helt sykt 😅 Nå skal jeg prøve å slappe mere av fremover! Vært mye følelser idag, så er helt utslitt.. Har vært så sykt nervøs helt siden jeg våknet av kvalmen i 5 tiden idag tidlig, og svettet av nervøsitet på 2 timers lange kjøreturen dit og helt til jeg såg hjerte banke på ultralyden, for å så å bli så oppspilt av lykkelighet fra da og til nå 😅 Håper den lille takler alle de store følelsene mine, huff 😆 Nå skal jeg nyte tiden som gravid fremover tross kvalmen.. Og komme meg over kneika i uke 12! Da kan jeg VIRKELIG glede meg skikkelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8+0

siden 7+1 så har jeg vært enda mere plaget med kvalme og oppkast.. Hadde 3 dager der jeg var så kvalm at jeg ikke klarte annet enn å ligge i ro.. Og tvinge i meg mat og væske innimellom.. Plutselig igår våknet jeg og var i bedre form.. Litt morgenkvalme som gikk over etter matinntak. Ellers sliten og trøtt utover dagen bare.. Har det akkurat slik idag også.. Man blir jo bekymret når man plutselig er i bedre form.. Så igår var jeg veldig bekymret over dette.. Hadde også litt mer smerter i ene siden av korsryggen og mer stikking, vondter i magen. Gjorde ikke bekymringene noe bedre... Så bekymringene for å miste er nok en gang tilbake nå som formen er bedre.. Huff... Når kvalmen er her så er det på en måte et bevis på at alt er som det skal... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jeey skrev:

8+0

siden 7+1 så har jeg vært enda mere plaget med kvalme og oppkast.. Hadde 3 dager der jeg var så kvalm at jeg ikke klarte annet enn å ligge i ro.. Og tvinge i meg mat og væske innimellom.. Plutselig igår våknet jeg og var i bedre form.. Litt morgenkvalme som gikk over etter matinntak. Ellers sliten og trøtt utover dagen bare.. Har det akkurat slik idag også.. Man blir jo bekymret når man plutselig er i bedre form.. Så igår var jeg veldig bekymret over dette.. Hadde også litt mer smerter i ene siden av korsryggen og mer stikking, vondter i magen. Gjorde ikke bekymringene noe bedre... Så bekymringene for å miste er nok en gang tilbake nå som formen er bedre.. Huff... Når kvalmen er her så er det på en måte et bevis på at alt er som det skal... 

Jeg hadde en slik opplevelse i uke 8-9 selv. Alle symptomer var omtrent forduftet over natten og jeg fikk en sånn ekkel, kald følelse i hele meg. Håpet var ute, tenkte jeg! Men jeg sjekket HCG-nivå (noe som egentlig er litt sent i uke 8, for da begynner det å flate ut), og her sitter jeg altså med en aktiv gutt i magen til tross for skrekken. Symptomer kommer og går i hytt og pine, har opplevd det mange ganger og vet om mange som har det. Absolutt normalt! :) 

Og du, baby tåler at du er stressa og har sterke følelser! Men er du veldig bekymret, så har du støtte og hjelp. Kanskje du kjenner symptomene kommer tilbake om et par dager, og hvis ikke går jo det an å ta en telefon til fastlegen :) Tror dette går helt fint ❤ Kanskje du bare er heldig og ikke blir så himla kvalm igjen, det hadde vært deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, tweet skrev:

Jeg hadde en slik opplevelse i uke 8-9 selv. Alle symptomer var omtrent forduftet over natten og jeg fikk en sånn ekkel, kald følelse i hele meg. Håpet var ute, tenkte jeg! Men jeg sjekket HCG-nivå (noe som egentlig er litt sent i uke 8, for da begynner det å flate ut), og her sitter jeg altså med en aktiv gutt i magen til tross for skrekken. Symptomer kommer og går i hytt og pine, har opplevd det mange ganger og vet om mange som har det. Absolutt normalt! :) 

Og du, baby tåler at du er stressa og har sterke følelser! Men er du veldig bekymret, så har du støtte og hjelp. Kanskje du kjenner symptomene kommer tilbake om et par dager, og hvis ikke går jo det an å ta en telefon til fastlegen :) Tror dette går helt fint ❤ Kanskje du bare er heldig og ikke blir så himla kvalm igjen, det hadde vært deilig! 

Gjør det enklere når jeg hører folk med samme erfaring! Tusen takk 😊

Er jo godt å slippe det værste av kvalmen også, selv om man da blir bekymret! Kjenner ofte andre symptomer som dukker opp.. Har fått halsbrann og enda vondere bryst og har jo fortsatt litt morgenkvalme og dårlig matlyst selv om værste av kvalmen ikke er her! Så må jo være tegn på at alt er som det skal også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+3 

dagene snegler forbi.. Formen er veldig bra.. Og jeg nyter det ikke 🙈 Hysteriske meg blir bare redd for at kvalmen er borte. Låg for noen dager siden og klarte ikke å få i meg mye mat.. Og plutselig er formen bra! Er skremmende så tidlig... Håper bare jeg er en av de heldige som slipper unna så lenge med kvalme, at spiren fortsatt er like frisk og rask. 

Jeg skal ha ekstra oppfølging med tette ultralyder pga kroniske sykdommen og alle operasjoner jeg har hatt. Skal til ultralyd allerede på torsdag igjen. Og da får jeg jo bekreftet snart at alt er bra tross lite kvalme. Skal også på ultralyd i uke 12, til de som kun driver med ultralyder, eksperter. Da skal de visst gå grundig igjennom alt. Glad helsevesne følger skikkelig godt opp i en sånn situasjon og jeg føler meg heldig som får se den lille så ofte! :) 

Ellers så plages jeg veldig mye med magen.  Føler alt jeg spiser går rett igjennom og er på do opptil 15 ganger i døgnet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

10+2 

formen har vært bra siden 8+0 helt til idag, kvalmen og oppkast er tilbake idag 😩 Trodde jeg hadde sluppet kvalmen og at den var og forsvinne for godt ettersom jeg har vært bra i to uker!! Men idag er det helt grusomt... Håper dette varer kun i en dag og thats it! Eller så skal jeg vel ikke klage! Har følt meg heldig de siste to ukene og følt jeg har slupper billig unna! Så er vel ikke så rart at den må komme nå.. Kan vel ikke være så heldig at den hadde sluppet taket allerede.. Men de to ukene jeg var fri fra kvalmen har vært hærlig! 

Jeg var på ultralyd i uke 9, for en uke siden! Da såg det mer ut som en baby enn hva det gjorde i uke 7!! Den sprella tilogmed! Og alt såg bra ut! Og vi gikk ut overlykkelige😍

Siste to ukene har magen begynt å bli større 😅 Den blir bare større og større. Visste ikke at det gikk an så tidlig! Men her er det ingen tvil! Jeg hadde helt flat mage ifra før, så kan jo hende det synes raskere da. Men den er faktisk blitt så mye større at det synes godt i noen av klærne! Og buksene er for trange. Visste ikke at det gikk an å ha mage i uke 10 jeg! Men tydeligvis! 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så mange som leser dagboken min, men det går helt fint! Leser på mange andre sine, men er dårlig på å legge igjen noen ord. Jeg skriver nå uansett, for er en fin plass å ha en oversikt over svangerskapet på! Iallefall når jeg allerede har begynt 😊

 

Er idag 11+1 

har allerede begynt å se på vogner, stellebord, seng osv... Synes alt dette er vanskelig 😱 Jeg er helt grønn på alt dette, generelt barne/baby utstyr. Har aldri sett på noe sånt før... Hvilken vogn er liksom best? Hvilken seng er mest praktisk for oss... Osv osv! Er jo så mye å sette seg inn i. Har sett litt på en barnevogn på finn, en sånn bugaboo vogn kjøpt i 2014, koster 5000 og fint brukt! Er det verdt den prisen? Jeg er jo helt grønn så jeg vet jo ikke 😅 

Vi har tenkt å kjøpe det meste brukt, utenom litt klær så klart, maderass, vognpose og bilstol, og dyne osv så klart. Men sånne dyre ting har vi tenkt å kjøpe brukt å litt klær også! Synes det er tull å bruke alt for mye penger å kjøpe mye nytt når barnet tross alt vokser ifra på null nada, det kalles å kaste penger ut vinduet det! 

Vi skal iallefall bruke vognen til litt terreng,byturer og vanlige veier. Er da denne bugaboo vogna egnet til det? Og hvilken babyseng er mest praktisk? Jeg tenker en sånn seng som går helt inntil vår seng uten sånn sprinkel på ene siden om dere skjønner? Som sagt! Er helt grønn 😅 Kunne tenkt meg noen tips til saker og ting av noen som kan dette 😃 Eller så finner vi jo det sikkert ut underveis, er jo tidlig enda. 

Sånn ellers i formen, så sliter jeg mye enda, med morgen kvalme og kaster opp om morgnen, litt bedre midt på dagen, og kvalm og ekstremt sliten og trøtt fra tidlig kveld og til jeg legger meg.. Og må spise hele tiden selv om jeg har ekstremt dårlig matlyst igjennom hele dagen... Hadde håpet på at alt dette begynte å bli bedre snart jeg da... Satser på at uke 12 er uka ting begynner å bli bedre. Er ellers stor fornøyd med at fosteret er der enda!👶🏼❤️Drømte inatt at vi hadde ei jente på 3 år med små musefletter, hihi💕 Jeg har en stor magefølelse på at det er ei lita jente 😊

Neste ultralyd er på mandag 😃😃 skal til en av landets flinkeste ultralyd ekspert! Håper alt ser bra ut og at den lille er frisk! Og kanskje får vi høre noe om mulig kjønn også, ettersom dette er en ekspert! Tviler så tidlig! Men lov å håpe! Det viktigste er at alt er bra med den lille💙💜

ble et langt innlegg dette! Må jo ramse opp litt når det blir en uke imellom 😅 Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg leser! :vinke:

Vi kjøpte en bugaboo cameleon brukt, og er så langt skikkelig fornøyd (triller med den i huset og har satt den sammen og opp igjen mange ganger 🙈). Kjempelett å legge sammen og veier veldig lite, gode hjul, ergonomisk riktig for baby å sitte i, veldig fin i utseende. Det var veldig lett å bytte fra sportsdel til bag, og du bare "klikker" på alt! Hehe. På cameleon er svinghjulene fremme ganske små, men vi fikk med tjukkere vinterhjul som var enkle å bytte på! Hadde tenkt å kjøpe bugaboo buffalo, den er for alle terreng og minst like enkel å håndtere som cameleon, men vi sparte 5000kr på å kjøpe den her. Ikke store forskjellen på de! Jeg vil anbefale bugaboo med andre ord 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Hei hei, jeg leser! :vinke:

Vi kjøpte en bugaboo cameleon brukt, og er så langt skikkelig fornøyd (triller med den i huset og har satt den sammen og opp igjen mange ganger 🙈). Kjempelett å legge sammen og veier veldig lite, gode hjul, ergonomisk riktig for baby å sitte i, veldig fin i utseende. Det var veldig lett å bytte fra sportsdel til bag, og du bare "klikker" på alt! Hehe. På cameleon er svinghjulene fremme ganske små, men vi fikk med tjukkere vinterhjul som var enkle å bytte på! Hadde tenkt å kjøpe bugaboo buffalo, den er for alle terreng og minst like enkel å håndtere som cameleon, men vi sparte 5000kr på å kjøpe den her. Ikke store forskjellen på de! Jeg vil anbefale bugaboo med andre ord 😁

Så kjekt at det er noen som leser 🙈 Er ikke noe jeg forventer men skriver i vei uansett! Leser forresten dagboken din også, hehe! Men er dårlig på å legge igjen etter meg 😆

Foreløbig så tror jeg vi går for bugaboo cameleon vi også! Har lest mye bra! Og hjelper når jeg hører at du er fornøyd også 👍🏻 Men hva er forskjellen på modellene? 2014 vs 2016 fks? Er det noen flere fordeler jo nyere de er? Jeg tenker nå at 2014 må være bra også 😊

Hehe, greit å øve seg med å ta opp å ned vognen før babyen skal bruke den da, så man kan det kjappere mår man skal bruke den, tror jeg også må det! Kan ingenting når det konmer til babyutstyr så 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Jeey skrev:

Så kjekt at det er noen som leser 🙈 Er ikke noe jeg forventer men skriver i vei uansett! Leser forresten dagboken din også, hehe! Men er dårlig på å legge igjen etter meg 😆

Foreløbig så tror jeg vi går for bugaboo cameleon vi også! Har lest mye bra! Og hjelper når jeg hører at du er fornøyd også 👍🏻 Men hva er forskjellen på modellene? 2014 vs 2016 fks? Er det noen flere fordeler jo nyere de er? Jeg tenker nå at 2014 må være bra også 😊

Hehe, greit å øve seg med å ta opp å ned vognen før babyen skal bruke den da, så man kan det kjappere mår man skal bruke den, tror jeg også må det! Kan ingenting når det konmer til babyutstyr så 🙈

Eneste forskjellen jeg kunne se, var egentlig svinghjulene fremme. På buffalo er de store lufthjul og på cameleon er det små plasthjul. Men kan som sagt kjøpe større hjul å "klikke" på fremme. Eneste negative er at vinterhjulene man klikker på ikke svinger, men det anbefales å låse hjulene på ulent terreng og i snø uansett, så ser ikke på det som en ulempe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har briovogn og vært superfornøyd, så jeg tenker det som er viktigst er å kjøpe etter behov. For meg var det viktig at man kunne vende bag/sportsdel begge veier (mtp sol og vind), vendbare lufthjul (for god komfort når man triller på annet enn asfalt), stor kurv under vogna, samt stor kalesje. Jeg likte også godt den briovogna vi har fordi den minner litt om Stokke når det kommer til høyde. Både bag, og især sportsdel, er høyt oppe. Skulle jeg ha kjøpt en ny vogn hadde jeg dog endt på en Stokke Trailz, men de er jo også svindyre.

For øvrig så har jeg både hatt vugge til førstemann og bedsidecrib til neste og må si jeg foretrekker sistnevnte. Så deilig å bare slenge ut puppen og sove videre uten redsel for at ungen skulle falle ut av senga. Endte med Chicco Next2me, som også ble brukt som reiseseng de første månedene. Det var praktisk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9. oktober 2017 den 9.05, Pyntestøv skrev:

Jeg har briovogn og vært superfornøyd, så jeg tenker det som er viktigst er å kjøpe etter behov. For meg var det viktig at man kunne vende bag/sportsdel begge veier (mtp sol og vind), vendbare lufthjul (for god komfort når man triller på annet enn asfalt), stor kurv under vogna, samt stor kalesje. Jeg likte også godt den briovogna vi har fordi den minner litt om Stokke når det kommer til høyde. Både bag, og især sportsdel, er høyt oppe. Skulle jeg ha kjøpt en ny vogn hadde jeg dog endt på en Stokke Trailz, men de er jo også svindyre.

For øvrig så har jeg både hatt vugge til førstemann og bedsidecrib til neste og må si jeg foretrekker sistnevnte. Så deilig å bare slenge ut puppen og sove videre uten redsel for at ungen skulle falle ut av senga. Endte med Chicco Next2me, som også ble brukt som reiseseng de første månedene. Det var praktisk.

 

 

Takk for tips 😊 Jeg tror vi går for bedsidecrib vi også! Virker så praktisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker!!!! 

Endelig! Er jeg i 12. Svangerskapsuke 😍 Dette har vært en dag jeg har sett frem til! Føles fantastisk at risikoen for spontanabort er mindre enn 1% nå! Kan begynne å glede meg mer utover og kanskje begynne å kjøpe inn ting! 😊💙💜

meeen formen er fortsatt ikke helt der jeg hadde ønsket. Mye kvalm, spessielt på morgnen, formiddag og kveld. Dårlig matlyst hele dagen, ingenting frister og bruker så lang tid på hvert måltid. Håper det blir bedre snart.. 

Var på ultralyd på mandag😍 Den sprella syyky mye! Hehe! Hun gikk igjennom alt på fosteret! Hjerte, hjerne, nyrer, fingrer, armer, ben osv osv! Og alt var som det skulle være! Men iforhold til måla så mente hun at jeg var akkurat 12 uker på mandag, målene var 5,36 cm. Men jeg tror jeg går utifra at idag er 12 uker! For det stemmer iforhold til når jeg hadde positiv el test. Så går egentlig ikke an at det var på mandag.. Var iallefall super happy med at alt var bra med den lille! Spurte om hun kunne måle nakkefolde, men det var tydeligvis ikke lov!? Synes det er litt rart.. Har jo litt rett på å vite om noe er galt, men hun sa at hvis hun hadde hatt misstanke så hadde hun målt. Så stoler på det. Hadde håpet å få en liten pekepinne på kjønn ettersom det var overlege innen fostermedisin som utførte ultralyden, de ser mer enn de fleste. Men var visst ikke lov å si noe om det heller😳 Virket som hun kunne se hva det var, men at hun ikke hadde lov å si.. Trodde uke 12 var grensa på å kan antyde hvis de ser noe, men tydeligvis ikke 😏 Men er uansett fornøyd for at alt var bra! Var det viktigste😊

Har fått veldig tydelig mage i det siste! Er veldig tynn, så mulig det er derfor det synes så godt! Men tror ikke dette kan være hemmelig så mye lengre, for det synes veldig godt i klærne mine. Har de siste dagene kjent kiling nederst i magen også, men tenker det må være umulig at jeg kjenner den lille så tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

13+1 

synes egentlig tiden går litt raskere nå som jeg har passert uke 12 og slapper av mye mer! 😃 

Fortsatt kvalm, kvalm og kvalm. Synes det har blitt værre den siste uken og ikke bedre som det burde blitt snart!! Kvalm HELE dagen fortsatt 😏 

Har kjøpt noen flere søte fine plagg i nøytrale farger 😍 Det er når jeg går i barnebutikker og kjøper babyklær det virkelig går litt mer opp for meg 😅 Og det er da jeg virkelig kjenner på gleden 😊 Tror det er fordi når vi prøvde så lenge så var jeg med på de butikkene med venniner med barn hele tiden.. De handlet og var lykkelige over voksende mage og baby i vogn, mens jeg ble bare mer deprimert over situasjonen vi var i av å være med de inn på disse butikkene.., hadde jo tross alt prøvd i over 1 år med stor sannsynlighet for at vi ikke klarte det naturlig. Er så godt å endelig kan gå i de butikkene selv og handle til sitt eget kommende barn! Etter alle de turene dit der jeg nærmest har blitt deprimert! Så det var virkelig godt igår! Tenkte at nå er det min tur å handle å glede seg! Var på tide synes jeg 😅 💜💙 gleder meg til vi vet kjønnet å kan handle i farger snart 😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha min graviditetsoppdatering for første gang også! :) 

Termindato: 28. April 2018 

Hvor langt på vei: jeg er idag 13 uker og 1 dag på vei. 

Dager igjen av svangerskapet: 190 dager igjen og 32,9% er passert! Det går jo faktisk unna dette! 😊

Babyen er nå like stor som: en fersken! 😍

Om jeg kjenner liv: kjenner ikke noe liv enda, men det er for tidlig! Gleder meg sånn til å kjenne spark! Kan ikke vente! 😍

Innkjøp: har bare kjøpt 5 bodyer og 2 sokker. Skal arve en del klær og har en vugge stående som jeg hadde da jeg var baby. Tenkte å bruke den på stua. Har sett og lest mye om vogner, så vet litt hva vi vil ha, og seng! :) 

Ukens cravings: tror jeg er for kvalm til å ha noe spesdielt lyst på noe..har ikke hatt noe cravings enda.. 

Plager: kvalmen... Og ekstremt tørst.

Kjønn: vi vet ikke enda! Men både jeg og mannen tror det er ei jente! Hadde en  drøm om at vi hadde ei jente også.. Så har vi alltid hatt et jentenavn klart 😍 

søvn: svinger litt. En natt sover jeg så tungt at det nesten må være skummelt 😅 Så kan jeg ha en ekstrem dårlig natt.. Så skifter veldig. Men er MYE mer kveldstrøtt enn før og hele dagen forsåvidt😅

Humør: litt opp og ned, men mest i godt humør.. Blir litt dårlig humør av og til når jeg er så gør lei av kvalmen. Hadde det ikke vært for den så hadde jeg vært i godt humør hele tiden jeg 😃 Kjenner ikke noe til de graviditets humørsvingninger folk snakker om 😊

neste kontroll: hadde nettopp første svangerskapskontroll hos lege. Og neste kontroll hos jordmor er om en mnd! :) 

Endret av Jeey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

14+5

jeg blir desverre ikke i noe bedre form, heller dårligere.. Sliter mye med kvalmen, oppkast og dårlig matlyst og veldig vondt i magen. Har ingenting av energi og blir utmattet etter det minste, etter å bare ha tatt en dusj fks. Er veldig lei av å ha det sånn nå, så skal ta kontakt med lege idag å få ordnet noe så jeg blir i bedre form. Må være dehydrert eller mangel på næring. Så skal få prøve å finne ut hva det er å evt få noe intravanøst væske eller evt næring om det trengs. Har mine sykdomshistorier ifra før og har en kronisk sykdom, som går på magen, så får ikke tatt opp næring og væske likt som andre. Så tror nok det ligger der.. Når jeg kaster opp og renner på do og skal ha til en til. Så sier det seg selv at jeg får store mangel på både væske og næring. 

Har gått sånn lenge nok nå, så påtide å gjøre noe! Håper jeg blir bedre snart å kan fungere i hverdagen uten å kjempe meg igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg lest dagboken din, og først må jeg bare si, så fantastisk historie! Jeg ble helt rørt av å lese om veien din til positiv test.

Og så den kvalmen da, jeg sliter også med det, og føler virkelig med deg. Det høres veldig lurt ut å gå til legen, og viktig, det er ikke bra å bli for dehydrert. Jeg har fått en del hjelp av kvalmestillende tabletter,  både lege og tryggmammamedisin.no har forsikret meg om de er helt trygge å ta. Og selv om jeg ikke har sykdom fra før i tillegg, har jeg klart å bli så dehydrert av å kaste opp at jeg har fått intravenøs væske. Det hjalp forøvrig veldig :) Håper du kommer deg til legen og får god hjelp så raskt som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. oktober 2017 den 17.17, Illy skrev:

Nå har jeg lest dagboken din, og først må jeg bare si, så fantastisk historie! Jeg ble helt rørt av å lese om veien din til positiv test.

Og så den kvalmen da, jeg sliter også med det, og føler virkelig med deg. Det høres veldig lurt ut å gå til legen, og viktig, det er ikke bra å bli for dehydrert. Jeg har fått en del hjelp av kvalmestillende tabletter,  både lege og tryggmammamedisin.no har forsikret meg om de er helt trygge å ta. Og selv om jeg ikke har sykdom fra før i tillegg, har jeg klart å bli så dehydrert av å kaste opp at jeg har fått intravenøs væske. Det hjalp forøvrig veldig :) Håper du kommer deg til legen og får god hjelp så raskt som mulig!

Så morro at du har lest dagboken min 😊 

Ja, den kvalmen er virkelig noe drit 😩 Jeg har heldigvis begynt å bli bedre, vært i bedre form de siste dagene.. Men det har jeg vært innimellom tidligere, så har den kommet tilbake, så stoler ikke på at kvalmen er over flr det har gått noen dager til. Håper du er i bedre form også! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+4

akkuat nå er jeg bare helt nedenfor. Jeg hadde en veldig kjipt episode med blod forrige lørdag, fikk heldigvis komme til ultralyd på sykehuset sist søndag, og fikk se en frisk og aktiv baby! Og vi gikk ifra at vi trodde det gikk galt i et døgn til overlykkelig over at alt var bra! Men.. Ikveld er det litt rødt/brunt når jeg tørker meg igjen! Jeg orker ikke denne bekymringen igjen😩😔 er ikke like bekymret som da det skjedde for en uke siden ettersom vi fikk bekreftet liv selv om jeg blødde litt da, så prøver å roe meg ned med at det er det samme nå.. Men blir fortsatt VELDIG usikker og bekymret 😔 Kan liksom ikke ringe å få ultralyd igjen så lenge ikke blødningen tar seg opp.. Så må gå med denne bekymringen så lenge dette varer og forhåpentligvis stopper opp snart.. Er veldig sliten, og dette hjelper ikke akkurat. Er så lei. Kvalmen har heldigvis blitt bedre siste dagene, men har hatt store plager med magesår, som er grusomt vondt! Og mye luftsmerter, også nå brunt/rødt når jeg tørker meg IGJEN! Er så lei! Har lyst at alt dette skal gå bra! Og at jeg skal få formen tilbake og en frisk baby i armene tilslutt! Føler at med formen og alt så begynner jeg å bli skikkelig deppa. Nok er nok. Blod igjen var det siste jeg trengte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må oppdatere etter bekymringen igår. Idag er det ikke moe brunt på papiret. Rart at det varer med en kveld og thats it! Så klart, bra er det! Da regner jeg med at det er som sist, at alt er greit! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...