Gå til innhold

Har du møtt Snåsamannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff nettopp Joralf Gjerstad på hans turné og ble litt overrasket over hvordan jeg reagerte på det, faktisk! Jeg vet jo at ikke alle tror på det han hevder han kan, men det er ikke poenget mitt å diskutere. Vanligvis er jeg ikke noen som tar lett til tårene, men når jeg kom i nærheten av ham ble jeg av en eller annen grunn litt på gråten og veldig trist :fnise: Fikk naturligvis (og dessverre) ikke snakket med ham på tomannshånd, da det var flere hundre stk tilstede.. Men jeg beundrer den mannen! Fortsatt undrer jeg meg på hva han tenkte når han tydelig stirret på meg. Litt skummelt, hehe!

Når jeg kom hjem satt jeg med en spesiell følelse. Jeg følte meg ærlig talt utslitt, urolig og oppgitt - uten noen spesiell grunn. Men dagen etter våknet jeg med en helt annen ro enn før, akkurat som om noe hadde blitt løftet av skuldrene mine. Kanskje var det møtet med Snåsamannen, hvem vet? Han virker i alle fall som en spesiell og god person.

 

Anonymkode: 112e4...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har møtt Snåsamannen og følte med veldig oppløftet og svevende. Det kan også tenkes at det hadde med at vi var i samme fly.

Anonymkode: 62637...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fantastisk. Han har nok en helbredende virkning på folk selv når han ikke tar på dem.
Jeg har ikke møtt han, men kjenner en som lå i koma pga prolaps i ryggen og faktisk svevde mellom liv og død. Noen hun kjente ringte Snåsamannen, og hun våknet av komaen like etterpå og ble så og si frisk. Hun sa etterpå at hun hadde liksom drømt at hun kjente en stor hånd på ryggen som varmet mens hun lå i koma.

Anonymkode: 70730...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...