Gå til innhold

Å kalle folk for wannabes - en wannabe kanye west, ei wannabe Britney spears.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har overhørt noen på ungdomskolen ved siden av barna på vei hjem. Da snakker de om wannabes. 
Han og henne er en skikkelig wannabe kanye west eller en wannabe eminem. han og henne er en wannabe britney spears. Hva mener dem med dette?
At dette er mennesker som vil være som Eminem og Britney, og hvis det er tilfellet hvordan vet de at disse vil være som britney eller eminem?
Har de sagt at deres største ønske er å være eminem eller britney spears mon tro?

Anonymkode: c1be4...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. De mener de kopierer klesstil og image og væremåte/snakkemåte 

Anonymkode: 291ed...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksnakking behøver ikke å ha rot i virkeligheten, de sier "wannabe" fordi det er et negativt ord og de liker bruke negative ord for å mobbe, spre rykter og ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Ja. De mener de kopierer klesstil og image og væremåte/snakkemåte 

Anonymkode: 291ed...0ea

Gjør det noe da? 

Anonymkode: e2747...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Simbyxor skrev:

Baksnakking behøver ikke å ha rot i virkeligheten, de sier "wannabe" fordi det er et negativt ord og de liker bruke negative ord for å mobbe, spre rykter og ba

Ja, men gjør det noe egentlig? Skjønner ikke at det gjør de som klager på sånne folk noe. Hva så? :P 

Anonymkode: e2747...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det noe da? 

Anonymkode: e2747...317

Det gjør ingenting men man er jo strengt tatt en "wannabe" om man kopierer stilen og væremåten til et annet menneske. 

Men hvem i disse dager er britney spears og eminem wannabes? De har ikke vært populære siden jeg var ung på 90 tallet til rundt 2005. Tviler på at dagens tenåringer har de som forbilder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men gjør det noe egentlig? Skjønner ikke at det gjør de som klager på sånne folk noe. Hva så? :P 

Anonymkode: e2747...317

Om det gjør noe at man baksnakker andre? Er du sinnssyk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2017 den 7.46, Simbyxor skrev:

Om det gjør noe at man baksnakker andre? Er du sinnssyk? 

Nei. Ikke det. At noen er en etterligning av Britney? Gjør det noe siden det blir latterliggjort hvis noen gjør det? 

Anonymkode: e2747...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18. august 2017 den 0.04, WubWub skrev:

Det gjør ingenting men man er jo strengt tatt en "wannabe" om man kopierer stilen og væremåten til et annet menneske. 

Men hvem i disse dager er britney spears og eminem wannabes? De har ikke vært populære siden jeg var ung på 90 tallet til rundt 2005. Tviler på at dagens tenåringer har de som forbilder. 

Eminem går aldri ut på mote. Alle elsker eminem. 

Anonymkode: c39e3...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2017 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Eminem går aldri ut på mote. Alle elsker eminem. 

Anonymkode: c39e3...db4

Dagens undommer vet ikke hvem dette er. Det er et tiår siden han var kjent.

Av den grunn syntes jeg problemstillingen er rar; Eminem og Britney Spears er ikke en del av dagens popkultur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Heile verden er fortapt.

 Alle kopierer jo hverandre hele tiden, og alle ønsker å bli mest mulig berømte... 

Anonymkode: d40cf...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, WubWub skrev:

Dagens undommer vet ikke hvem dette er. Det er et tiår siden han var kjent.

Av den grunn syntes jeg problemstillingen er rar; Eminem og Britney Spears er ikke en del av dagens popkultur. 

Eminem ble ga ut sine første plater og ble verdenskjent da jeg var tenåring, og jeg hørte mye på musikken hans den gang da. Nå, litt mer enn 10 år senere, hører min 10 år yngre lillebror på musikken hans både av hans nyere album og de han ga ut "da jeg var ung". Broren min er i slutten av tenårene nå BTW, og han har hørt på Eminem i flere år. Noen artister går aldri av moten, jeg hører mye på musikk som ble gitt ut da foreldrene mine var unge og som de hørte på den gang da, uten at det er noe unormalt i det. 

Anonymkode: 2c3aa...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...