Gå til innhold

Er det meningen at bare NAVere og arbeidsledige får møbler?


ajarRun

Anbefalte innlegg

Møbelbutikken stenger klokken 18:00. Hva er det de tenker med? Bare lazaroner og sofaslitere er ferdig på jobb så tidlig. 

Er det meningen at jeg skal sitte på gulvet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen av oss som er oppe om morgnen og får fri i god tid til å rekke både møbelbutikken og polet :)

Anonymkode: 8c0c8...5dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mange møbelforretninger som tilhører kjøpesenter og er åpne til 21. IKEA er åpen til kl 23.
Dessuten er det vel lørdagsåpent. Skal være litt spesiell arbeidstid om man ila en uke ikke kan rekke en møbelforretning.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her har åpent til tidligst 20:00. Noen til 21:00 og 22:00.

Anonymkode: ab81a...0d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste her har åpent til tidligst 20:00. Noen til 21:00 og 22:00.

Anonymkode: ab81a...0d2

Og da åpner de gjerne 10? Du jobber ikke fra 10-20. Om du ikke jobber i møbelforretningen da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Og da åpner de gjerne 10? Du jobber ikke fra 10-20. Om du ikke jobber i møbelforretningen da.

Åpner ofte 10 så vidt jeg vet ja.

Tips til TS: Ansett en arbeidsledig til å kjøpe møbler for deg. Da bidrar du også til å senke arbeidsledigheten.

Anonymkode: ab81a...0d2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, amativeReflection skrev:

Møbelbutikken stenger klokken 18:00. Hva er det de tenker med? Bare lazaroner og sofaslitere er ferdig på jobb så tidlig. 

Er det meningen at jeg skal sitte på gulvet?

 Har du ikke fri på lørdager heller?               

 Mange møbel-butikker har vel åpent på lørdager også...       

Anonymkode: 5d751...404

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være mulig for de aller fleste å ta turen innom i åpningstiden. Så vrange arbeidstider har du ikke TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møbelbutikkene her omkring har åpent 10-20/21. Antar du bor noe mer landlig? Bor selv på sørlandet, så er ikke noen storby akkurat, det heller.

Anonymkode: a8990...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
37 minutter siden, amativeReflection skrev:

Møbelbutikken stenger klokken 18:00. Hva er det de tenker med? Bare lazaroner og sofaslitere er ferdig på jobb så tidlig. 

Er det meningen at jeg skal sitte på gulvet?

Jeg har jobbet i butikkbransjen og er glad ikke alle butikker er åpne til sent på kveld. Ille nok med matbutikker og senter som er lenge åpne. Det burde holde. Det er forøvrig få som trenger en sofa på sekundet. Du kan gå litt tidligere fra jobb en dag, det får du sikkert så lenge det ikke skjer ofte.jobber du så sent at du ikke rekker det så kan du jo gå i møbelbutikken på lørdager eller i lunsjen eller før jobb. Jeg ser mange muligheter her. Tror du bare ser begrensninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
45 minutter siden, amativeReflection skrev:

Møbelbutikken stenger klokken 18:00. Hva er det de tenker med? Bare lazaroner og sofaslitere er ferdig på jobb så tidlig. 

Er det meningen at jeg skal sitte på gulvet?

Lasaroner og sofaslitere? Vel, de som styrer landet vårt har sommertid og slutter 15. Om vinter 16. Dette gjelder vel veldig mange som driver med viktige ting. Offentlige kontorer, forsikringsbransjen, jobber i skole, helsestasjoner, legekontorer osv osv. 

Du er vel bare arg over å ha en lavtlønte jobb med kjipe arbeidstider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS opprettet tråden bare for å kunne sparke på arbeidsledige og syke :)

Ha et fint liv.

Anonymkode: ca26d...b22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tricky situasjon dette her TS! Dersom du aldri har fri i noen butikks åpningstid og heller ikke evner å skaffe deg møbler på noen annen måte, og ikke eier noen møbler å sitte på fra før, så ja. Ser ut til at du må sitte på gulvet :icon_frown:

Anonymkode: 3c42f...5c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, amativeReflection skrev:

Møbelbutikken stenger klokken 18:00. Hva er det de tenker med? Bare lazaroner og sofaslitere er ferdig på jobb så tidlig. 

Er det meningen at jeg skal sitte på gulvet?

Prøv å få deg bedre utdanning eller jobb slik at du kan slutte 16:00.

Anonymkode: e1b2b...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, amativeReflection skrev:

Møbelbutikken stenger klokken 18:00. Hva er det de tenker med? Bare lazaroner og sofaslitere er ferdig på jobb så tidlig. 

Er det meningen at jeg skal sitte på gulvet?

De jeg kjenner som er høyesterettsdommer, advokat/partner, siv.ing, rådgivere og konsulenter, er ferdig jobb kl 16:00/17:00. 

Anonymkode: ffd82...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag, @amativeReflection, lørdag.

Lørdagsåpent.

Vi som jobber går for det meste i møbelbutikker på lørdager om vi ikke rekker det før de stenger klokken 20:00 på hverdagene.

Anonymkode: 07288...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lørdag, @amativeReflection, lørdag.

Lørdagsåpent.

Vi som jobber går for det meste i møbelbutikker på lørdager om vi ikke rekker det før de stenger klokken 20:00 på hverdagene.

Anonymkode: 07288...c2c

Har aldri vært edru nok til å gå på en møbelbutikk på en lørdags formiddag. Bortsett fra når jeg jobber, men da er jeg jo opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...