Gå til innhold

Nabolag tømmes for etnisk norske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etnisk norske i Oslo flytter bort fra nabolag med høy andel innvandrere.Dette beviser at multikulturen er en løgn. 

Er det forståelig at etniske nordmenn flytter ut av innvandrerdominerte bydeler?

Anonymkode: 78caf...5ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det forståelig. Like barn leker best.

 

Anonymkode: 756db...d4a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det minste rart at folk flytter når et mindretall i en klasse på en norsk skole faktisk snakker norsk f.eks, når barn blir mobbet for å gå med vanlige klær og spise vanlig mat, når foreldre ikke stiller opp på foreldremøter f.eks, når barn ikke kommer i bursdagsbesøk fordi det ikke passer deres kultur, når dugand utgår i det lokale idrettslaget fordi bare de tre norske foreldrene stiller opp osv. Forstår godt at folk flytter, hadde gjort det samme selv.

Anonymkode: 6e52b...04d

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig, dessverre for man nesten si. Ghettoer er ikke bra.

Anonymkode: 88bac...294

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det selv. Flyttet..

Jeg bodde i et byområde preget av flotte gamle hus. Noen hadde restaurert husene og det var håp for gata. Helt til hushaiene kom på banen. De kjøpte gamle hus billig. Hus som sårt trengte kjærlighet og renovering, gjorde enkel overflateoppussing og leide ut til innvandrere. Området var i utgangspunktet preget av relativt høy innvandrertetthet, men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle stille med åpent sinn. Jeg skulle ikke gjøre det til et problem.. Nå ble de i flertall i gata.

 

Med det ble mine barn ble utsatt for 'motsatt rasisme'. Innvandrerbarna fikk ikke lov til å besøke mine barn, for da var de ikke 'gode mennesker' etc med det resultat at mine barn ble fryst ut i gata.

 

Da fikk jeg som mor nok og flyttet.. og har aldri angret på avgjørelsen.

Anonymkode: 9e465...136

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si det er særskilt forståelig at "vanlige" nordmenn gjør det når selv mange av de ivrigste innvandringsforkjemperne og de som selv har lagt til rette for innvandringen holde seg unna innvandrertette områder. 

Endret av herzeleid
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det forståelig. Like barn leker best.

 

Anonymkode: 756db...d4a

Ikke nødvendigvis!

Jeg er innvandrer selv, men vi er selv godt integrert i samfunnet. Jeg ønsker ikke at mine barn skal snakke gebrokkent norsk når de vokser opp. Ikke få skjeve blikk eller bli kritisert fordi de er blitt for norske. Så vi flyttet fra øst til vest. 

 

Anonymkode: 7ff3a...5cc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etnisk norske som flytter ut av såkalte innvandrerbydeler og skolene der er skaprasister.

Anonymkode: 500f5...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis!

Jeg er innvandrer selv, men vi er selv godt integrert i samfunnet. Jeg ønsker ikke at mine barn skal snakke gebrokkent norsk når de vokser opp. Ikke få skjeve blikk eller bli kritisert fordi de er blitt for norske. Så vi flyttet fra øst til vest. 

 

Anonymkode: 7ff3a...5cc

Selvfølgelig finnes det unntak 😊

Men man kan jo ta utvandringen til USA som et eksempel da, der flyttet jo de fleste til områder hvor det var mange fra samme land. I Minnesota feks er det jo et stort "norskt" miljø, selv om mange av de aldri har vært i Norge engang.

Anonymkode: 756db...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etnisk norske som flytter ut av såkalte innvandrerbydeler og skolene der er skaprasister.

Anonymkode: 500f5...9d3

Hvis det å være nordmann og ta vare på sin kultur, forsøke å la sine egne barn vokse opp i mer norske omgivelser er å være skaprassist.. åssen rassist er da disse som nekter barna å fornorskes?

Anonymkode: 0f72e...ca4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig trist, samtidig kan en ikke skjule det lenger. Alle byer med tett befolkning av innvandrere i samme nabolag har potensiale til å bli som malmø. Her jeg bor er det en masse asylmottak, men alle de jeg har snakket med her har ikke tenkt å bli her i fylket, de bare venter på at papirene blir behandlet slik at de kan dra til Oslo. Det er snakk om rundt 60stk, som jeg vet om. Må si jeg er lettet over at de drar herfra, vil ikke ha oslo tilstander.

Anonymkode: 83080...56d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig finnes det unntak 😊

Men man kan jo ta utvandringen til USA som et eksempel da, der flyttet jo de fleste til områder hvor det var mange fra samme land. I Minnesota feks er det jo et stort "norskt" miljø, selv om mange av de aldri har vært i Norge engang.

Anonymkode: 756db...d4a

Det er sant:) 

Men artikkelen er en trist lesning. Ikke skjønner jeg hvorfor man flytter til ett nytt land for så nekte å blende inn i samfunnet, lære seg språket og være en ressurs for landet. 

Anonymkode: 7ff3a...5cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange etniske i mitt nabolag, de er helt håpløse i borettslaget når det gjelder å innrette seg etter reglene her. De gjør som de vil og miljøet blir deretter.

Anonymkode: 735a5...587

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mange etniske i mitt nabolag, de er helt håpløse i borettslaget når det gjelder å innrette seg etter reglene her. De gjør som de vil og miljøet blir deretter.

Anonymkode: 735a5...587

Etniske hva?

Anonymkode: e6015...08b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke etnistet er et stort  problem, men arbeidsledighet med villje. Hvis folk jobber for å fårsorge seg selv og sine, betaler skatt osv, går det hovedsakelig bra. Problemet begynner der, hvor - i stedet for å jobbe - folk får "gratis" penger, bolig, barnehage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er også innvandrer som flytter fra nabolag med mye kommunale boliger. Men det er de med midler og de som ikke er ekstreme i sin tro(ikke lov med boliglån i islam). De er også sånn at de innvandrerne som er ensomme eller for ekstreme for den lokale moskeen by flytter til oslo. Det som skjer da ,er at det blir mange førstegenerasjon og ekstreme innvandrere samlet på et sted. 

Hva kan politikerne gjøre for å forhindre dette? 

Ny regel. 1. Så lenge du bor i en kommunal bolig og du får midler av staten kan du ikke kreve hvor du vil bo. 2. Det er bare lov med to innvandrer pr klasse i barneskolen og ungdomskolen. 3. Det er ikke lov å gå med religiøse plagg 4. En form for positiv fritidsaktiviteter etter skolen er reklamer på skolen. 

Anonymkode: 64068...951

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også - er det ikke sånn at feks. Pakistanere flytter gjerne sammen, i samme sted? Hvorfor er det ikke bra om Nordmen gjør det samme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men artikkelen er en trist lesning. Ikke skjønner jeg hvorfor man flytter til ett nytt land for så nekte å blende inn i samfunnet, lære seg språket og være en ressurs for landet.

Fordi man får penger uansett, og til tross for hva media prøver å fremstille det som så er det for de fleste hovedgrunnen for å komme seg til Norge.

Anonymkode: 5de35...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Jeg vil si det er særskilt forståelig at "vanlige" nordmenn gjør det når selv mange av de ivrigste innvandringsforkjemperne og de som selv har lagt til rette for innvandringen holde seg unna innvandrertette områder. 

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...