Gå til innhold

Fjerner dere ansiktshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt? Jeg tenker spesielt på "barten".

Jeg har helt lyse, myke hår, så jeg har egentlig aldri tenkt på å fjerne dem. Men her om dagen så kommenterte en venninne at jeg hadde mye hår der "men de er så lyse så de synes nesten ikke" sa hun. Men jeg ble etterpå litt usikker om jeg burde tatt det som et hint?

Anonymkode: dcb05...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Typen min kommenterte også barten min en gang og jeg begynte å nappe, men andre gangen jeg gjorde det så så han det og sa at jeg driver med mye tull, at det ikke var noen som så eller brydde seg om den barten, alle har jo sånn :)
Sykt om man skal drive å vokse av seg hårene på armene, magen og fingrene også liksom.

Eneste ansiktshår jeg gjør noe med er brynene, og de har jeg nappet i så mange år at de ikke vokser særlig ut igjen så det skjer kanskje 5 ganger i året.

Anonymkode: a37a4...16f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt "bart" i munnvikene, så de nappes. Ellers har jeg også lyse, men litt lange hår på haka, så de nappet også. Usikker på om det bare er jeg selv som ser de på haka eller ikke. Vet i hvert fall at "barten" er mørk, så den kan jeg ikke ha. 

Anonymkode: aef6f...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner barten i hvert fall. Noen ganger er den helt lys, andre ganger litt mørkere. Kommer an på i hvilket lys man ser den i 😅

men den tas bort i hvert fall! Vokser hjemme ca annen hver uke. Går kjapt og er villig med en sånn pakke. Tror de fleste jeg kjenner fjerner barten (også moren min). 

Anonymkode: f9268...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Former kun bryn. 

Barten får være som den er. Den blir bleket om sommeren av solen, om vinteren kan den bli mørkere i kantene men ikke så mye at det plager meg. Ingen som har sagt noe på det heller. 

Anonymkode: 745f9...8b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pcos. Jeg tar laserbehandling på hake og overleppe. I hverdagen napper jeg og stusser jeg. Barten stusses og holdes relativt lys.

Anonymkode: fb4b2...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har pcos. Jeg tar laserbehandling på hake og overleppe. I hverdagen napper jeg og stusser jeg. Barten stusses og holdes relativt lys.

Anonymkode: fb4b2...5e2

Hjalp laserbehandlin/e på hårveksten?

Anonymkode: baf12...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjalp laserbehandlin/e på hårveksten?

Anonymkode: baf12...abc

Ja den hjalp veldig mye men det tok mange behandlinger før hårveksten minket. Men jeg må nok dessverre ta 1-3 behandlinger i året resten av livet for å holde de mørke håra borte :(

Anonymkode: fb4b2...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbryna nappes og "barten" barberes med vanlig høvel og dertil egnede ansiktsprodukter.. Hår nordisk mørkt hår i utgangspunktet (Jente), men dessverre fremtrer det som ganske synlig om det har gått for lenge mellom hver gang jeg har fikset det.. Skulle gjerne kjørt på med laser når jeg får råd. noen erfaringer med laserbehandling?

Anonymkode: 1db3f...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg napper eller vokser barten, selv om den ikke er så sterk. Jeg har begynt å få lenge, men nesten usynlige, hår på haka og det liker jeg ikke, men det kommer vel med alderen.

Jeg ønsker meg en sånn spring-et-eller-annet, en spiral til å skrelle av håret med, og håper å finne det i NY når jeg drar dit om en måned.

Anonymkode: 8a242...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen anelse om at dette var noe kvinner med lyst hår over leppa gjorde. Jeg har i hvertfall aldri rørt min og har ikke hørt at noen av de lyshårede venninnene mine gjør det heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. De tre mørke bartehårene jeg har er det bare jeg som ser selv i speilet. Nappet de to ganger men da ble de mye lengre, så det stoppet jeg raskt med. De lyse er jo normale og noe alle har.

Anonymkode: 214bd...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/14/2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Nei. Typen min kommenterte også barten min en gang og jeg begynte å nappe, men andre gangen jeg gjorde det så så han det og sa at jeg driver med mye tull, at det ikke var noen som så eller brydde seg om den barten, alle har jo sånn :)
Sykt om man skal drive å vokse av seg hårene på armene, magen og fingrene også liksom.

Eneste ansiktshår jeg gjør noe med er brynene, og de har jeg nappet i så mange år at de ikke vokser særlig ut igjen så det skjer kanskje 5 ganger i året.

Anonymkode: a37a4...16f

Det gjør jeg, pluss tærne.

Anonymkode: 464ad...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser barten da jeg har mørke hår. Voksen tar ikke de stiveste hårene på siden så de må jeg nappe. Napper også hake og hals og en del på kinnene. Barberer kinnskjegget og bakerste del av kinnene hver morgen. Øyenbrynene ha jeg aldri nappet noe særlig, men de blir tynnere av seg selv.

Anonymkode: 0c132...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg fjerner ansiktshår. Vokser kinn, kinnskjegg, halsen, haka og barten, men alltid noe som dessverre blir igjen. På halsen og haka har jeg noen svarte hår, som selvsagt ikke er veldig lekkert. Det andre håret er blondt, men langt. Har noen mørke hår på overleppa også. Det er ikke "søtt dun", men en forbannelse. De som mener håret ikke burde røres, kan holde kjeft. Ja, naturlig er det kanskje, men det er naturlig å bæsje også, betyr ikke at jeg jubler og legger ut bilder av dagens "fangst" på Instagram heller -_- 

I tillegg til ansiktet/halsen, fjerner jeg hår overalt der jeg kommer til med en høvel. Som betyr armer, knoker, tær, rumpa, magen og korsryggen, og så klart de mer vanlige områdene 

Anonymkode: 8ca96...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner alt hår i ansiktet,bortsett fra bryn selvfølgelig. Har kun lyse hår, men synes sminken legger seg finere uten hår. Fjerner hår med threading teknikk på salong!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg fjerner ansiktshår. Vokser kinn, kinnskjegg, halsen, haka og barten, men alltid noe som dessverre blir igjen. På halsen og haka har jeg noen svarte hår, som selvsagt ikke er veldig lekkert. Det andre håret er blondt, men langt. Har noen mørke hår på overleppa også. Det er ikke "søtt dun", men en forbannelse. De som mener håret ikke burde røres, kan holde kjeft. Ja, naturlig er det kanskje, men det er naturlig å bæsje også, betyr ikke at jeg jubler og legger ut bilder av dagens "fangst" på Instagram heller -_- 

I tillegg til ansiktet/halsen, fjerner jeg hår overalt der jeg kommer til med en høvel. Som betyr armer, knoker, tær, rumpa, magen og korsryggen, og så klart de mer vanlige områdene 

Anonymkode: 8ca96...b5e

Jeg bruker også en del tid på hårfjerning. Hvor lang tid tar det for deg å barbere seg hver dag? Jeg tror jeg bruker ca. 30 minutter. 3,5 timer i uka... Spør ikke for å være frekk, kun av nysgjerrighet. 🙂

Anonymkode: 4ed3f...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...