Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sikkert fler å ta av, men ikke sikkert alle har lyst/tid å være dommer. Jeg takler ikke Jan Fredrik så jeg er bare glad han ikke er der 😊

Anonymkode: 4d0bd...9a3

Samme her, takler virkelig ikke Jan Fredrik, så bra han ikke er med :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Samme her, takler virkelig ikke Jan Fredrik, så bra han ikke er med :lol:

Heller JF enn Martin :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som reagerer på den knivingen / konkurransen dommerene imellom? Sleivete kommentarene er en ting, men også dette med å lytte til sangen å snu seg er jo også blitt en ting med sleive kommentarer og konkuranse om å snu seg / ikke snu seg.  Ikke bra, ikke bra! Det er jo sangeren som skal være i fokus, ikke kommentarer hos dommerpanelet.

Anonymkode: c95a2...0b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, smalls skrev:

Stusser over de har valgt en som veldig få har hørt om. Hadde de virkelig ingen andre å ta? Skulle likt å sett Jan Fredik der jeg, han har vel ikke vært dommer på evigheter. Morten synes jeg blir veldig trøtt og kjedelig. 

Jan Fredrik er i hvertfall oppbrukt!! Heldigvis får de inn noen nye! Synes Martin virker bra jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lydia skrev:

Han Martin virker litt ekkel. Håper ikke folk velger ham.

Litt for høy på seg selv og full av seg selv...

Anonymkode: cd713...cc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja; jeg er visst den eneste som liker Jan Fredrik 🙊

Men dommerene må vel ha like mange på laget sitt? Lurer på hvordan det skal gå opp i opp da de selv bestemmer hvem de vil jobbe med

"Du er jo Paris Hilton uten pupper" 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke den samværsmåten til dommerne. Det blir for mye. Josef sitter nesten sidelengs og smugtitter på artistene i øyekroken. Kan de ikke skjerpe seg, gjøre jobben sin som voksne bransjefolk og sitte ordentlig? De tre er utadvendt og bruker det, mens Morten ikke kan akkurat det der. Han er en annen og stillere type, men han sitter på mengder av kunnskap og kan det han har holdt på med i så mange år. Josefs mas om alderen hans....det er J. som taper på det syns jeg. Èn gangs artig tøysekommentar kan være morsomt, men hele tiden er ikke morsomt. Skjerpings!

Tror jeg vil sammenligne det med en skolekasse som har tre bråkete elever på bakerste rekke som girer hverandre litt negativt opp når de er sammen, men programmet og alle de flinke folkene underholder i alle fall meg. :biggrin: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også litt lei denne konkurransen mellom dommerne. Greit nok de må selge seg selv og få deltagerne til å velge de, men de trenger liksom ikke å overkjøre hverandre. Synes Martin og Yosef er verst. Så synes jeg det er unødvendig de drar opp alderen til Morten. "Han er gammel, du må jobbe med meg som er ung" Morten nærmer seg 60, men han sitter på mye kunnskap og erfaring. Hvor mye erfaring har Martin da? Er ikke han en DJ/produsent?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg blir også litt lei denne konkurransen mellom dommerne. Greit nok de må selge seg selv og få deltagerne til å velge de, men de trenger liksom ikke å overkjøre hverandre. Synes Martin og Yosef er verst. Så synes jeg det er unødvendig de drar opp alderen til Morten. "Han er gammel, du må jobbe med meg som er ung" Morten nærmer seg 60, men han sitter på mye kunnskap og erfaring. Hvor mye erfaring har Martin da? Er ikke han en DJ/produsent?

Enig! Syns litt synd på Morten jeg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare irritert når jeg hører de kommentarene Yosef og Martin slenger rundt seg om de andre dommerene. 
Det er direkte ufin oppførsel, og er langt i fra underholdende, og kan til tider være nærmere mobbing. 
Selv om Morten virker utrolig treg og litt mer "whatever om du velger meg eller ikke", så virker det som han har litt mer strategi rundt de han snur seg på. 
Lene digger jeg bare egentlig :P Jeg liker hvordan hun faktisk forklarer litt mer om hvorfor hun snur seg eller ikke snur seg. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger The Voice! Gøy når man nesten er garantert å bli imponert over samtlige deltakere, de er flinke ass!

Ellers skjønner jeg litt at en del velger bort Morten. Han er utrolig flink, men han har en litt spesiell personlighet også, og man skal jo samarbeide med mentoren sin. Sånne svevende og drømmende folk er ikke for alle. Og selv om jeg personlig har sansen for han, så vet jeg ikke om jeg hadde blitt klok på han i et samarbeid. Liksom, du får en tilbakemelding som begynner med "vi mennesker virrer rundt og vet ingenting, men noen ganger finner vi noe som tar oss et sted blabla etc." Man kan jo bli litt... betenkt.

Men jeg synes han tar kommentarene fra Martin og Josef på en fin måte. Han synes å ha selvironi, og kan komme med noen gullkorn i retur også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Enig! Syns litt synd på Morten jeg :P

Får litt vondt av han, men han tar det på en grei måte. Liker Morten, men han er litt treigere enn de andre liksom.

En ting som jeg reagerer på er hvis den ene snur seg (Morten da f.eks) så virker det som Yosef eller Martin snur seg kun på grunnlag av det. Morten og Lene fokuserer kun på musikken, mens de følger med på de andre, og Yosef fjaser mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt til å se på dette, men sitter og ser reprisene nå, og det er jo faktisk litt gøy. Alle er jo flinke, og det er ingen utdriting av deltakere, så det er mye bedre enn Idol og X-faktor. 

Angående dommerne virker Lene veldig kresen, mens Yosef trykker på nesten samtlige. 

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.8.2017 den 7.14, Hoppetaujenta skrev:

Liker ikke den samværsmåten til dommerne. Det blir for mye. Josef sitter nesten sidelengs og smugtitter på artistene i øyekroken. Kan de ikke skjerpe seg, gjøre jobben sin som voksne bransjefolk og sitte ordentlig? De tre er utadvendt og bruker det, mens Morten ikke kan akkurat det der. Han er en annen og stillere type, men han sitter på mengder av kunnskap og kan det han har holdt på med i så mange år. Josefs mas om alderen hans....det er J. som taper på det syns jeg. Èn gangs artig tøysekommentar kan være morsomt, men hele tiden er ikke morsomt. Skjerpings!

Tror jeg vil sammenligne det med en skolekasse som har tre bråkete elever på bakerste rekke som girer hverandre litt negativt opp når de er sammen, men programmet og alle de flinke folkene underholder i alle fall meg. :biggrin: 

Så sant så sant :laugh: Martin har begynt å gå meg på nervene også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 14.07, LeilaS skrev:

Får litt vondt av han, men han tar det på en grei måte. Liker Morten, men han er litt treigere enn de andre liksom.

En ting som jeg reagerer på er hvis den ene snur seg (Morten da f.eks) så virker det som Yosef eller Martin snur seg kun på grunnlag av det. Morten og Lene fokuserer kun på musikken, mens de følger med på de andre, og Yosef fjaser mye.

Enig, det har jeg reagert på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye age shaming av Morten.. Blir litt patetisk av Martin og Josef å trekke frem alderen til Morten sånn ca 5-6 ganger hver i hver bidige sending. Hadde tatt seg ut om Lene Marlin hadde sittet slik og holdt på ovenfor f.eks Mia Gundersen eller Åse Kleveland hvis de mot formodning skulle ha vært dommere.

Anonymkode: 87026...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes kommentarene mellom dommerene bare blir styggere og styggere... 
Både den med at hun vil være pensjonist før morten er ferdig tenke, og den "du kan ikke stle på en nordlenning" :o 

Anonymkode: 2631d...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...