Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, missmcbeal skrev:

Herregud, hele tiden har jeg følt at Øyvind minner meg om noen, og nå gikk det opp for hvem. Han høres ut som og har veldig lik kroppsspråk som han som er programleder i Buzz :fnise:

Jaaa du har helt rett😂😊😂 Buzz😍 Det er så gøy👍😊

Hurra for Thomas verdig vinner❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårleg gjort av TV2 å kutte siste opptredenen til Thomas før han hadde sunget ferdig. De må jo selv ta konsekvensene av de ikke ligger på tidsskjemaet. Sendingen begynte jo ikke 21.40 som den skulle. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jaaa du har helt rett😂😊😂 Buzz😍 Det er så gøy👍😊

Hurra for Thomas verdig vinner❤️

Ja veldig gøy spill med en veldige artig programleder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmene mine gikk til Thomas, jeg elsker sårheten i stemmen hans. Når det er sagt synes jeg Andrea er fantastisk og har vært imponert over henne hele tiden. Hadde ikke blitt sur om hun hadde vunnet heller. Etter min mening,-de to beste var i finalen, og begge leverte supert :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, missmcbeal skrev:

Dårleg gjort av TV2 å kutte siste opptredenen til Thomas før han hadde sunget ferdig. De må jo selv ta konsekvensene av de ikke ligger på tidsskjemaet. Sendingen begynte jo ikke 21.40 som den skulle. 

Helt enig. Rett og slett respektløst. Den jævla reklamen kunne ventet to minutter. 

Uansett, gratulerer til Thomas for seier og til Andrea for 2.plassen! Var akkurat disse to jeg håpte på i finalen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...