Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg tror tåkepratet til Harket gjør at mange velger ham bort. De tre andre er enklere å relatere seg til. At de velger Morten er lett å skjønne, han er produsent og er hands-on på mye av det som skjer i musikkbransjen nå. Harket og Marlin lever på "gammel" storhet. Yosef er oppbrukt, og har vel tilgode å vinne en sesong selv om han var med fra starten av?

Anonymkode: 8087c...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Sitronmelis skrev:

What she/he said:

:tunge1:

Det var meg. Kom borti ab knappen med et uhell :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, LeilaS skrev:

Det var meg. Kom borti ab knappen med et uhell :fnise:

Åja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper grunnen til de velger Martin ovenfor Morten er fordi Morten er dårlig til overbevise og selge seg til de (som han selv innrømmet han var dårlig på) mens Martin er god til å overbevise og han er ung. Tror Morten kan bli litt for gammel for mange av de. Spesielt de yngste. Lene Marlin er så som så, Yousef begynner å bli oppbrukt, men hadde valgt han ovenfor Lene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra i dag 😊 Likte veldig godt hun første og hun som sang avicii sangen i countryversjon 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som snudde seg på Rebecca? Synes hun var veldig bra jeg men men

Anonymkode: b22e0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det hver dag?

Anonymkode: ee9f2...233

Man - Fre denne uke. Neste er det Torsdag og fredag, på fredag fortsetter det 21:40 med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Oida.. Litt surt nå ja.. virker veldig nervøs 😦

Huff ja, stakkars :( Hun var nok bare veldig nervøs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du å gjøre på the voice når du har gitt ut 4 album og reist verden rundt på konserter med bandet ditt?? 

Anonymkode: 46e08...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva har du å gjøre på the voice når du har gitt ut 4 album og reist verden rundt på konserter med bandet ditt?? 

Anonymkode: 46e08...efc

En ekstra boost på karrieren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.8.2017 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Det har vært ganske stille rundt henne noen år nå men hun har solgt over 3 mill. album som soloartist. Er det å være middelmådig?

Denne er nydelig.

 

Anonymkode: 65fcf...bf1

Du sorterer feil. Morten harket er ikke dame.

Anonymkode: 79b6e...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, Lillen hadde en helt nydelig stemme! Og gjorde en fantastisk versjon av "Samurai swords". Bedre enn orginalen syns jeg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
På 16.8.2017 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Serr...? Ser folk på det fordummende  søppelet der? Det blir ikke noe av noen av de som er med på slikt lenger. Var kunn første sesong av idol som det ble noe nyttig å.

Anonymkode: 52d16...a68

Men du....du går inn i en tråd med en klokkeklar overskrift til denne tråden, og så trykker du på den kun for å gå inn og lire av deg noe drit om folka som ser på det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Martin begynner å irritere meg. Han blir litt for mye og blir så teit når han sier "du bare må velge meg liksom, velg meg, Martin Martin martin" Helt greit de sier "håper du velger meg" men liker ikke når det nesten blir press. Også skjønner jeg ikke helt hva han kan gjøre for ho operadama? Han bare måtte trykke for det var så kult liksom

Anonymkode: b22e0...035

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Martin begynner å irritere meg. Han blir litt for mye og blir så teit når han sier "du bare må velge meg liksom, velg meg, Martin Martin martin" Helt greit de sier "håper du velger meg" men liker ikke når det nesten blir press. Også skjønner jeg ikke helt hva han kan gjøre for ho operadama? Han bare måtte trykke for det var så kult liksom

Anonymkode: b22e0...035

Agreed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser over de har valgt en som veldig få har hørt om. Hadde de virkelig ingen andre å ta? Skulle likt å sett Jan Fredik der jeg, han har vel ikke vært dommer på evigheter. Morten synes jeg blir veldig trøtt og kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Stusser over de har valgt en som veldig få har hørt om. Hadde de virkelig ingen andre å ta? Skulle likt å sett Jan Fredik der jeg, han har vel ikke vært dommer på evigheter. Morten synes jeg blir veldig trøtt og kjedelig. 

Har sikkert fler å ta av, men ikke sikkert alle har lyst/tid å være dommer. Jeg takler ikke Jan Fredrik så jeg er bare glad han ikke er der 😊

Anonymkode: 4d0bd...9a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...