Gå til innhold

Bachelor in paradise


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

På 17.8.2017 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg satt meg veldig inn i dette Demario og Connie dramaet, men kom det frem hva som egentlig skjedde? Hadde han virkelig forgrepet seg på henne eller er det bare oppspinn fra hennes side?

Anonymkode: dd14d...a73

Jeg vil først si at hun aldri har beskyldt han for overgrep, og det var heller ikke hun som rapporterte inn hendelsen. Som man ser fra episoden ble begge like overrasket over å bli tatt til siden, og det var visstnok ingen indikasjoner på at det var dårlig stemning mellom dem. Så vidt jeg vet var det en produsent (en i crewet), som tydeligvis er en venn av Corinne, som rapporterte inn at det hadde skjedd noe. De har ikke vært heeelt detaljerte på hva som faktisk skjedde, men de hadde ikke sex. Det skal ha vært tafsing og muligens oralsex, men ikke noe mer (selv om det helt klart er mer enn nok hvis det er snakk om et overgrep). Hendelsen skjedde på ettermiddagen, og etter det skjedde fortsatte de kvelden som ingenting hadde hendt. Hvis du ser episoden ser du at begge fremstår som litt småfulle, men ikke noe mer. De snakker, svømmer rundt i bassenget osv. Det etterforskningen har vist er at ingenting alvorlig skjedde, og at det kun var litt kos mellom to samtykkende voksne. Jeg vet ikke hvorfor Corinne ikke har kommet med noen uttalelse annet enn "jeg er et offer", for det virker virkelig som ingenting skjedde. Da saken ble kjent trodde jeg den var mye mer alvorlig, men når jeg har sett episoden syns jeg virkelig synd på DeMario. Det virker i alle fall som "alle" i paradise er enige om at ingenting skjedde og at DeMario er uskyldig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående Peter som ungkaren kan jeg nok dessverre avkrefte det. Flere kilder (blant annet Reality Steve) skriver at abc spurte han om å være ungkaren, men at han sa nei. Så nå har abc begynt å slenge dritt om Peter og si at de aldri verden ville ha en sånn drittsekk som han til å være ungkaren. De sammenlikner han blant annet med Juan Pablo. Utrolig dårlig gjort av dem bare fordi han ikke ville være ungkaren. Jeg ser på instagram at Peter liker flere kommentarer som sier det samme som over her, altså at abc slenger dritt om han fordi han sa nei, så det er nok sant. Uansett hvem de velger nå blir det bare en eneste stor nedtur og helt åpenbart at vedkommende er andrevalget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosaprosa20 skrev:

Angående Peter som ungkaren kan jeg nok dessverre avkrefte det. Flere kilder (blant annet Reality Steve) skriver at abc spurte han om å være ungkaren, men at han sa nei. Så nå har abc begynt å slenge dritt om Peter og si at de aldri verden ville ha en sånn drittsekk som han til å være ungkaren. De sammenlikner han blant annet med Juan Pablo. Utrolig dårlig gjort av dem bare fordi han ikke ville være ungkaren. Jeg ser på instagram at Peter liker flere kommentarer som sier det samme som over her, altså at abc slenger dritt om han fordi han sa nei, så det er nok sant. Uansett hvem de velger nå blir det bare en eneste stor nedtur og helt åpenbart at vedkommende er andrevalget.

Leste litt om det samme, men ikke at abc slengte dritt om han.. Really?? Hvorflr MÅ man fri!? Konseptet kan jo heller gå ut på å finne seg en kjæreste, ikke at man må fri på slutten. Det burde være opp til hver enkelt. Peter kan da ikke sammenlignes med Juan Pablo en gang!!! 😠 Hvordan ser du att Peter liker kommentarer på instagram? 🤔

Fader altså, jeg som hadde såå lyst å se han på ungkaren 😢😢💔 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Leste litt om det samme, men ikke at abc slengte dritt om han.. Really?? Hvorflr MÅ man fri!? Konseptet kan jo heller gå ut på å finne seg en kjæreste, ikke at man må fri på slutten. Det burde være opp til hver enkelt. Peter kan da ikke sammenlignes med Juan Pablo en gang!!! 😠 Hvordan ser du att Peter liker kommentarer på instagram? 🤔

Fader altså, jeg som hadde såå lyst å se han på ungkaren 😢😢💔 

Jeg synes det er teit at man må fri på slutten  (sånn at det skal bli skikkelig romantisk) men de fleste avlyser jo bryllupet. At de sammenligner han med fuckings Juan Pablo er hårreisende! De er jo ikke like i det hele tatt. Makan!

Anonymkode: f36c7...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Sitronmelis skrev:

Leste litt om det samme, men ikke at abc slengte dritt om han.. Really?? Hvorflr MÅ man fri!? Konseptet kan jo heller gå ut på å finne seg en kjæreste, ikke at man må fri på slutten. Det burde være opp til hver enkelt. Peter kan da ikke sammenlignes med Juan Pablo en gang!!! 😠 Hvordan ser du att Peter liker kommentarer på instagram? 🤔

Fader altså, jeg som hadde såå lyst å se han på ungkaren 😢😢💔 

Jeg følger han på instagram, så jeg ser det i den kolonnen der du ser venners aktivitet. Altså hvis du trykker på hjertet nederst på skjermen og velger "følger". Følger en konto som heter "pacoismynickname" som skriver en del om ungkaren osv, og da så jeg Peter hadde likt kommentarer under hans poster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Jeg følger han på instagram, så jeg ser det i den kolonnen der du ser venners aktivitet. Altså hvis du trykker på hjertet nederst på skjermen og velger "følger". Følger en konto som heter "pacoismynickname" som skriver en del om ungkaren osv, og da så jeg Peter hadde likt kommentarer under hans poster

Ah, ja fant det ut selv :) Fy fader altså, jeg er så skuffa over oppførselen til abc.. trodde ikke de var slik.
Men er det helt 100 % bekreftet at han takket nei? :(:( Jeg som ville se mer av Peter :grine: Nå skal jeg se på repriser av te bachelorette bare for å se Peter :lol: Spoler frem til klippene hans :ler::rodmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
På 16.8.2017 den 21.36, Sitronmelis skrev:

Jeg crusher så hardt på Peter og Dean :fnise: Spesielt Peter, men ble litt ekstra på Dean og nå som jeg drømte om han i natt :fnise:  Lenge siden det har vært med så kjekke mannfolk i ungkarskvinnen :sikle:  Håper Peter blir ungkaren :hjerter:
Herreguuuud mann!! :hjerter::hjerter:
peter.jpg.9ed2cf9c3adbd469579c1cb22c3c0b6d.jpg

Han der ER så digg! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
På 19.8.2017 den 16.48, Rosaprosa20 skrev:

Angående Peter som ungkaren kan jeg nok dessverre avkrefte det. Flere kilder (blant annet Reality Steve) skriver at abc spurte han om å være ungkaren, men at han sa nei. Så nå har abc begynt å slenge dritt om Peter og si at de aldri verden ville ha en sånn drittsekk som han til å være ungkaren. De sammenlikner han blant annet med Juan Pablo. Utrolig dårlig gjort av dem bare fordi han ikke ville være ungkaren. Jeg ser på instagram at Peter liker flere kommentarer som sier det samme som over her, altså at abc slenger dritt om han fordi han sa nei, så det er nok sant. Uansett hvem de velger nå blir det bare en eneste stor nedtur og helt åpenbart at vedkommende er andrevalget.

Whaaat? Sammenlignet med Juan Pablo? Det går da ikke an?!

Ser på Insta at Juan Pablo har giftet seg da! Så det går an! :P

Endret av thejohan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, thejohan skrev:

Whaaat? Sammenlignet med Juan Pablo? Det går da ikke an?!

Ser på Insta at Juan Pablo har giftet seg da! Så det går an! :P

JUAN PABLO😂😂😂 herlighet for en type han der var. Lo meg fillete av hans sesong, sett den flere ganger også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, thejohan skrev:

Whaaat? Sammenlignet med Juan Pablo? Det går da ikke an?!

Ser på Insta at Juan Pablo har giftet seg da! Så det går an! :P

Ja! De har uttalt at de er redd for enda en idiot som ikke ville forplikte seg. Altså. Juan Pablo kunne ikke engang si "jeg elsker deg" på After the final rose. Det er forskjell på det og å ikke ville fri etter åtte uker. Jeg så forresten nettopp Desirees sesong (der Juan Pablo er med), og da var han jo kjempepopulær. Til tross for at han fikk null skjermtid og ble sendt hjem uten en one-on-one. Og så ble han ungkaren, og resten er historie :fnise:

Ja, de annonserte det på after the final rose denne sesongen. Ingen i publikum klappet. Men fint for han da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
4 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

 

Ja, de annonserte det på after the final rose denne sesongen. Ingen i publikum klappet. Men fint for han da

Finnes det en episode som heter After The Final Rose? Jeg har bare sett den hvor Rachel snakker med Peter bl.a. Er det den? For jeg ser inne på Watchseries at episode 11 er finalen, og episode 12 er After The Final Rose, men ingen link til den episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan

But you guys! Har dere sett dagens Bachelor in Paradise?
Nå tror jeg ikke at jeg liker Dean lenger... :( Fysj for en oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVEM blir den neste bacheloren??? Wells?

Anonymkode: e4111...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, thejohan skrev:

But you guys! Har dere sett dagens Bachelor in Paradise?
Nå tror jeg ikke at jeg liker Dean lenger... :( Fysj for en oppførsel!

Enig. Synes han er en litt ekkel type

19 timer siden, thejohan skrev:

Whaaat? Sammenlignet med Juan Pablo? Det går da ikke an?!

Ser på Insta at Juan Pablo har giftet seg da! Så det går an! :P

Har han giftet seg? :ohmy: Oh my. Jaja kan jo være han har endret seg etter Bachelor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, thejohan skrev:

Finnes det en episode som heter After The Final Rose? Jeg har bare sett den hvor Rachel snakker med Peter bl.a. Er det den? For jeg ser inne på Watchseries at episode 11 er finalen, og episode 12 er After The Final Rose, men ingen link til den episoden.

Det er den samme, de har bare laget det som en ekstra lang episoden. Men den delen etter selve frieriet, hvor de snakker med den "tapende finalisten", er egentlig en egen episode som heter after the final rose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, thejohan skrev:

But you guys! Har dere sett dagens Bachelor in Paradise?
Nå tror jeg ikke at jeg liker Dean lenger... :( Fysj for en oppførsel!

Neeei, jeg syns han framstår som veldig umoden når Kristina prøver å snakke med han og han bare stikker for å ta en dusj. Kan være måten de klipper på også, men jeg syns det var dårlig gjort. Virker som de har vært masse sammen den tiden de ikke filmet, så må være kjipt for henne at han bare ditcher henne.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men HVEM blir den neste bacheloren??? Wells?

Anonymkode: e4111...99b

Jeg tror Dean kan være en mulighet. Hvis han ikke fucker opp ryktet sitt på BIP. Har en følelse av at han kommer til å fucke opp forholdene sine til både Danielle og Kristina siden han ikke klarer å velge. Tror Wells er en mulighet også, men jeg har også hørt snakk om Robby. Jeg likte Robby under Jojos sesong, men nå syns jeg bare han er teit. Tror ikke de velger Eric. Jeg aner virkelig ikke hvem de kommer til å velge, men jeg håper fortsatt på Peter selv om jeg vet han har sagt nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

Neeei, jeg syns han framstår som veldig umoden når Kristina prøver å snakke med han og han bare stikker for å ta en dusj. Kan være måten de klipper på også, men jeg syns det var dårlig gjort. Virker som de har vært masse sammen den tiden de ikke filmet, så må være kjipt for henne at han bare ditcher henne.

Jeg tror Dean kan være en mulighet. Hvis han ikke fucker opp ryktet sitt på BIP. Har en følelse av at han kommer til å fucke opp forholdene sine til både Danielle og Kristina siden han ikke klarer å velge. Tror Wells er en mulighet også, men jeg har også hørt snakk om Robby. Jeg likte Robby under Jojos sesong, men nå syns jeg bare han er teit. Tror ikke de velger Eric. Jeg aner virkelig ikke hvem de kommer til å velge, men jeg håper fortsatt på Peter selv om jeg vet han har sagt nei

Dean fremstår ganske umoden ja :( Hmf, typisk gutt. Don't be such a boy som Astrid S synger :fnise:
Nei men altsååå, jeg ser ikke noe annet en Peter som the Bachelor jeg altså. Fader, kommer til å bli skuffa uansett hvem det er kjenner jeg. Så lenge det ikke er Peter :fnise: Meen I don't think so. Håper alt bare er et stunt og han bare "SUPRISE, Just joking around, I'm the bachelor :nordvesta:"    A girl can only dream, huh? :lol:
Håper da for guds skyld ikke Robby blir ungkaren :ler::frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett dagens epsiode? Var ny episode i dag også :)  
De intervjuer blant annet Demario.. Stakkars stakkars fyr! Jeg skjønner ikke hva som har skjedd?? Ingen sier jo at det var seksuelt overgrep eller noe slik. Så jeg skjønner ikke HVA som har skjedd. Har produsentene bare funnet det opp for å lage drama eller? Syns veldig synd på Demario som kommer til å ha dette over seg resten av livet :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...