Gå til innhold

Bachelor in paradise


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

To dager igjen til ny sesong (4) av bachelor in paradise starter :nordvesta:😃 Flere enn meg som gleder seg og skal se?
Venter i spenning! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Sitronmelis skrev:

To dager igjen til ny sesong (4) av bachelor in paradise starter :nordvesta:😃 Flere enn meg som gleder seg og skal se?
Venter i spenning! :popcorn:
 

 

Kanskje..... jeg vet ikke hvem det omhandler men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, LeilaS skrev:

Hvor kan man se episodene hen?

Her vil jeg tro: http://mywatchseries.to/serie/bachelor_in_paradise
Ser de har lagt til sesong 4, men ingen link enda. Men er premiere i USA i kveld, så vi må smøre oss med tålmodighet til i morgen :)
Jeg laster ned på piratebay, men fullt mulig å se der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri sett noen episoder av noen av sesongene, men hva handler det egentlig om?

 

Anonymkode: f36c7...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg maaaasse, spesielt etter den kjedelig avslutningen på the bachelorette. Har sett første episoden, og den fokuserer selvsagt en del på hele greia med Corinne og DeMario (som jeg ikke skjønner oppstyret med). Nå vet jeg om noen par som fortsatt dater, men jeg håper virkelig Amanda finner noen. Veldig mange jenter fra Nicks sesong. Et par av dem husker jeg ikke engang.

Konseptet er at tidligere deltakere fra ungkaren og ungkarskvinnen bor sammen og går på dater. Mot slutten av uken er det rosesermoni der enten guttene eller jentene gir en rose til den de vil fortsette å date. De som ikke får noen rose må dra hjem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg drømte at jeg var med på Bachelor in Paradise i natt og at jeg falt pladask for Dean :rodme:  Vi kosa oss vi ja :rodme::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Haha jeg drømte at jeg var med på Bachelor in Paradise i natt og at jeg falt pladask for Dean :rodme:  Vi kosa oss vi ja :rodme::fnise:

Ha ha..... Ikke noe rart det vel, han er kjekk da!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hottrio skrev:

Ha ha..... Ikke noe rart det vel, han er kjekk da!! 

Det er han ja 😍 var ingen dårlig drøm dette 😂 Bare dumt katta vekte meg fra den 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 15.43, Sitronmelis skrev:

Her vil jeg tro: http://mywatchseries.to/serie/bachelor_in_paradise
Ser de har lagt til sesong 4, men ingen link enda. Men er premiere i USA i kveld, så vi må smøre oss med tålmodighet til i morgen :)
Jeg laster ned på piratebay, men fullt mulig å se der også :)

Kommer bare opp at jeg må lage konto, gratis, men legge inn kortet på en halvshady side er jeg noenlunde skeptisk til! Trykker jeg på feil link kanskje?

Anonymkode: f4d9a...2ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer bare opp at jeg må lage konto, gratis, men legge inn kortet på en halvshady side er jeg noenlunde skeptisk til! Trykker jeg på feil link kanskje?

Anonymkode: f4d9a...2ea

Ah, irriterende at man må opprette konto der (samme skjedde når jeg klikket meg inn på siden) og man har aldri trengt det før. Det står det er gratis, men hvorfor må vi da skrive inn kortnr og sånn? Skeptisk 🤔

Anonymkode: f842d...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Det er han ja 😍 var ingen dårlig drøm dette 😂 Bare dumt katta vekte meg fra den 😂

Katter altså...... :laugh:  Han er så KOS den mannen!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ah, irriterende at man må opprette konto der (samme skjedde når jeg klikket meg inn på siden) og man har aldri trengt det før. Det står det er gratis, men hvorfor må vi da skrive inn kortnr og sånn? Skeptisk 🤔

Anonymkode: f842d...057

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer bare opp at jeg må lage konto, gratis, men legge inn kortet på en halvshady side er jeg noenlunde skeptisk til! Trykker jeg på feil link kanskje?

Anonymkode: f4d9a...2ea

Jeg brukte den siden senest for en time siden, og jeg måtte ikke (og har aldri måtte) lage konto. Noen ganger har det kommet opp en boks om at du må logge inn, men den blir borte når jeg trykker på "cancel". Null stress

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hottrio skrev:

Katter altså...... :laugh:  Han er så KOS den mannen!! :fnise:

Haha ja :fnise:  Ja det kan jeg si meg i enig i :fnise: Altså haallo :hjerter:
dean.jpg.397769418bb1cba8d8452e65f8dc5a80.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Haha ja :fnise:  Ja det kan jeg si meg i enig i :fnise: Altså haallo :hjerter:
dean.jpg.397769418bb1cba8d8452e65f8dc5a80.jpg

Alle skal få, alle skal få........ LOL :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg crusher så hardt på Peter og Dean :fnise: Spesielt Peter, men ble litt ekstra på Dean og nå som jeg drømte om han i natt :fnise:  Lenge siden det har vært med så kjekke mannfolk i ungkarskvinnen :sikle:  Håper Peter blir ungkaren :hjerter:
Herreguuuud mann!! :hjerter::hjerter:
peter.jpg.9ed2cf9c3adbd469579c1cb22c3c0b6d.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg satt meg veldig inn i dette Demario og Connie dramaet, men kom det frem hva som egentlig skjedde? Hadde han virkelig forgrepet seg på henne eller er det bare oppspinn fra hennes side?

Anonymkode: dd14d...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg crusher så hardt på Peter og Dean :fnise: Spesielt Peter, men ble litt ekstra på Dean og nå som jeg drømte om han i natt :fnise:  Lenge siden det har vært med så kjekke mannfolk i ungkarskvinnen :sikle:  Håper Peter blir ungkaren :hjerter:
Herreguuuud mann!! :hjerter::hjerter:
peter.jpg.9ed2cf9c3adbd469579c1cb22c3c0b6d.jpg

Hvor finner man slike hunks i Norge? 🙊 😛

Anonymkode: dd14d...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...