Gå til innhold

Peppes eller Nå sin ferdige pizza deig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De man kjøper på butikken til hjemmelaget pizza, hvilken er best? Synes du...

Anonymkode: fce8d...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, julerebus skrev:

Peppes :) 

Hvorfor, hva er bedre med den?

Anonymkode: fce8d...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker i grunn ikke noen forskjell (de er litt ræva sammenlignet med hjemmelaget alle sammen :P) men så har jeg ikke smakt på de samtidig før heller. 

Kjøpte Eldorado sin sist og den var helt Ok. 

Anonymkode: 11c9e...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten litt synd på folk som gidder å bruke 30-40 kroner på en jævla pizzadeig! Du må jo lage deigen selv, ellers blir jo ikke pizzaen hjemmelaget. Det er superenkelt, tar IKKE lang tid, og er utrolig mye billigere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deigen koster 20 kr, så det er såå dyrt at...

Anonymkode: 22ebb...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Citpensacola skrev:

Jeg synes nesten litt synd på folk som gidder å bruke 30-40 kroner på en jævla pizzadeig! Du må jo lage deigen selv, ellers blir jo ikke pizzaen hjemmelaget. Det er superenkelt, tar IKKE lang tid, og er utrolig mye billigere.

Om man ikke har tilgang til kjøkkenmaskin og må elte for hånd, så tar det ganske mye lenger tid enn å klesse en ferdigdeig på platen ;) Og om man nettopp har kommet hjem fra biltur og har huset fult av grinete og sultne unger, så er det lett verdt pengene å kjøpe en ferdig pizzadeig. 

Ellers lager jeg den alltid selv, fra bunnen av, men jeg har full forståelse for at andre ikke alltid gidder gjøre det. 

Anonymkode: f6611...58e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man først må gå til det skrittet å kjøpe ferdig pizzabunn, slik jeg har på grunn av en skadet hånd, er Peppes sin grove variant absolutt å foretrekke. Fordi den smaker mest hjemmelaget rett og slett. 

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2017 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Hvorfor, hva er bedre med den?

Anonymkode: fce8d...70e

Fordi Peppes sin smakar "mest" heimelaga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Om man ikke har tilgang til kjøkkenmaskin og må elte for hånd, så tar det ganske mye lenger tid enn å klesse en ferdigdeig på platen ;) Og om man nettopp har kommet hjem fra biltur og har huset fult av grinete og sultne unger, så er det lett verdt pengene å kjøpe en ferdig pizzadeig. 

Ellers lager jeg den alltid selv, fra bunnen av, men jeg har full forståelse for at andre ikke alltid gidder gjøre det. 

Anonymkode: f6611...58e

Går helt fint å lage pizzadeig uten elting, og hvis det er tid om å gjøre er kanskje ikke pizza en supergod idé uansett. Det tar tross alt litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Citpensacola skrev:

Går helt fint å lage pizzadeig uten elting, og hvis det er tid om å gjøre er kanskje ikke pizza en supergod idé uansett. Det tar tross alt litt tid.

Oppskrift og fremgangsmåte?

 

Anonymkode: 7628b...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil heller anbefale deg å lage en diger porsjon pizzadeig en dag du har tid, kjevle ut pizzabunner, halvsteke og fryse. Så har du bunner klare i fryseren til neste hastepizzamiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Shopaholic skrev:

Vil heller anbefale deg å lage en diger porsjon pizzadeig en dag du har tid, kjevle ut pizzabunner, halvsteke og fryse. Så har du bunner klare i fryseren til neste hastepizzamiddag!

Eller bare ta med en deig fra butikken.

Anonymkode: 22ebb...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller bare ta med en deig fra butikken.

Anonymkode: 22ebb...d62

Med tanke på prisen og ingrediensene, er definitivt hjemmelaget å foretrekke.

Endret av Shopaholic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...