Gå til innhold

Hvorfor innbiller kvinner seg at feite lepper er attraktivt?


ajarRun

Anbefalte innlegg

Tittet litt rundt på Instagram og kom over ei som ser ut som hun har stappet munnen inn i røret på støvsugeren og satt på full styrke :blink: Alle bildene viser henne med lett åpnede lepper i en O, og leppene overgår noen av de mest ekstreme tilfellene av "Kylie Jenner Lip Challenge" :blink: 

Jeg synes det er finest når det passer til ansiktet jeg ^^, 

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er skikkelig rart når folk har andre preferanser til utseende enn meg. Hvordan våger de liksom? Jeg pleier også å kreve en forklaring.

Anonymkode: acdee...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det er skikkelig rart når folk har andre preferanser til utseende enn meg. Hvordan våger de liksom? Jeg pleier også å kreve en forklaring.

Anonymkode: acdee...07f

Greia er vel mer at preferansene til tider kan gli helt ut av proposjoner. De fleste synes ikke oppblåste lepper er spesielt vakkert og ofte er forandringene basert på USIKKERHET og ingenting annet. 😌 

Anonymkode: dea61...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart, jeg tror den kosmetisk kirurgi industrien må ha greid å narre noen til å legge silikon i leppene.

Anonymkode: 9891c...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Greia er vel mer at preferansene til tider kan gli helt ut av proposjoner. De fleste synes ikke oppblåste lepper er spesielt vakkert og ofte er forandringene basert på USIKKERHET og ingenting annet. 😌 

Anonymkode: dea61...2a3

Det må være MANGE som syns det siden alle elsker bloggere og veldig mange velger bevisst å kjøpe seg nebb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nei, det er ikke fælt. Problemet er at ansikts estetikk handler om harmoni. Tykke lepper på A. ser mest sannsynlig ikke like bra ut som på B. Dette er grunnen til at de som fyller leppene sine ser helt latterlige ut. Det passer ikke inn med resten.

Anonymkode: 3155b...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser helt motbydelig ut. F.eks Sophie Elise hadde nok vært en pen jente. Men med slike falske lepper ser hun helt gal ut.

Anonymkode: 027a2...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for hvordan leppene mine ser ut, jeg ble født med store lepper. Derfor velger jeg å være fornøyd med de og mitt eget utsende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er enkelt, men tragisk.  Det handler om å forlenge og understøtte det ungdommelige, og å utsette og unngå elde. 

Med andre ord en kamp som på et eller annet tidspunkt vil tapes. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fyldige lepper er fint det, men er jo noen som kanskje drar den litt langt ja.. 

Tror noen blir litt "husblinde" på fjeset sitt. Ei venninne av meg begynte forsiktig med det og det så fint ut først, selv om hun ikke hadde trengt det for hun var like fin uten. Møtte henne rett etterpå og hun var såå bekymret for at det ble for voldsomt. Men sist jeg så henne hadde hun nok doblet dosen, fått sånn skikkelig restylane-nebb.. Kjøpt seg samme øyenbryn som alle har om dagen også, pluss botox såklart. Ganske mange like instagram-tryner om dagen, ser snart ikke forskjell på venninnene mine på vestkanten.

Men men, hun er fornøyd selv. Du trenger jo ikke ligge med henne hvis du ikke liker det liksom. Nok av andre som vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2017 den 22.22, Mystix skrev:

Du vil slite om du sprøyter leppene fulle av botox, da vil du verken kunne prate, le eller spise!

Et slanketips, altså? ;)

Hva med påtegnede øyenbryn, som det siste bildet over. Hva i alle dager tenker de med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.8.2017 den 3.10, Horten Market skrev:

Et slanketips, altså? ;)

Hva med påtegnede øyenbryn, som det siste bildet over. Hva i alle dager tenker de med?

Sånn går jo snart 1/3 av befolkningen rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan avkrefte at det har sammenheng med utseende på vulva. Har sett flere eksempler ;) Lepper er fine i alle former og fasonger, og det naturlige er som regel penest :)

Anonymkode: b5113...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...