Gå til innhold

Hvorfor innbiller kvinner seg at feite lepper er attraktivt?


ajarRun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, ja, sånne som diverse bloggere og døtrene til John Fredriksen har ser fullstendig motbydelige ut. Jeg skjønner ikke hva de tenker.

Anonymkode: 5aeeb...562

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylldige er attraktivt

Bilderesultat for jessica alba

 

Og så får de høre at hvis de har fyldige lepper så er de attraktive

og så er de mentalt tilbakestående

og ender opp sånn:

(Advarsel, forstyrrende bilde)

Spoiler

Bilderesultat for plastic surgery lips

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mote, på samme måte som tatoveringer og silikonrumpe.

Da jeg var ung, hadde jeg fyldige lepper, og det var ikke på moten den gangen. Så jeg prøvde å sminke dem mindre.

Endret av T-Rex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, T-Rex skrev:

Det er en mote, på samme måte som tatoveringer og silikonrumpe.

Trampstamp er kun og bare på måte hos samfunnets søppel, de som er white trash.

Anonymkode: 5dbf0...7c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan komme med bilde-/illustrerte eksempler på feite lepper? Lepper med bilringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er en "innbilning" blir litt feil å si, da dette er rent subjektivt :) 

Syns ikke at store "duckface"-lepper er pent jeg heller, men jeg respekterer at andre mennesker har en annen stil og smak enn meg, og jeg vet at jeg ikke sitter på den store fasiten over alt..

Anonymkode: c5360...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlige fyldige lepper er fint, men lepper som er sprøytet inn med noe er bare stygt. Det ser ut som de er blitt stukket av veps. 

Anonymkode: d7e23...10c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Simbyxor skrev:

Noen som kan komme med bilde-/illustrerte eksempler på feite lepper? Lepper med bilringer?

Bilderesultat for botox lips

 

Sminken er forøvrig også mental. Det der kan like godt være en mann. Ikke mulig å vite under all den sminken. 

Se for deg en mann som bruker et 10 år gammelt photoshoppet bilde på tinder. Bare at dette er 100 ganger verre, for man finner ikke ut når man møter personen en gang

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rent subjektivt. Selv har jeg veldig små lepper, og skulle gjerne hatt de mer fyldige. Bestemmer jeg å gjøre noe med det vil det være for min egen del. Synes ikke noe om å hakke ned på andres kvaliteter, spesielt ikke når det kommer til utseendet. Det kan være sårt for mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Epiphany skrev:

Det er jo rent subjektivt. Selv har jeg veldig små lepper, og skulle gjerne hatt de mer fyldige. Bestemmer jeg å gjøre noe med det vil det være for min egen del. Synes ikke noe om å hakke ned på andres kvaliteter, spesielt ikke når det kommer til utseendet. Det kan være sårt for mange.

Det er ikke andres kvaliteter om de har sprøytet leppene fulle av botox og det er ikke tvil om at de som gjør det gjør det fordi de vil ha mer 'attraktive' lepper

Få jenter som har så store lepper at det er kvalmt fra naturens side

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Det er ikke andres kvaliteter om de har sprøytet leppene fulle av botox og det er ikke tvil om at de som gjør det gjør det fordi de vil ha mer 'attraktive' lepper

Få jenter som har så store lepper at det er kvalmt fra naturens side

Du vil slite om du sprøyter leppene fulle av botox, da vil du verken kunne prate, le eller spise!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi munnen ligner på ei vagina. Det er jo lepper der nede og. Leppene på munnen og der nede er speil av hverandre. Er de små og smale er de det der nede også. Ikke helt sexuelt sterk... man virker mer sexuelt sterk med store lepper.

Anonymkode: d9deb...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mystix skrev:

Du vil slite om du sprøyter leppene fulle av botox, da vil du verken kunne prate, le eller spise!

Takk for tipset da skal jeg ikke gjøre det likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi munnen ligner på ei vagina. Det er jo lepper der nede og. Leppene på munnen og der nede er speil av hverandre. Er de små og smale er de det der nede også. Ikke helt sexuelt sterk... man virker mer sexuelt sterk med store lepper.

Anonymkode: d9deb...dd3

:ler: Er dette noe du selv har pønsket ut?

Anonymkode: 543ab...8b7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi munnen ligner på ei vagina. Det er jo lepper der nede og. Leppene på munnen og der nede er speil av hverandre. Er de små og smale er de det der nede også. Ikke helt sexuelt sterk... man virker mer sexuelt sterk med store lepper.

Anonymkode: d9deb...dd3

I all verden :sjokk:  Er det slik med menn også mener du- at tykke mannemunnelepper betyr ehmmehmm tykk xxx? :blush:

Anonymkode: db8b1...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store lepper er vel et tegn på ungdommelighet. Etter hvert som man blir eldre blir leppene gjerne litt smalere. Og ungdommelighet = attraktivt, sånn er det bare fra naturens side, selv om personlige preferanser av og til kan være annerledes enn normen fra person til person.

Selv om jeg synes fyldige lepper kan være veldig vakkert, og jeg sminker gjerne mine lepper litt mer fyldigere og mer trutmunn-aktig enn det de egentlig er, så synes jeg også at det fort kan bli for mye. Som oftest er det veldig lite som skal til for at leppene blir så fine som de bare kan bli (min personlige mening) og ofte er det nok med bare litt overlining på midten av munnen med sminke.

Så har man skrekkeksempler da, som Farrah Abraham og Nikki Cox. Grøss og gru! Alt man ser er et par lepper som ser ut til at de skal sluke hele universet hvert øyeblikk. Alt av skjønnhet fra hele ansiktet blir bare ødelagt, og det er veldig trist når de mest sannsynlig prøvde å oppnå det motsatte.

Anonymkode: da8b6...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leppene på munnen og der nede er speil av hverandre. Er de små og smale er de det der nede også.

Feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...