Gå til innhold

Mannen fant ut han er steril. Så kona velger å ha sex med ex kjæresten istedenfor behandling slik at de kan gå barn What the fuck?????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som ingen av dem er de skarpeste knivene i skuffen. Hvilken mann prøver i to år å få kona gravid uten å sjekke spermen sin? Hvilken dame drar inn en tidligere fling som donor? 

Anonymkode: 23952...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke forstå at noen forsvarer det her. At kvinnen skal ligge med eksen sin for å bli gravid? Snakk om å undergrave mannen sin! 

Jeg har vært ufrivillig barnløs selv, så jeg vet hvor vondt det er. Men jeg hadde da ikke pult eksen fordet! Det er jo mannen min jeg ville bli gravid med.

Om hun har sex med eksen så vil de jo alltid ha et slags forhold, han vil jo alltid være far.

Nei, i slike tilfeller så lar man enten mannen prøve ut behandling eller man bruker donorsæd. Håper mannen hennes går fra henne, så kan hun sitte der. 

Anonymkode: 79002...0a2

Er det jeg sier også. Skjønner ikke helt hvordan noen kan forsvare henne og graver fra at han tok en økonomisk risk for sånn 5 år siden men det gikk heldigvis bra. Hva har det med saken å gjøre?

Caden og problemet her er at hun skal ha fysisk samleie med exen for å få barnet når det er helt andre alternativer. Reddit posten ble skrevet i 2016. Så tipper på at hun enten er sammen med exen nå isteden. Eller at hun har et hemmelig forhold bak ryggen på mannen

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke forstå at noen forsvarer det her. At kvinnen skal ligge med eksen sin for å bli gravid? Snakk om å undergrave mannen sin! 

Jeg har vært ufrivillig barnløs selv, så jeg vet hvor vondt det er. Men jeg hadde da ikke pult eksen fordet! Det er jo mannen min jeg ville bli gravid med.

Om hun har sex med eksen så vil de jo alltid ha et slags forhold, han vil jo alltid være far.

Nei, i slike tilfeller så lar man enten mannen prøve ut behandling eller man bruker donorsæd. Håper mannen hennes går fra henne, så kan hun sitte der. 

Anonymkode: 79002...0a2

Jeg forsvarer altså ikke at hun skal ligge med eksen, det syns jeg er langt over streken. Svaret mitt var også myntet på resten av innlegget fra Reddit, hvor han legger frem situasjonen opp til dette, og da har han ikke oppført seg greit han heller. Det forsvarer ikke hva kona driver med nå, men hele posten blir svært skjevt lagt frem her inne, og jeg svarte på hele bildet.

Men det er ikke greit å ligge med andre, og få barn med andre når man er i er forhold, og det ikke er enighet om det. Selvfølgelig er det ikke det. 

Anonymkode: 27e78...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Orker ikke lese gjennom hele tråden, men dere som forsvarer det (håper ingen er så nuts). SKjønner godt hvorfor dere er single eller kommer til å ende opp som singel. Vil dere det? 

For å få respekt så må du gi respekt. Så enkelt er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Orker ikke lese gjennom hele tråden, men dere som forsvarer det (håper ingen er så nuts). SKjønner godt hvorfor dere er single eller kommer til å ende opp som singel. Vil dere det? 

For å få respekt så må du gi respekt. Så enkelt er det. 

Les reddit posten. Ts er bare en løgner som har laget en helt skjev fremstilling i HI for å stille kvinnen i et dårlig lys fordi ts er en dum mann med en mision. Fyren har oppført seg superegoistisk og stygt! mot kona i årevis og det er ikke verre enn at kona etter 10 år setter foten ned og prøver sikre at hun også får det hun ønsker seg: et barn. Det står ingenting i orginal posten om at kona tenker å ha sex med noen som helst men at hun vil bruke en felles venn av dem som donor, som hun hadde en fling med på college. Hun er ikke urimelig. Det er mannen som har oppført seg som en idiot mot henne i mange år der hun har funnet seg masse piss som å få skylda for deres infertilitet.

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les reddit posten. Ts er bare en løgner som har laget en helt skjev fremstilling i HI for å stille kvinnen i et dårlig lys fordi ts er en dum mann med en mision. Fyren har oppført seg superegoistisk og stygt! mot kona i årevis og det er ikke verre enn at kona etter 10 år setter foten ned og prøver sikre at hun også får det hun ønsker seg: et barn. Det står ingenting i orginal posten om at kona tenker å ha sex med noen som helst men at hun vil bruke en felles venn av dem som donor, som hun hadde en fling med på college. Hun er ikke urimelig. Det er mannen som har oppført seg som en idiot mot henne i mange år der hun har funnet seg masse piss som å få skylda for deres infertilitet.

Anonymkode: 59dcb...33a

Er det så ille så dumper hun han hvis han er stygg mot henne og får barn med en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Er det så ille så dumper hun han hvis han er stygg mot henne og får barn med en annen. 

Nettopp. Fyren får faktisk som fortjent her og er på ingen måte et offer for annet en sin egen dumskap. 

Anonymkode: 59dcb...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Fyren får faktisk som fortjent her og er på ingen måte et offer for annet en sin egen dumskap. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Vet ikke hvem som er offer av de, men dumme begge to.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2017 den 4.21, AnonymBruker skrev:

Det ligger relativt mye bekreftelse i at hun har vært med mannen sin i 10 år, ønsker barn med han og har prøvd å lage barn med eksen i 2! år.  Du skal være bra usikker som mann om det ikke er verdt noe. Hvis hun på død og liv ville ha noen andre, hadde hun gått for lengst.  

Anonymkode: 59dcb...33a

Hvis den nåværende er stabil i oppførsel og økonomi, og eksen "har gode gener" (les:er deilig), beviser det strengt tatt ikke annet enn at hun vil ha i pose og sekk. Nå er jo dette i USA, så hun tar jo halvparten hvis han skiller seg i tillegg... Stakkars mann 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Hvis den nåværende er stabil i oppførsel og økonomi, og eksen "har gode gener" (les:er deilig), beviser det strengt tatt ikke annet enn at hun vil ha i pose og sekk. Nå er jo dette i USA, så hun tar jo halvparten hvis han skiller seg i tillegg... Stakkars mann 😕

Hvorfor i svarte heiteste er det noe stakkars han?? Hun har jo prøvd å lage barn med den tullingen i 2! år der han skyldte på henne for deres infertilitet fordi han ikke gadd gå til lege selv? Hun har da slettes ikke hverken fått eller bedt om i pose og sekk? Hva er det dere menn forventer av kvinner egentlig? En underkuet slavekvinne som lar seg kjøre over et helt liv? Den dama der har blitt kjørt over av sin mann i 2 år minst! Kanskje 10..hun skylder han ingenting. "Ben" forstår den dama bedre en mannen det er helt sikkert. Han tenker i det minste: jeg kan gi henne et barn NÅ. Mens mannen mener det er hennes plikt å kaste bort enda mere tid selv om han alt har fått kastet bort 2 år av hennes liv med pisset sitt. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i svarte heiteste er det noe stakkars han?? Hun har jo prøvd å lage barn med den tullingen i 2! år der han skyldte på henne for deres infertilitet fordi han ikke gadd gå til lege selv? Hun har da slettes ikke hverken fått eller bedt om i pose og sekk? Hva er det dere menn forventer av kvinner egentlig? En underkuet slavekvinne som lar seg kjøre over et helt liv? Den dama der har blitt kjørt over av sin mann i 2 år minst! Kanskje 10..hun skylder han ingenting. "Ben" forstår den dama bedre en mannen det er helt sikkert. Han tenker i det minste: jeg kan gi henne et barn NÅ. Mens mannen mener det er hennes plikt å kaste bort enda mere tid selv om han alt har fått kastet bort 2 år av hennes liv med pisset sitt. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Skille seg, finne en annen mann?

Ikke knulle rundt mens man er gift?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Skille seg, finne en annen mann?

Ikke knulle rundt mens man er gift?

 

Les reddit posten, ikke les ts sin løgnaktige oppgulp av HI som er bare manipulasjon for å sverte kvinnen. Mannen hennes er en egoistisk rass som hun burde skilt seg fra for lengst om hun hadde omløp i hodet. Det står ingenting! i posten om at hun har tenkt å ligge med "Ben", mannen er bare penissjalu som rakkern på "Ben" fordi Ben er en felles venn av dem og har draget på damer. Dama har funnet seg i mye mer fra mannen sin en hun burde funnet seg i om hun hadde hatt noe som helst selvrespekt. Fyren har egotrippet hele veien. Moralsk sett burde hun ligge med Ben for å ta igjen på mannen, men det står ikke at det er det som er planen. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8/13/2017 den 3.43, Perle skrev:

Hvorfor skal de ha barn pga "den økonomiske situasjonen?"

 

Har vel for mye penger, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge har vært dumme. Mannen har vært veldig kald i forholdet, som i gjennom to år ikke kunne finne seg i å være kilden til barnløsheten fordi "manndommen min". Når de er på legekontoret, og legen sier at det er han som er steril, da skjønner jeg at hun ikke klemmer, kysser og støtter ham, fordi de begge har skyldt på henne. 

Kvinnen er også dum, fordi det blir helt feil å gå til Ben. Hun er kanskje hevngjerrig. Ikke helt uforståelig, men samtidig blir det ikke rett å bruke Ben, samt å snakke med ham om fertiilitetsproblemene. I likhet med mannen er jeg også særdels privat, så jeg skjønner at å dele dette med Ben er vondt for ham

Posten er fra 2016, skrevet av ADutchThrowaway, som kun skrev åpningsinnlegget og ingen ting annet. Hva som til slutt ble utfallet vites ikke, hvis dette skjedde på ordentlig, selvfølgelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ingen tvil om at mannen blir lurt trill rundt her..? Han sier ja pga dårlig selvtillit (pga infertilitet kanskje?) og redsel for å miste kona, og tar derfor et valg som gjør at han går på akkord med seg selv og sine verdier..ikke et bra forhold å oppdra barn i. 

Men, hvorfor drar du alle kvinner under en kam..? Det blir ingen god debatt når man generaliserer ;) Det er som jeg skulle ha sagt at alle menn er like lettlurte og dumme som den mannen i innlegget..og det er dere vel ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Les reddit posten. Ts er bare en løgner som har laget en helt skjev fremstilling i HI for å stille kvinnen i et dårlig lys fordi ts er en dum mann med en mision. Fyren har oppført seg superegoistisk og stygt! mot kona i årevis og det er ikke verre enn at kona etter 10 år setter foten ned og prøver sikre at hun også får det hun ønsker seg: et barn. Det står ingenting i orginal posten om at kona tenker å ha sex med noen som helst men at hun vil bruke en felles venn av dem som donor, som hun hadde en fling med på college. Hun er ikke urimelig. Det er mannen som har oppført seg som en idiot mot henne i mange år der hun har funnet seg masse piss som å få skylda for deres infertilitet.

Anonymkode: 59dcb...33a

Fyren har ikke oppført seg som en dust i årevis. Herregud hmhva har du røykt? Det eneste som er nevnt er at han for noen år siden tok en økonomisk risk men at det gikk bra. Han har verken behandlet kona som dritt eller vanket henne eller noe. Leser du hele tråden så er han faktisk alt for snill. Han er en beta bitch som tillater seg alt.

De ville begge ha barn

Vist du leser bildet en gang til så klarer du fint å lese mellom linjene at de skal ha fysisk samleie og at kona virket som hun gledet seg. Han som skal være "donor" er en ex

Jeg viste når jeg skrev denne posten at noen rødstrømper her skulle prøve og snu det om på mannen her. Når det er kvinnen som leiter etter en billig unnskyldning for å knulle ex kjæresten. Sorry sugar titts. Men det greide du ikke

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les reddit posten, ikke les ts sin løgnaktige oppgulp av HI som er bare manipulasjon for å sverte kvinnen. Mannen hennes er en egoistisk rass som hun burde skilt seg fra for lengst om hun hadde omløp i hodet. Det står ingenting! i posten om at hun har tenkt å ligge med "Ben", mannen er bare penissjalu som rakkern på "Ben" fordi Ben er en felles venn av dem og har draget på damer. Dama har funnet seg i mye mer fra mannen sin en hun burde funnet seg i om hun hadde hatt noe som helst selvrespekt. Fyren har egotrippet hele veien. Moralsk sett burde hun ligge med Ben for å ta igjen på mannen, men det står ikke at det er det som er planen. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Ja LES redditposten selv.

Ben er en ex kjæreste fra college som hun har hatt som venn i ettertid og selvfølgelig er det helt vanlig å bli sjalu når hun skal ha fysisk samleie med han

Og nei. Dama har ikke funnet seg i mye. Mannen har tydelig dårlig selvtillit og er glad i kona og vil gjøre alt for at de skal ha det bra. Leser du litt mellom linjene og bruker hjernecellene du har fått utdelt så kan du se at hun skal ha fysisk samleie med ham. Han sier at hun gledet seg veldig og at hun nylig hadde tatt ekstra vare på utseende ig stellt seg. Alle med en halv hjerne vet hva som foregår her.

Er vell også en grunn til at han ikke liker ben uten om at han er en ex til dama.

Dama respekterer ikke mannen sin og å ha fysisk seg og bruke ham som sæddonor er ikke liv laga. Han tillater det kun fordi han har dårlig selvtillit og ikke bra med seg selv

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les reddit posten, ikke les ts sin løgnaktige oppgulp av HI som er bare manipulasjon for å sverte kvinnen. Mannen hennes er en egoistisk rass som hun burde skilt seg fra for lengst om hun hadde omløp i hodet. Det står ingenting! i posten om at hun har tenkt å ligge med "Ben", mannen er bare penissjalu som rakkern på "Ben" fordi Ben er en felles venn av dem og har draget på damer. Dama har funnet seg i mye mer fra mannen sin en hun burde funnet seg i om hun hadde hatt noe som helst selvrespekt. Fyren har egotrippet hele veien. Moralsk sett burde hun ligge med Ben for å ta igjen på mannen, men det står ikke at det er det som er planen. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Jeg synes ikke man skal ha hevnsex fordi den andre har oppført seg dårlig. Det er så trailer trash som det bare kan bli. Men men, hver sin smak. Jeg hadde heller gått. For lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...