Gå til innhold

Mannen fant ut han er steril. Så kona velger å ha sex med ex kjæresten istedenfor behandling slik at de kan gå barn What the fuck?????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette må være noe av det sykeste jeg har sett på reddit

Et par har vært sammen i 10 år. De er gift og pga den økonomiske situasjonen prøver de å få barn. De prøvde i 2 år men det gikk ikke. De fant ut at mannen er steril. Så nå er kona helt knust. Og det skjønner jeg. Til å med som mann selv

De får derimot valget mellom å prøve å gjøre mannen fertil igjen ved bruk av medisiner. Hcg og clomid f.eks vil ghøre mannen mest sannsynelig fertil etter noen mnd. Men de stolte ikke på dette

Så da sa kona at hun hadde valgt en sperm donor. Og ikke noe fra sykehuset.  Men en tidligere flamme. Altså ex eller pulevenn kall det hva du vil. Som mannen ikke liker av obvious reasons. Hun gikk til ham og fortalte ham om problemene de hadde med å gjøre henne gravid og han ville mer enn gjerne "hjelpe til"

Så hun gikk bak ryggen til mannen og sa noe meget privat og samtidig bestemmer ovenfor mannen. Hun valgte ham fordi han var bra trent og fysisk attraktiv 

MEN. Nå var det ikke slik at han skulle donere sperm til sykehuset og dermed ta det som kalles IVF? Eller befryktning med sprøyte eller hva det er. Men at de to skulle ha sex for å få barnet og at kona hadde gledet seg til sexen  og oppført seg veldig annerledes. 

Hva synest dere om dette? Er ikke det helt sykt? Virker som en stor unnskjyldning for å ha sex med exen når de kan ta sperm donasjon gjennom sykehuset eller ta fertilitetsbehandling på mannen.

Tenk om det hadde vært omvendt. Kvinnen kunne ikke få barn så mannen kunne bare gå å ha sex med exen sin istedenfor annen metode for befruktning når de har muligheten

Dere kvinner kan vell ikke synest dette er greit? Det er jo hekt sykt

Stakkars mann. Makan hvordan noen kvinner egoistiske

@Uffda @Bootyhunter brace yourself

Screenshot_20170813-024614.jpg

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnfolk i et nøtteskall. Men samtidig, de kan ikke noe for det, det er naturlige instinkter som de ikke kan styre selv. De vil ha en mann med gode gener til å få barn med. Når han viste seg å være impotent så jaktet hun på det neste hun kom over, eksen. Samtidig får hun i pose og sekk, for cucken hennes vil forsørge henne og avkommet hennes.

Det er derfor jeg advarer menn mot å gifte seg. Kvinner styres av instinkter. Kjærlighet er noe bare cucks tror på.

Anonymkode: e276c...cb5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes egentlig ikke det var så rart jeg? Et kjærlighetsbarn blir nok født med mere sjel enn et klinisk barn (sæd insiminering), og hun kjente jo eksen og visste nok han hadde gode gener, mye bedre enn å ta noe som kunne vært en ex kriminell med adhd og leddgikt i hele slekta eller noe annet man ikke vet hvem er.

Det er nok ikke det å ha sex med eksen som gjør henne glad, men gleden over å endelig ha funnet en løsning på et veldig belastende og deprimerende problem. Og man gleder seg til å bli gravid og få barn, mer enn et barn gleder seg til julaften! :)

Anonymkode: 709b1...c29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er derfor jeg advarer menn mot å gifte seg. Kvinner styres av instinkter. Kjærlighet er noe bare cucks tror på.

Anonymkode: e276c...cb5


Huff da, dette kommer du til å angre på om 10-15 år. Men da er alle de bra damene tatt så du må ta til takke med et ludder av en alkisdame bare for å få litt selskap og omsorg.

Anonymkode: 709b1...c29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes egentlig ikke det var så rart jeg? Et kjærlighetsbarn blir nok født med mere sjel enn et klinisk barn (sæd insiminering), og hun kjente jo eksen og visste nok han hadde gode gener, mye bedre enn å ta noe som kunne vært en ex kriminell med adhd og leddgikt i hele slekta eller noe annet man ikke vet hvem er.

Det er nok ikke det å ha sex med eksen som gjør henne glad, men gleden over å endelig ha funnet en løsning på et veldig belastende og deprimerende problem. Og man gleder seg til å bli gravid og få barn, mer enn et barn gleder seg til julaften! :)

Anonymkode: 709b1...c29

Dette er jo kun for hennes glede og mannens bekostning . De er gift  og skal forsatt være sammen når de har fått barnet. Dette var en latterlig unnskjyldning for å knulle exen

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnfolk i et nøtteskall. Men samtidig, de kan ikke noe for det, det er naturlige instinkter som de ikke kan styre selv. De vil ha en mann med gode gener til å få barn med. Når han viste seg å være impotent så jaktet hun på det neste hun kom over, eksen. Samtidig får hun i pose og sekk, for cucken hennes vil forsørge henne og avkommet hennes.

Det er derfor jeg advarer menn mot å gifte seg. Kvinner styres av instinkter. Kjærlighet er noe bare cucks tror på.

Anonymkode: e276c...cb5

Dum unnskjyldning og si at de ikke kan styre det oga innstinkter. Skal jeg også skylde på det om jeg voldtar en kvinne? Sry jeg var kåt og holdt på å sprenge...måtte følge innstinktene mine

Kvinnen i reddit posten er meget egoistisk og sleip. De kunne fint valg donor på sykehuset hvor sperm er kontrollert på forhånd. Eller mannen kunne tatt hcg behandling som sikkert hadde tatt 6 mnd så han kunne bli fertil igjen

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes egentlig ikke det var så rart jeg? Et kjærlighetsbarn blir nok født med mere sjel enn et klinisk barn (sæd insiminering), og hun kjente jo eksen og visste nok han hadde gode gener, mye bedre enn å ta noe som kunne vært en ex kriminell med adhd og leddgikt i hele slekta eller noe annet man ikke vet hvem er.

Det er nok ikke det å ha sex med eksen som gjør henne glad, men gleden over å endelig ha funnet en løsning på et veldig belastende og deprimerende problem. Og man gleder seg til å bli gravid og få barn, mer enn et barn gleder seg til julaften! :)

Anonymkode: 709b1...c29

Det er sex med exen som gjør henne glad. Så du bilde og leste teksten?

De kunne valgt å gi mannen hcg behandlibg. Da blir mannen fertil innen 6 mnd og da kunne de fått hans barn. Istedenfor å bringe pulevenner for 10 år tilbake i tid inn i ekteskapet. 

Jeg la denne posten ut her fordi jeg VISTE at kvinner på kg enten ville gå rett i forsvar til kvinnen eller bare sagt meh. Han må manne seg opp. Dere evner dere ikke å se ting fra andre sine persketiv uten om ditt eget kjønn.

Hadde det vært deg i den situasjonen og du som ikke kunne bli befruktet og mannen som ville gå å knulle ex damen når det var andre alternativer så hadde su gått av skaftet

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du la den ut på KG for å ha endanoe negativt å si om alle verdens kvinner på grunn av noe en kvinne gjorde. 

Lyser lang vei av åpningsinnlegget ditt. Fysjameg. Veit neimen ikke hvem som er verst jeg; du eller hu. Like kvalme begge to. 

Anbefaler deg også ordbok så du ser hvordan ord egentlig skriver. Klarer ikke ta en voksen mann som skruver unnskjyld seriøst. 

Anonymkode: e97c4...31c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt pragmatisk er å la eksen eller en annen mann donere sperm dette smarteste, billigste og minst belastende løsning for både kona og mannen. 

-mannnen slipper behandling som er kjip og dyr og kanskje bortkastet om de valgte gi mannen behandling for infertilitet.

-hvis kona skulle brukt "nøytral sperm" eller eksen sin sperm via fertilitetsklinikk koster det også mange penger og graviditetsraten er lavere en ved vanlig samleie fordi spermen fryses på nitrogen og frysesperm lever bare ett døgn i motsetning til "ferskvare"

Men: kona trenger ikke ligge med eksen. Eksen kunne donert i en kopp eller noe. Den delen er urimelig.

 

 

 

Anonymkode: 59dcb...33a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, du la den ut på KG for å ha endanoe negativt å si om alle verdens kvinner på grunn av noe en kvinne gjorde. 

Lyser lang vei av åpningsinnlegget ditt. Fysjameg. Veit neimen ikke hvem som er verst jeg; du eller hu. Like kvalme begge to. 

Anbefaler deg også ordbok så du ser hvordan ord egentlig skriver. Klarer ikke ta en voksen mann som skruver unnskjyld seriøst. 

Anonymkode: e97c4...31c

Ja du har vell rett

Jeg som la ut en problemstilling om noe som virkelig sjokkerte meg og lurte på hva dere selv synest er værre enn en som er lowkey utro. Ja helt ok det? Uffameg jeg er slem nå☹

Btw du er jevlig patetisk som henger deg opp i skrivefeil. So fucking what om jeg har skrevet unnskjyld istedenfor unnskyld. Gå å vær bedreviter en annen plass ingen bryr seg. Du bruker jo ord som "endanoe" så vist vi skal være grammarnazi er du ikke bedre😁

Jeg viste det at kvinner ville gå rett i forsvar til kvinnen i reddit . Så den lang vei

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt pragmatisk er å la eksen eller en annen mann donere sperm dette smarteste, billigste og minst belastende løsning for både kona og mannen. 

-mannnen slipper behandling som er kjip og dyr og kanskje bortkastet om de valgte gi mannen behandling for infertilitet.

-hvis kona skulle brukt "nøytral sperm" eller eksen sin sperm via fertilitetsklinikk koster det også mange penger og graviditetsraten er lavere en ved vanlig samleie fordi spermen fryses på nitrogen og frysesperm lever bare ett døgn i motsetning til "ferskvare"

Men: kona trenger ikke ligge med eksen. Eksen kunne donert i en kopp eller noe. Den delen er urimelig.

 

 

 

Anonymkode: 59dcb...33a

Det er jo det jeg mener. De kunne tatt fertilitetsbehandling på mannen. Noe som ikke er dyrt i det hele tatt eller brukt sæden til exen ja uten at de skulle ha sex

Men hun insisterte på at de skulle  ha sex og exen var veldig fornøyd med med det

 

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo kun for hennes glede og mannens bekostning . De er gift  og skal forsatt være sammen når de har fått barnet. Dette var en latterlig unnskjyldning for å knulle exen

Anonymkode: 5f8b4...ad4

De har prøvd å få barn lenge og er for begges glede. Det er stor risiko med hcg behandling og absolutt ikke sikkert at vil være suksessfullt.

Anonymkode: 709b1...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har prøvd å få barn lenge og er for begges glede. Det er stor risiko med hcg behandling og absolutt ikke sikkert at vil være suksessfullt.

Anonymkode: 709b1...c29

Vet du hva hcg behandling er? Nå snakker jeg om hcg behandling på mannen  ikle kvinnen. Har selv tatt hcg og snakket med ken purvis andrologekspert i oslo. Hcf, clomig og hmg vil i 90 prosent av tilfellene gjøre mannen fertil innen 1 år på det meste. Mens de fleste bruker 6 mnd. Der øker spermproduksjonen. Og nei. Det har ingen alvorlige bivirkninger

Uansett om dette skulle vært uaktuelt  så kunne exen lagret sæden sin i et prøveglass og befruktet hun med det på sykehuset istedenfor at de faktisk skal ha samleie....stakkars kjæresten hennes

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg mener. De kunne tatt fertilitetsbehandling på mannen. Noe som ikke er dyrt i det hele tatt eller brukt sæden til exen ja uten at de skulle ha sex

Men hun insisterte på at de skulle  ha sex og exen var veldig fornøyd med med det

 

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Jo fertilitetsmedisiner er svært dyre og ikke spesielt morsomme å ta og det er jo ikke så rart at hun foretrekker sperm fra en mann hun kjenner kontra en vilt fremmed. Det eneste som er galt er at hun insisterer på å ligge med eksen. Ting må skje fort så de må fysisk være sammen, men de kunne ordet seg hver for seg. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Perle skrev:

Hvorfor skal de ha barn pga "den økonomiske situasjonen?"

 

Nei det passet da. God økonomi. Du må lese den orginale reddit posten. La det ut som bildet

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det passet da. God økonomi. Du må lese den orginale reddit posten. La det ut som bildet

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Ok. Sorry. Misforstod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo fertilitetsmedisiner er svært dyre og ikke spesielt morsomme å ta og det er jo ikke så rart at hun foretrekker sperm fra en mann hun kjenner kontra en vilt fremmed. Det eneste som er galt er at hun insisterer på å ligge med eksen. Ting må skje fort så de må fysisk være sammen, men de kunne ordet seg hver for seg. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Fertilitetsbehandling for kvinnen vet jeg ingenting om. Men fertilitets problemer for menn kan som oftest ordnes med enkel hcg eller clomid bruk. Det koster lite og er hverken farlig eller gir mye bivirkninger. Har selv brukt begge deler. 

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fertilitetsbehandling for kvinnen vet jeg ingenting om. Men fertilitets problemer for menn kan som oftest ordnes med enkel hcg eller clomid bruk. Det koster lite og er hverken farlig eller gir mye bivirkninger. Har selv brukt begge deler. 

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Ok. Fungerte det da? 

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Fungerte det da? 

Anonymkode: 59dcb...33a

Ja. Vet ikke hvilken av de som fungerte. Tror det var clomid. Økte testosteronnivået mitt også og gav økt sexlyst

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...