Gå til innhold

Ville du valgt sort eller mørk brun SUV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri mer sort bil. Er du borti bittelitt med en ring eller andre ting så lyser stripene mot deg. 

Anonymkode: 8b8b6...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri mer sort bil. Er du borti bittelitt med en ring eller andre ting så lyser stripene mot deg. 

Anonymkode: 8b8b6...fb2

Hvilken farge hadde du valgt hvis du kunne velge mellom alle mulige da? 

Anonymkode: e80ea...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilens farge gjenspeiler fargen på eierens personlighet, sies det. Svart er fargeløst.

Velg den fargen du vil ha, ikke den du tror neste eier vil ha.

Fortell oss hvilket merke dette er, så vi kan se hvilke fargvalg som er tilgjengelig. Et alternativ er helfoliering i valgfri farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort. Synes det er mange brune biler som er fine, men tror brun er litt mer motefarge og kan gjøre det vanskeligere å få solgt bilen noen år fram i tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun. Sort er pent og elegant, men krever mye vedlikehold for å se pent ut. I tillegg synes alle riper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort. Orker ikke ta stilling til farger, noen ganger er sølvgrå fint. en annen dag blå, brun akkurat nå men kanskje ikke i 2018. Sier blir da å velge uten å velge farge. Tror det gjelder mange. Skal du ha usynlige riper er vel sølvgrå best, blir vel synlig på brun også.

Anonymkode: e05ea...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

For to-tre år siden ville jeg sagt brun, for da var brunt den nye in-fargen. Nå tror jeg den er på tur ut. Svart blir aldri helt feil, så jeg ville valgt det nå. Det er en farge som krever mye vask og polering for å se fin ut, men holder du bilen fint vedlike, så er det ganske fint med svart. 

PS: ikke det du spør etter, men den «enkleste» bilfargen jeg har hatt var en sølvgrå, der gråfargen var av den mellomgrå typen. Det var en slik farge hvor skitt og flekker ikke syntes særlig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Dyp blå/turkis er mye tøffere. Hvis man er hysterisk opptatt av å kjøpe nybil med "riktig farge" mtp gjensalgsverdi er det lurt å gjøre nettopp dette, og så foliere den i fargen man egentlig helst har lyst på. Da holder originallakken seg mye bedre også, og det blir mye enklere å få solgt bilen.

Nå er det jo idiotisk å kjøpe helt ny bil, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...