Gå til innhold

Virker som nesten alle har restylane eller botox? I 25 års alder og oppover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken venne/familie krets er det du vanker i? Jeg kjenner ingen som har tatt fillers eller botox. Noen snakker om det, men ingen har faktisk gjort det. Jeg er 35, så har både eldre og yngre venner. 

Jeg skal eldes med stil, være meg selv. Nei takk til restylane og botox. 

Anonymkode: c59c3...de4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Restylane er dritstøgt! Jeg skjønner ikke hva folk tenker med når de betaler i bøtter og spann for å se jævlig ut!!! Sikter da til ducklips!

INGEN ser bra ut med så mye drit i leppa!:haar:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:


Takk for utdyping av din første kommentar og for at du forklarte mer hva du mente + samt bilder :)
Men som på det nederste bildet her, er dette samme type fillers som er blitt så almennpopulært i dag?
Jeg trodde nemlig at det som "alle" tar i dag var noe annet enn de gamle kjendisene hadde gjort, men det er kanskje akuratt det samme bare at nå har det blitt normalisert og ikke bare noe kjendiser gjorde på 90 og 00 tallet?

Anonymkode: cbd9d...ef5

Aner ikke hva de tar, jeg har ikke kunnskap om det, men uansett hva det er så glatter det ut hud som ikke er ment å være glatt og det ser rart ut. Faktisk, damer som er...tja, kanskje under 35/40, kommer unna med botox i sinnarynken hvis det gjøres pent. Men senere, når de er eldre, DA ser det IKKE bra ut! Så hvorfor begynne?

Jeg har bare bestemt meg for å ALDRI vurdere det en gang, så slipper jeg å tenke noe mer på det. Jeg nekter å være med på å si at det eneste vakre er å se ung ut! Jeg vil se bra ut for alderen, DET vil jeg, er absolutt forfengelig og passer godt på kroppen min. Men jeg synes ikke rynkefri er det samme som vakker! Folk blir så opptatt av linjer at de glemmer helheten! Jeg så på en sånn kriminalserie i går, husker ikke hvilken, der en av rollene er en voksen dame som skal gifte seg med en mann på jobben (biplott). Og hun ser rett og slett jævlig ut!!! Hun ligner hun på siste bildet! Uten all dritten hun har i ansiktet hadde hun sikkert vært en nydelig dame!

Bare NEI, altså! Det er SÅ mange andre ting man kan gjøre for utseendet! Farge håret, bli flinkere med sminke, sette seg inn i hva man kler, microblade sminke (hvis man går til en som er flink, dette kan jo være katastrofe også) osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både filler og botox kan være fint viss det ser naturlig ut, men det gjelder som med alt annet, ikke å overdrive. Bildet av Anette Stai synes jeg ikke var ille. Det nederste bildet var derimot til skrekk og advarsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pauline skrev:

Både filler og botox kan være fint viss det ser naturlig ut, men det gjelder som med alt annet, ikke å overdrive. Bildet av Anette Stai synes jeg ikke var ille. Det nederste bildet var derimot til skrekk og advarsel. 

Neida, hun er en flott dame. Men det synes så tydelig at hun har gjort noe. Og jeg er helt sikker på at hun hadde vært finere naturlig! 

Men nå er det vel så vanlig at man snart er vant til at damer ser sånn ut. Er litt det samme med Jan Thomas, en SÅ kjekk mann som bare har ødelagt ansiktet sitt! Det er MIN mening, og jeg liker grove ansikter, da. Mange synes sikkert han er fin fordi han ikke har mye linjer. Vel, all sexiness forsvant med de linjene, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulla Ullsokk skrev (På 15.8.2017 den 9.45):

Neida, hun er en flott dame. Men det synes så tydelig at hun har gjort noe. Og jeg er helt sikker på at hun hadde vært finere naturlig! 

Men nå er det vel så vanlig at man snart er vant til at damer ser sånn ut. Er litt det samme med Jan Thomas, en SÅ kjekk mann som bare har ødelagt ansiktet sitt! Det er MIN mening, og jeg liker grove ansikter, da. Mange synes sikkert han er fin fordi han ikke har mye linjer. Vel, all sexiness forsvant med de linjene, synes jeg.

 Enig. (Du har alltid bra synspunkter Ulla😊) Synes Botox, fillers etc reduserer det unike med ansiktet. Ansiktstrekkene forsvinner og man har en tendens til å se voksaktig & upersonlig ut- som om man mister noe av den naturlige sjarmen. utrolig mye herligere med smilerynker rundt øynene og litt bekymringsrynker her og der! viser at man har levd, ledd, vært igjennom livets tøffere faser, og ikke minst at man trives med seg selv. Det er noe stolt og flott over et ansikt som viser levd liv. 

Ufattelig trist denne trenden med Botox og restylane. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...