Gå til innhold

Virker som nesten alle har restylane eller botox? I 25 års alder og oppover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig mange har plutselig fått veldig glatte kinn. Jeg har alltid hatt naturlig fin hud og flydlige lepper. Men de er ikke fyldige ut til kanten. Har lyst til å brette ut den delen som valgte å gjemme seg inni munnen, for den blir liksom så kort. I tillegg har jeg denne "skyggen" eller hva jeg skal kalle det, som de aller fleste har. Du vet, det lille ekstra hudlaget som ligger ved munnvikene, som får det til å se ut som at kinnet ditt går fremover :P synes dette burde dras litt bak. 

Er dette årsaken til at du tok restylane?

Anonymkode: 70c27...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror årsaken er dårlig selvbilde pga instagram og kardashian på tv....

Anonymkode: cbd9d...ef5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, lipliner og leppestift/lipgloss gir deg samme effekt! Ikke ødelegg leppene dine med fillers!

Anonymkode: cbd9d...ef5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillers er jo upermanent, men det er fryktelig dyrt og kan fort se stygt ut. Har inntrykk av at mange ofte blir blind på hvordan de faktisk ser ut og tar alt for mye. Hvis du tar Restylane så sørg for at du har noen som kan fortelle deg om du har tatt for mye.

har ikke tatt det selv, men har vurdert å ta litt for å få mer "symmetriske" lepper. Men er desverre student, så har ikke råd til det akkurat nå. 

Anonymkode: e2bd6...162

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det!!

Har du ikke sett hvor kjipt det ser ut når man blir eldre? Man får rar glatt hud med litt sånne rare kanter, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er bare ikke pent!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forresten ikke pent på unge heller! Det er noen veldig få som er fine med det, fordi de har tatt så lite at det nesten ikke synes. Men de som pumper opp leppene... det er gjerne de med masse falske vipper også, det er vel trendy nå, men det betyr ikke at det er bra ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg og ikke skal jeg ha noe sånn sprøytet inn i min kropp heller.
Trist med folk som er så livredde for å være seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke har jeg og ikke skal jeg ha noe sånn sprøytet inn i min kropp heller.
Trist med folk som er så livredde for å være seg selv. 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ikke gjør det!!

Har du ikke sett hvor kjipt det ser ut når man blir eldre? Man får rar glatt hud med litt sånne rare kanter, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er bare ikke pent!

Ja denne eldregreia skal synes uansett 

Anonymkode: 70c27...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en stund jeg surfa så mye på pinterest og instagram at jeg syntes ikke folk i virkeligheten så fine ut. Ingen var fine. Ikke en gang de fineste.

Var blitt så vant til å se glattpolerte, oppsminka ansikt med filtre på. Og tynne stramme kropper i perfekte positurer.

Da bestemte jeg meg for å roe ned på surfinga og finne meg en hobby :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hypnosee skrev:

Det var en stund jeg surfa så mye på pinterest og instagram at jeg syntes ikke folk i virkeligheten så fine ut. Ingen var fine. Ikke en gang de fineste.

Var blitt så vant til å se glattpolerte, oppsminka ansikt med filtre på. Og tynne stramme kropper i perfekte positurer.

Da bestemte jeg meg for å roe ned på surfinga og finne meg en hobby :P

Også de fineste på insta ser ikke sånn ut i virkeligheten. Trist utvikling syns jeg, på en måte er "ingen" i virkeligheten fine lenger pga sosiale medier, man kan ikke måle seg med noe som ikke eksisterer. 

Anonymkode: 7a0ce...7a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trist, egentlig. Personlig kommer jeg aldri til å ta verken restylane eller botox av kosmetiske grunner. Jeg har lepper som fungerer til det de skal, kinnene mine fungerer også til det de trengs til. Og ikke minst har jeg barn som har meg som forbilde. De skal aldri tro at de ikke er bra nok, eller bry seg om slike ting. Vi som foreldre har et enormt ansvar her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silje Lien skrev:

Det er trist, egentlig. Personlig kommer jeg aldri til å ta verken restylane eller botox av kosmetiske grunner. Jeg har lepper som fungerer til det de skal, kinnene mine fungerer også til det de trengs til. Og ikke minst har jeg barn som har meg som forbilde. De skal aldri tro at de ikke er bra nok, eller bry seg om slike ting. Vi som foreldre har et enormt ansvar her.

Enig! Samme med slanking, det er potensielt livsfarlig for barna at foreldrene er SÅ misfornøyde med seg selv at de stadig slanker seg og fyller opp lepper og kinn og rynker. Så nettopp bilder av Anette Stai i en eller annen avis. Det synes så godt at hun har gjort så mye med ansiktet. Vet ikke om hun har fjernet øverste laget med hud eller hva. Hun er jo en vakker kvinne, men alderen blir så usikker fordi det er blanding mellom litt ung og gammel. Det blir nesten creepy!

Jeg skjønner ikke hva som liksom skal være så stygt med å bli eldre! Hvem bestemte egentlig at rynker er stygt?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også de fineste på insta ser ikke sånn ut i virkeligheten. Trist utvikling syns jeg, på en måte er "ingen" i virkeligheten fine lenger pga sosiale medier, man kan ikke måle seg med noe som ikke eksisterer. 

Anonymkode: 7a0ce...7a7

Enig, og jeg synes det er helt annerledes hvordan man ser ut i positur med dette enn hvordan man ser ut når man smiler naturlig og snakker. Det sistnevnte er som regel ikke pent. 

Anonymkode: 03320...6b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ikke gjør det!!

Har du ikke sett hvor kjipt det ser ut når man blir eldre? Man får rar glatt hud med litt sånne rare kanter, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er bare ikke pent!

Har du eksempler gidder du finne noen bilder? Hvordan kanter?
Jeg så et tv program der en kirurg i disse kirurgi gått galt programmene kommentere en dames ansikt, fullt av fillere, han sa at ville gi hun rynkete og hengete hud med åra siden elastiteten i huden ble jo utvidet av å ha fillere under seg og når det da ikke ble fyllt på mer vil jo den huden være "saggy"  , det makes sense! men jeg har enda til gode å se bilder eller høre pasienterfaringer som tilsier dette?

Anonymkode: cbd9d...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du eksempler gidder du finne noen bilder? Hvordan kanter?
Jeg så et tv program der en kirurg i disse kirurgi gått galt programmene kommentere en dames ansikt, fullt av fillere, han sa at ville gi hun rynkete og hengete hud med åra siden elastiteten i huden ble jo utvidet av å ha fillere under seg og når det da ikke ble fyllt på mer vil jo den huden være "saggy"  , det makes sense! men jeg har enda til gode å se bilder eller høre pasienterfaringer som tilsier dette?

Anonymkode: cbd9d...ef5

De blir liksom unaturlig glatte noen steder og da blir de rynkene som naturligvis må finnes et sted for å klare å bevege ansiktet, litt rare. Dvs kontrasten blir rar. Tror f eks Anette Stai hadde sett penere ut med mer rynker. Resten av kroppen passer jo ikke til glatte ansikter heller, selv om man kan ha figur som en 20-åring, så kan man ikke ha hud som det! På hender o.l.

Olivia NJ på bilde to er typisk oppblåst ut. Jeg synes det er creepy når alderen ikke synes. Man ser at noe er feil, men er ikke så lett å sette fingern på hva.

Den siste er jo selvsagt ekstremtilfelle bare for å understreke at rynkefri ikke betyr at man ser ung ut! Bare gal!

 

 

IMG_1870.PNG

IMG_1871.PNG

IMG_1872.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

De blir liksom unaturlig glatte noen steder og da blir de rynkene som naturligvis må finnes et sted for å klare å bevege ansiktet, litt rare. Dvs kontrasten blir rar. Tror f eks Anette Stai hadde sett penere ut med mer rynker. Resten av kroppen passer jo ikke til glatte ansikter heller, selv om man kan ha figur som en 20-åring, så kan man ikke ha hud som det! På hender o.l.

Olivia NJ på bilde to er typisk oppblåst ut. Jeg synes det er creepy når alderen ikke synes. Man ser at noe er feil, men er ikke så lett å sette fingern på hva.

Den siste er jo selvsagt ekstremtilfelle bare for å understreke at rynkefri ikke betyr at man ser ung ut! Bare gal!

 

 

IMG_1870.PNG

IMG_1871.PNG

IMG_1872.PNG


Takk for utdyping av din første kommentar og for at du forklarte mer hva du mente + samt bilder :)
Men som på det nederste bildet her, er dette samme type fillers som er blitt så almennpopulært i dag?
Jeg trodde nemlig at det som "alle" tar i dag var noe annet enn de gamle kjendisene hadde gjort, men det er kanskje akuratt det samme bare at nå har det blitt normalisert og ikke bare noe kjendiser gjorde på 90 og 00 tallet?

Anonymkode: cbd9d...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det øverste bildet forklarte veldig godt hvordan du skrev i tekst, så det ble mye lettere å skjønne hva du mente nå :) takk

Anonymkode: cbd9d...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...