Gå til innhold

Nytt terrorangrep i USA, antirasister meid ned av bil!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidlig på 90-tallet var det endel demoer i Oslo. Mange var lovlige og fredelige. Politiet stilte opp fult utstyr. Sto og slo med køllene på skjoldene. Aggresjon framkallende? Ja. Ofte utviklet lovlige og fredelige demonstrasjoner seg til kaos! Var også vitne til at politihester ble bakket inn i demonstranter som hadde satt seg ned for å vise at de vår fredelige...... så ja, politiet kan være med på å fremprovosere vold.

Anonymkode: e1f74...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.8.2017 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Tidlig på 90-tallet var det endel demoer i Oslo. Mange var lovlige og fredelige. Politiet stilte opp fult utstyr. Sto og slo med køllene på skjoldene. Aggresjon framkallende? Ja. Ofte utviklet lovlige og fredelige demonstrasjoner seg til kaos! Var også vitne til at politihester ble bakket inn i demonstranter som hadde satt seg ned for å vise at de vår fredelige...... så ja, politiet kan være med på å fremprovosere vold.

Anonymkode: e1f74...a83

Nå hadde politiet ingenting med å fremprovosere vold, denne fremprovoseringen kom i hovedsak fra alt-left med Antifa og BLM i spissen.

Anonymkode: 14c15...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå hadde politiet ingenting med å fremprovosere vold, denne fremprovoseringen kom i hovedsak fra alt-left med Antifa og BLM i spissen.

Anonymkode: 14c15...5eb

Har du sett bilder av demoer fra BLM? Fra oljerørene i USA som gikk gjennom et sårbart område som rammet i hovedsak indianerne? Fredelige demonstranter som blir møtt med et politi som spyler de ned, bruker fullt utstyr med våpen og skjold osv. Menneskene blir hardt og brutalt behandlet. Se ting i sammenheng er ikke så dumt.

Anonymkode: 0f464...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2017 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Ja, alle de slemme voldsmenneskene stilte seg i veien for den stakkars nazisten så han uskyldig ble til en drapsmann. Stakkars, stakkars uskyldige nazist. Det viser bare hvor voldelige venstresiden er!

Anonymkode: 6d7a5...1c0

Altså, hvor dumme er dere egentlig? Det var ingen vold før rasistene og seksistene fra alt-left møtte opp, bevepnet, for å angripe den lovlige demonstrasjonen til alt-right. Det var alt-left rasistene som her instigerte volden - og kom godt forberedt med våpen. Det var venstre-raddisene som omringet bilen det er snakk om og slo på den med balltre og forsøkte å komme seg inn slik at de kunne banke opp bilføreren. Hva mener du han skulle gjort? Bare sittet rolig og blitt dratt ut og banket opp - kanskje drept? Eller skal han da få forsvare seg ved å kjøre ut fra situasjonen, selv om dette fører til at han da kjører over de som prøver ¨potensielt ta livet av han?

Anonymkode: 0d305...4ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 4.57, AnonymBruker skrev:

Ja, det var åpenbart motdemonstrantene som hadde skyld i dette..... Er lov å tenke før man skriver.

Anonymkode: dd1a4...f72

Det er jo faktisk åpenbart at motdemonstrantene hadde skyld i dette..... Uten at motdemonstrantene hadde møtt opp med våpen og angrepet demonstrantene hadde dette aldri skjedd, derav må det jo være åpenlyst hvem som førte til hendelsen? - alt-left.

Anonymkode: 0d305...4ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 0.19, AnonymBruker skrev:

Dere som forsvarer denne marsjen, innrømmer dere at dere er på nazistenes side? 

Anonymkode: 0f464...7df

Du som forsvarer alt-left'erne, innrømmer du at du er voldelig, rasistisk og seksistisk?

Anonymkode: 0d305...4ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som forsvarer alt-left'erne, innrømmer du at du er voldelig, rasistisk og seksistisk?

Anonymkode: 0d305...4ce

Hva mener du? Utdyp. Jeg er akkurat det motsatte, vet ikke om du vet hva venstresiden står for😉 lær deg betydningen av ord før du uttaler deg. Flagget de marsjerte med symboliserer slakten av hundretusenvis av mennesker, de ropte rasistiske utsagn ("jews will not replace us" osv). Innlegget ditt gir ingen mening.

Anonymkode: 0f464...7df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av en bil som kjører over bena til en 16 år gammel jente i Minneapolis 2014.

https://img.apmcdn.org/43a59b296947be48e647e5a980880a076909bb37/uncropped/533ca0-20141126-protest12.jpg

Det ble ikke tatt ut tiltale mot føreren av denne bilen. INGEN tiltale, ingen straff, ikke engang en bot.

https://www.mprnews.org/story/2015/02/12/no-charges

Biler har kjørt inn i demonstrasjoner i USA mange, mange ganger. Det kalles ikke terror før en Trump-supporter gjør det.

Som jeg har sagt tidligere, ingen ting tyder ennå på at det var planlagt terror. Uaktsomt drap er mest sannsynlig. Eller bildrap.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2017 den 23.29, Karen olsen skrev:

Fordi kvinneguiden er gjennomtrukket nazistisk 

Fordi en terrorist kan aldri være en ikke- muslimsk vesterledning. Vesterledninger identifiserer vi oss med. Dem er like oss. Derfor ser vi helst at han er muslim:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mari Y skrev:

Fordi en terrorist kan aldri være en ikke- muslimsk vesterledning. Vesterledninger identifiserer vi oss med. Dem er like oss. Derfor ser vi helst at han er muslim:opplyser:

Slutt å trekke det utslitte "islamofobia og rasisme" kortet. I følge deg skulle dette automatisk vært en terrorist. http://nypost.com/2017/05/19/pcp-eyed-in-times-square-drivers-rampage/

https://thenypost.files.wordpress.com/2017/05/170519-times-square-rojas-1.jpg?quality=90&strip=all&w=915

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2017 den 10.20, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Utdyp. Jeg er akkurat det motsatte, vet ikke om du vet hva venstresiden står for😉 lær deg betydningen av ord før du uttaler deg. Flagget de marsjerte med symboliserer slakten av hundretusenvis av mennesker, de ropte rasistiske utsagn ("jews will not replace us" osv). Innlegget ditt gir ingen mening.

Anonymkode: 0f464...7df

Hva mener du? Utdyp. Jeg vet ikke om du vet hva venstresiden står for, for du burde se litt på fakta og lære deg historie før du driter deg så sykt ut som det du gjør her. Flagget Antifa folk masjerte under symboliserer undertrykkelse av millioner, og drap på mange millioner flere en Nazistende noen gang har greit, samtidig som de ropte diskriminerende og sexistiske ting mot de som deltok i en lovlig demonstrasjon, og de gikk faktisk til angrep på demonstrantene også. Innlegget ditt gir ingen mening.

Anonymkode: 14c15...5eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mari Y skrev:

Fordi en terrorist kan aldri være en ikke- muslimsk vesterledning. Vesterledninger identifiserer vi oss med. Dem er like oss. Derfor ser vi helst at han er muslim:opplyser:

At du ønsker at alle i verden som gjør noe dumt skal være muslimer får du ta på din egen kappe, og ikke prøve å pushe den syke tankegangen din over på oss andre vanlige folk!

Anonymkode: 14c15...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2017 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Er du helt historieløs? Vet du hva denne stauen i mange mennesker sine øyne står for?

Anonymkode: e1f74...a83

Robert E. Lee var også Lincolns førstevalg som general for nordstatene, men valgte å forbli lojal til staten hans, Virginia. 

Man strekker det svært langt om man velger å se på han som en stor forkjemper for slaveriet. Han var først og fremst dyktig militært, og en stor grunn til at sørstatene klarte seg såpass godt over lang tid, med begrensede resurser. 

Det som er farlig, er når man skal rive ned historiske monumenter, bare fordi noen mener de representerer feil verdier. Det er veldig farlig, og vil ha helt motsatt effekt enn det man prøver å skape. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ops2 skrev:

Slutt å trekke det utslitte "islamofobia og rasisme" kortet. I følge deg skulle dette automatisk vært en terrorist. http://nypost.com/2017/05/19/pcp-eyed-in-times-square-drivers-rampage/

https://thenypost.files.wordpress.com/2017/05/170519-times-square-rojas-1.jpg?quality=90&strip=all&w=915

Hvor har jeg snakket om 'islamofobi', smarten 😛? Jeg ioniserer over at noen ikke liker at en terrorist er en som kan se akkurat ut som det du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du ønsker at alle i verden som gjør noe dumt skal være muslimer får du ta på din egen kappe, og ikke prøve å pushe den syke tankegangen din over på oss andre vanlige folk!

Anonymkode: 14c15...5eb

Tror neppe du skjønner ironi, for å si det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Mari Y skrev:

Tror neppe du skjønner ironi, for å si det slik. 

Og jeg laget en sarkastisk parodi som svar til deg fordi det du skrev var så hinsides idiotisk. Du vil ikke kunne vise til en eneste persone (sikkert ikke engang noen i KKK) som sier at ikke-muslimske ikke kan gjøre samme typen faenskap. Problemet med slike som deg er at dere driter totalt i statistikk. Hvis muslimer står for 95%+ av terrorangrep i dag så er det helt ok å si at det er et problem med muslimer og terrorisme.

Anonymkode: 14c15...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mari Y skrev:

Tror neppe du skjønner ironi, for å si det slik. 

Jeg husker da Dylann Roof, helt hvit. Pluss alle som skyter ned mennesker av andre grunner enn terrorisme. Plenty av hvite massemordere, selv om de ikke er terrorister.

Jeg er bare trøtt av at du og flere som deg kommer med rase og islam.

Dylann Roof er brukt som en av "grunnene" for å rive statuene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ops2 skrev:

Jeg husker da Dylann Roof, helt hvit. Pluss alle som skyter ned mennesker av andre grunner enn terrorisme. Plenty av hvite massemordere, selv om de ikke er terrorister.

Jeg er bare trøtt av at du og flere som deg kommer med rase og islam.

Dylann Roof er brukt som en av "grunnene" for å rive statuene.

Har du overhodet lest innleggene mine? Kanskje ikke så veldig dumt at du gjør før forteller meg hva jeg mener. Skulle tro at jeg vet dette best selv. Jeg er fullstendig klar over det du skriver, dette er ikke noe du trenger å fortelle MEG, i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ops2 skrev:

Jeg husker da Dylann Roof, helt hvit. Pluss alle som skyter ned mennesker av andre grunner enn terrorisme. Plenty av hvite massemordere, selv om de ikke er terrorister.

Jeg er bare trøtt av at du og flere som deg kommer med rase og islam.

Dylann Roof er brukt som en av "grunnene" for å rive statuene.

Du gjør da akkurat det samme selv Ops- drar inn Islam for enhver anledning, henger på debatter om islam. Du er ikke annerledes der enn det jeg er. Men så fint at du også bekrefter at jeg ikke tar feil i samme slengen. En og annen ville helst ha påstått at terrorister er muslimer. Var vi kanskje enige nå, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...