Gå til innhold

Nytt terrorangrep i USA, antirasister meid ned av bil!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.dagsavisen.no/verden/kan-vente-flere-slike-angrep-1.1009763

Jeg skjønner egentlig ingenting. I alle videoer jeg har sett på YouTube og Twitter så er det motdemonstrantene som alltid starter bråket. Hvorfor fremstilles alt-righterne som voldelige? de beskytter jo bare seg selv. En har til og med fått permanent øyeskade pga angrep med en eller annen kjemikalie. 

Anonymkode: 4ec70...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

https://media.8ch.net/file_store/404c37b6d9a5dc28172fac8cad191d70ea7a23ef8625ba4e5b04243903f72d39.webm

Ser ut til at bilen ble angrepet med balltrær lenge før han kjørte inn i folkemengden.

Anonymkode: 22b28...4b6

For det forsvarer åpenbart det som skjedde...

Anonymkode: dd1a4...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det forsvarer åpenbart det som skjedde...

Selvfølgelig forsvarer det det som skjedde.

Anonymkode: 22b28...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig forsvarer det det som skjedde.

Anonymkode: 22b28...4b6

Det forsvarer det ikke, men det kan være en forklaring.

Anonymkode: 4ec70...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig at folk sitter å finkjemmer nettet etter bevis på at det var motdemonstranter og ikke neo-naziene sin skyld!

Tenk litt tilbake i tid hvor biler/lastebiler er blitt kjørt inn i folkemengder..... hva ropte dere da? Terror! 

Hørte et foredrag i går hvor hun som snakket forsket i forhold til vold. Hun sa det enkelt; det blir for lettvint å legge skylden på motdemonstrantene som i utgangspnk demonstrere mot en ekstrem voldelig gruppering. 

Så dere bildene av neo-n som gikk bevepnet og i militær lignende uniformer?

Helt uforståelig at dette finnes. USA et land hvor alle utenom urbefolkningen er innvandrere, der finnes det grupper som er imot innvandring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6d4c2537778e53e8c507022a104f2646fc962e56

Anonymkode: 22b28...4b6

Bilen er på vei inn i folk mengden. Du ser det?

Anonymkode: e1f74...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude.lutt skrev:

Synes det er utrolig at folk sitter å finkjemmer nettet etter bevis på at det var motdemonstranter og ikke neo-naziene sin skyld!

Tenk litt tilbake i tid hvor biler/lastebiler er blitt kjørt inn i folkemengder..... hva ropte dere da? Terror! 

Hørte et foredrag i går hvor hun som snakket forsket i forhold til vold. Hun sa det enkelt; det blir for lettvint å legge skylden på motdemonstrantene som i utgangspnk demonstrere mot en ekstrem voldelig gruppering. 

Så dere bildene av neo-n som gikk bevepnet og i militær lignende uniformer?

Helt uforståelig at dette finnes. USA et land hvor alle utenom urbefolkningen er innvandrere, der finnes det grupper som er imot innvandring.

Ja jeg har sett mange bilder og mange videoer. I alle videoene er det motdemonstrantene, antifa og BLM som initierer volden. Det var tydeligvis smart å være forberedt med hjelm og skjold. 

Han som har skader på synet ble forresten sprayet med bjørnespray.

Hadde de fått gå i fred hadde det ikke blitt noen problemer.

Hvorfor er det ok å si "Black lives matter" men ikke "white lives matter"?

Anonymkode: 4ec70...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hva som skjedde forut for nedmeiingen?

Hvorfor er det greit at antifa og BLM kom kun for å lage bråk? Hvorfor er det greit at de skadet folk? En har permanent øyeskade pga angrep fra disse, men det er liksom greit fordi det kommer fra pk-siden? 

Anonymkode: 4ec70...cfd

Ble det kastet syre?

Så du tenker det er helt greit at neo-n får masjere, heile, skrike "drep homoene"?

Mener du dette er greit så må du også forsvare retten til motdemo. 

Husk at ytterste høyre i USA har en historie som ikke er helt uskyldig. KKK. lynsjing, noen bomber....

Og nå har FBI uttalt at grupperinger ytterst til høyre er den største trusselen mot/i USA. Men for Guds skyld, legg skylden på venstresiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilen er på vei inn i folk mengden. Du ser det?

Bilen er på vei inn i mengden med voldelige antifascister bevæpnet med køller og balltrær. Med bremselysene på. Ja, jeg ser det.

Anonymkode: 22b28...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har sett mange bilder og mange videoer. I alle videoene er det motdemonstrantene, antifa og BLM som initierer volden. Det var tydeligvis smart å være forberedt med hjelm og skjold. 

Han som har skader på synet ble forresten sprayet med bjørnespray.

Hadde de fått gå i fred hadde det ikke blitt noen problemer.

Hvorfor er det ok å si "Black lives matter" men ikke "white lives matter"?

Anonymkode: 4ec70...cfd

Da ser ikke vi det samme. Les gjerne de siste jeg skrev om hva FBI sier, men du vet sikkert bedre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ingen som angrep muslimene med balltrær, kjøtthue. Det er forskjellen.

Anonymkode: 22b28...4b6

Oj..... muslimer blir ikke fysisk angrepet i USA? Du, tom for argumenter og angriper med ord? Voksent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude.lutt skrev:

Ble det kastet syre?

Så du tenker det er helt greit at neo-n får masjere, heile, skrike "drep homoene"?

Mener du dette er greit så må du også forsvare retten til motdemo. 

Husk at ytterste høyre i USA har en historie som ikke er helt uskyldig. KKK. lynsjing, noen bomber....

Og nå har FBI uttalt at grupperinger ytterst til høyre er den største trusselen mot/i USA. Men for Guds skyld, legg skylden på venstresiden

Selvfølgelig er jeg for motdemo. Men den kunne de hatt et annet sted, eller dagen etter. Det er åpenbart at mange av de, ikke alle, men mange kun kom for å lage bråk.

I følge Twitter var det bjørnespray denne personen ble sprayen med. Pepperspray og annet ble også brukt.

Anonymkode: 4ec70...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Da ser ikke vi det samme. Les gjerne de siste jeg skrev om hva FBI sier, men du vet sikkert bedre.....

Åpenbart vet 8chan bedre enn fbi. /s

Anonymkode: dd1a4...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er jeg for motdemo. Men den kunne de hatt et annet sted, eller dagen etter. Det er åpenbart at mange av de, ikke alle, men mange kun kom for å lage bråk.

I følge Twitter var det bjørnespray denne personen ble sprayen med. Pepperspray og annet ble også brukt.

Anonymkode: 4ec70...cfd

Men neo-n de var jo der for å gå en rolig liten spasertur. Vifte litt med nazi-flagg, heile, og rope "drep homoene" 

Som jeg skrev tidligere, FBI ser nå på grupperinger ytterst til høyre som den største trusselen mot/I USA.  

Endret av Trude.lutt
Feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude.lutt skrev:

Men neo-n de var jo der for å gå en rolig liten spasertur. Vifte litt med nazi-flagg, heile, og rope "drep homoene" 

Som jeg skrev tidligere, FBI ser nå på grupperinger ytterst til høyre som den største trusselen mot/I USA.  

De var der for å vise misnøye mot å rive statuen av General Lee, som er en viktig del av amerikansk historie 

Hvor fredelig og sivilisert demonstrasjon hadde det blitt om det var en statue av Rosa Parks eller M.L. King som skulle blitt revet? Hvor mange hadde møtt i en motdemonstrasjon for det? Mest sannsynlig ingen. 

Anonymkode: 4ec70...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ops2 skrev:

Siden sist har venstresiden begynt å rive statuer selv. Ja, jeg kan love deg, at hvis disse menneskene kom for å rive Olav Trygvasson - statuen på torget, da hadde jeg ikke sittet hjemme og vridd hendene. Se på disse flotte menneskene, de er ikke bedre enn KKK.

Men det er bra, flere stemmer til republikanerene og DT.

 

Er du helt historieløs? Vet du hva denne stauen i mange mennesker sine øyne står for?

Anonymkode: e1f74...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...