Gå til innhold

Nytt terrorangrep i USA, antirasister meid ned av bil!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som en liten kuriositet kan jeg legge med en ikke utfyllende liste om ting Trump faktisk har fordømt.

http://nymag.com/daily/intelligencer/2017/08/things-trump-has-condemned-other-than-white-nationalists.html

Anonymkode: dd1a4...f72

Hehe, hvor mange ganger skal republikanere kaste Trump? Jeg har kommet ut av tellingen. Scaramucci? han som ble sagt opp etter ti dager?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til forskjell fra hans datter, som tydeligvis er klokere enn han er, som ser på nazistene og rasistene som uamerikanske, motstandere mot samfunnet.

Trumps datter fordømmer nynazister etter volden i Charlottesville

Det finnes ingen plass i samfunnet for rasisme, hvite nasjonalister eller nynazister, sier president Donald Trumps datter Ivanka etter volden i Virginia i USA.
http://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/trumps-datter-fordmmer-nynazister-etter-volden-i-charlottesville/3423363374.html

Dette er nettavisen, så da er den vel kosher for din del.

Videre kan vi lese i nettavisen at begeret nå er rent over for det hvite hus, nå forsøker de å kvitte seg med Trump. Skal ikke se bort fra at han får samme endelikt som Karl XII.

Scaramucci: Folk i Det hvite hus prøver å kaste Trump

Scaramucci sier i et intervju med ABC News onsdag at «elementer» i Det hvite hus forsøker å «kaste ut» Trump, melder BBC.
http://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/scaramucci-folk-i-det-hvite-hus-prver-a-kaste-trump/3423363370.html

Anonymkode: 6d7a5...1c0

Jeg måtte bare svare en ting til: Her er fire grunner til at republikanerene vil beholde Trump.

Det er fra CNN, så det er kosher for deg? http://edition.cnn.com/2017/06/21/politics/democrats-georgia-elections-analysis/index.html

Samt at demokratene bruker for mye krefter på å ikke føre politikk basert på annet enn "Vi er imot Donald Trump". Det koster de dyrt. Skal republikanerene kvitte seg med DT, og kaste den beste jokeren de har, nemlig at demokratene preker om Trump, Trump, Trump og ikke om politikk?

https://townhall.com/tipsheet/guybenson/2017/07/17/poll-majority-of-americans-say-democrats-have-no-agenda-except-opposing-trump-n2355958

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ops2 skrev:

Her hører du hva presidenten sa, og ingen krevde at han skulle ta avstand og fordømme:

“I understand these protests — I see them. They can be messy. Sometimes they can be hijacked by an irresponsible few. Police can get hurt. Protesters can get hurt. They can be frustrated. But even those who dislike the phrase “white lives matter,” surely, we should be able to hear the pain of their plight. … With an open heart, we can worry less about which side has been wronged, and worry more about joining sides to do right.

Nå, bytt ut "white lives matter" med "black lives matter" så ser du hva Obama sa etter at fire politioffiserer ble drept av BLM.

Herregud. Slutt å trekk Obama inn i hver gang dere skal forsvare Trump. Blir for dumt. 

Og hva mener du med at ingen "krevde "? Æsj, egentlig gidder jeg ikke det her. Hvem forsvarer en mann som er åpenbart er på nazistenes side. 

Anonymkode: 0f464...7df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et åpenbart tilfelle av selvforsvar, i verste fall såkalt "road rage". De som sier noe annet må være politisk forutinntatte eller lettere skrudd i hodet.

Kvinnen som ble påkjørt var en liberal som protesterte sammen med voldelige Antifa-terrorister som kastet sementblokker og sprutet syre i ansiktet på folk.

Disse menneskene tar ikke fem øre for å gå til fysisk angrep på mennesker som ikke deler deres politiske oppfatninger. Da Alt-Right-leder Richard Spencer ble slått ned på åpen gate, var de fra seg av begeistring på Twitter.

Og ut fra bildene fra stedet ser det ikke ut til at menneskeheten gikk glipp av noe nevneverdig.

cff372125e99c70874dc45fad831f5ba740cdfb9

Good riddance.

Anonymkode: 22b28...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som forsvarer denne marsjen, innrømmer dere at dere er på nazistenes side? 

Anonymkode: 0f464...7df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var et åpenbart tilfelle av selvforsvar, i verste fall såkalt "road rage". De som sier noe annet må være politisk forutinntatte eller lettere skrudd i hodet.

Kvinnen som ble påkjørt var en liberal som protesterte sammen med voldelige Antifa-terrorister som kastet sementblokker og sprutet syre i ansiktet på folk.

Disse menneskene tar ikke fem øre for å gå til fysisk angrep på mennesker som ikke deler deres politiske oppfatninger. Da Alt-Right-leder Richard Spencer ble slått ned på åpen gate, var de fra seg av begeistring på Twitter.

Og ut fra bildene fra stedet ser det ikke ut til at menneskeheten gikk glipp av noe nevneverdig.

cff372125e99c70874dc45fad831f5ba740cdfb9

Good riddance.

Anonymkode: 22b28...4b6

Så du mener at det er selvfosvar å drepe de som ikke er enig med deg ???

Du er enda dummere enn det jeg vet mange Trump/Frp tilhengere er.
Jeg synes faktisk litt synd på deg, men forstår st slike som deg er farlig for samfunnet og bør sperres inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Far til 2 skrev:

Så du mener at det er selvfosvar å drepe de som ikke er enig med deg ???

Du er enda dummere enn det jeg vet mange Trump/Frp tilhengere er.
Jeg synes faktisk litt synd på deg, men forstår st slike som deg er farlig for samfunnet og bør sperres inne.

Hva vet du om hva som skjedde forut for nedmeiingen?

Hvorfor er det greit at antifa og BLM kom kun for å lage bråk? Hvorfor er det greit at de skadet folk? En har permanent øyeskade pga angrep fra disse, men det er liksom greit fordi det kommer fra pk-siden? 

Anonymkode: 4ec70...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hva som skjedde forut for nedmeiingen?

Hvorfor er det greit at antifa og BLM kom kun for å lage bråk? Hvorfor er det greit at de skadet folk? En har permanent øyeskade pga angrep fra disse, men det er liksom greit fordi det kommer fra pk-siden? 

Anonymkode: 4ec70...cfd

Så du støtter nazister? BLM og anti-rastister/nazister er for at alle er like mye verdt. Men om de gjør noe mot mennesker som mener den ariske rase er den eneste riktige rasen og som vil utrydde mørkhudede, så er de den store stygge ulven? Er en logisk brist et et sted. 

Anonymkode: 0f464...7df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hva som skjedde forut for nedmeiingen?

Hvorfor er det greit at antifa og BLM kom kun for å lage bråk? Hvorfor er det greit at de skadet folk? En har permanent øyeskade pga angrep fra disse, men det er liksom greit fordi det kommer fra pk-siden? 

Anonymkode: 4ec70...cfd

Hvorfor er det viktig hva som skjedde før? Vet du? Spurte du om det før ABB plaffa ned folk 22.juli og? 

Anonymkode: 0f464...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Far til 2 skrev:

Så du mener at det er selvfosvar å drepe de som ikke er enig med deg ???

Du er enda dummere enn det jeg vet mange Trump/Frp tilhengere er.
Jeg synes faktisk litt synd på deg, men forstår st slike som deg er farlig for samfunnet og bør sperres inne.

Nei, jeg mener det er selvforsvar å drepe de som vil drepe deg. Hvis noen sikter på deg med en pistol, venter du da til vedkommende skyter, eller dreper du ham før han dreper deg?

Jeg er hverken Trump- eller FrP-tilhenger. Gud forby. Men etter å ha lest noen av innleggene dine her skjønner jeg hvilket politisk ståsted du har. Du er en av dem som syns det er helt greit å bruke vold mot meningsmotstandere. "Far til 2" - haha - så uskyldig det høres ut.

En dag kommer vi til å sperre sånne som deg inne og aldri slippe deg ut igjen. Nacht und Nebel.

Anonymkode: 22b28...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du støtter nazister? BLM og anti-rastister/nazister er for at alle er like mye verdt. Men om de gjør noe mot mennesker som mener den ariske rase er den eneste riktige rasen og som vil utrydde mørkhudede, så er de den store stygge ulven? Er en logisk brist et et sted. 

Anonymkode: 0f464...7df

Altså, du mener at så lenge man mener det som er riktig så er det ok å angripe folk som ikke mener det samme som deg? 

Men så fort man mener det som er feil så kan man ikke angripe folk?

jeg mener at ingen har rett til å angripe noen andre, uansett.

Hadde alt-right fått demonstrere i fred, uten at noen skulle vise sin misnøye hadde de jo ikke oppnådd noe som helst. Men i stedet kommer motstandere kun for å lage bråk, og det er greit, for de er jo the good guys!

Anonymkode: 4ec70...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt dårlig tid, og har bare feid over de siste innleggene. Jeg svarer generelt, til flere.

  • Jeg forsvarer ytringsfrihet, for ALLE lovlige grupper og partier.
  • Jeg fordømmer de som vil undergrave ytringsfriheten med vold.
  • Jeg fordømmer media, som opptrer partisk.
  • Jeg fordømmer den politiske ledelsen, som ga ordre til politiet om å ikke inngripe når det brøt ut slagsmål.
  • Jeg fordømmer de som kler seg ut og bringer med våpen på begge sider, enten de har hvite hetter eller svart tørkle over ansiktet.

 

Endret av ops2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vesentlig forskjell på høyre ekstreme og islamister er at høyreekstreme ønsker å bevare samfunnet og landet slik vi har det og beholde våre verdier. Høyreekstreme drar ikke ned til Afghanistan å gjør terrorangrep. Islamister kommer til vestlige land å gjør terrorangrep for de ønsker å overta hele verden. Det er de som er roten til det onde, ikke de som ønsker å beskytte landet slik som det er. 

Anonymkode: fba13...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medias ansvar, for å ta det i et eget innlegg: Støtten til David Duke, KKK og nynazister er liten i USA. Men massemedia svermer over disse rasist- og nazilederne straks de viser seg. Media elsker å bruke de som en trussel, og for å undergrave demokratiet.

Vanlige republikanere og de som elsker USA skammer seg og ønsker disse utskuddene pokker i vold. De vet at for hver gang media har krigsoverskrifter, må de forsvare seg og ta avstand fra de. Etter Charlottenville trodde familiene til de fredelige høyredemonstrantene at de - hadde angrepet politiet og laget bråk.

Fakta er, om dere liker det eller ikke, at venstres voldelige utvikling har gått ubemerket hen hos offentligheten. Ytterste høyre har blitt overhypet. Det fører til at hvert eneste mentaltilfelle bare trenger å stille seg bak David Duke, og så får han all den oppmerksomheten hans peanøttstore hjerne vil ha.

Ytterste venstre har utnyttet sin rolle som "fredete demonstranter", fredet av massemedia og politiet, gjennom 8 år med en i Det Hvite Hus som har vært deres mann. (Ja, jeg lar meg ikke presse til å slutte å sammenligne medias forguding av Obama)

De har tatt på seg rollen som meningspoliti og de som skal straffe høyresiden med alle midler. Vold blir rettferdiggjort. Å kalle alle med andre meninger enn ytterste venstre for rasister og nazister er normalt.

Ytterste venstre mener på ramme alvor at politiet skal la de komme til og sloss med den andre siden, og blir fornærmet de gangene politiet gjør jobben sin og stanser de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den dagen da Gro manipulerte norske velgere med narsissismeprat forandret alt seg. Hva gjorde folk? Godtet de seg eller reagerte med mistenksomhet? 

Førstnevnte, ja. Satt og vridde seg komfortabelt og opprømt i godstolen mens de glodde på Lillehammer OL. Perfekt timing. Og alt bare sank etter det. 

Det er en grunn til at mennesker liker å se på den vakre jenta som ikke vet at hun er vakker selv.

Ingen liker en vakker jente som vet det og ikke skjuler det. Mister sjarmen.

Og vi har mistet vår sjarm. For lengst.

 

Anonymkode: 86076...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En vesentlig forskjell på høyre ekstreme og islamister er at høyreekstreme ønsker å bevare samfunnet og landet slik vi har det og beholde våre verdier. Høyreekstreme drar ikke ned til Afghanistan å gjør terrorangrep. Islamister kommer til vestlige land å gjør terrorangrep for de ønsker å overta hele verden. Det er de som er roten til det onde, ikke de som ønsker å beskytte landet slik som det er. 

Anonymkode: fba13...c65

:laugh: De vil samtidig drepe eller kaste ut sin svarte naboen ut av landet. De mener også at denne naboen er årsaken til at samfunnet råtner og at han er tilbakestående sammenlignet med deres genetikk og kultur. Men selvfølgelig så bør ikke denne naboen bekymre seg. Tross alt er de ikke så onde som de muslimske terroristene. :ironi:

Er det ikke vesten som har gjort mennesker livredd for blå himmel de siste årene? .... The world is a fucked up place. og jeg tror jeg må slutter å lese her inne og for jeg blir bare deprimert av det jeg leser. 

Anonymkode: f04b8...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ops2 skrev:

Jeg har litt dårlig tid, og har bare feid over de siste innleggene. Jeg svarer generelt, til flere.

  • Jeg forsvarer ytringsfrihet, for ALLE lovlige grupper og partier.
  • Jeg fordømmer de som vil undergrave ytringsfriheten med vold.
  • Jeg fordømmer media, som opptrer partisk.
  • Jeg fordømmer den politiske ledelsen, som ga ordre til politiet om å ikke inngripe når det brøt ut slagsmål.
  • Jeg fordømmer de som kler seg ut og bringer med våpen på begge sider, enten de har hvite hetter eller svart tørkle over ansiktet.

 

Okay du.

Anonymkode: 22b28...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist har venstresiden begynt å rive statuer selv. Ja, jeg kan love deg, at hvis disse menneskene kom for å rive Olav Trygvasson - statuen på torget, da hadde jeg ikke sittet hjemme og vridd hendene. Se på disse flotte menneskene, de er ikke bedre enn KKK.

Men det er bra, flere stemmer til republikanerene og DT.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...