Gå til innhold

Nytt terrorangrep i USA, antirasister meid ned av bil!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg laget en sarkastisk parodi som svar til deg fordi det du skrev var så hinsides idiotisk. Du vil ikke kunne vise til en eneste persone (sikkert ikke engang noen i KKK) som sier at ikke-muslimske ikke kan gjøre samme typen faenskap. Problemet med slike som deg er at dere driter totalt i statistikk. Hvis muslimer står for 95%+ av terrorangrep i dag så er det helt ok å si at det er et problem med muslimer og terrorisme.

Anonymkode: 14c15...5eb

Igjen: ironi. Tror ikke du helt skjønte spøken, eller så har du kanskje litt mye fritid for å si det slik. Er nok ikke SÅ uenig med deg som du gjerne vil ha det til😉. Men hvis du vil diskutere kan du godt gjøre det. Kjeder du deg litt for mye anser jeg at du bør finne deg en hobby eller to. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.8.2017 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mener det er selvforsvar å drepe de som vil drepe deg. Hvis noen sikter på deg med en pistol, venter du da til vedkommende skyter, eller dreper du ham før han dreper deg?

Jeg er hverken Trump- eller FrP-tilhenger. Gud forby. Men etter å ha lest noen av innleggene dine her skjønner jeg hvilket politisk ståsted du har. Du er en av dem som syns det er helt greit å bruke vold mot meningsmotstandere. "Far til 2" - haha - så uskyldig det høres ut.

En dag kommer vi til å sperre sånne som deg inne og aldri slippe deg ut igjen. Nacht und Nebel.

Anonymkode: 22b28...4b6

Sorry, men meningsfeller av deg er en utdøende rase. De dukker kanskje opp med 70-80 års mellomrom en kort periode, men så blir de borte igjen. Om ikke lenge vil USA lure på hva de tenkte da de stemte frem fascistene i USA.
Jeg synes du bør endre mening slik at du ikke dør ensom med ditt hat til de som er glad i mennesker uavhengig av farge eller religion

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...