Gå til innhold

Hårfjerning nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fjernet alt bare et par ganger i hele mitt liv, jeg ser da ut som en forvokst prepubertal jente.  Så jeg skjønner ikke helt hvorfor kvinner gjør det, det ser bare utrolig rart ut.  Har en liten stripe/trekant og det har jeg hatt hele livet.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Mystix skrev:

Jeg har fjernet alt bare et par ganger i hele mitt liv, jeg ser da ut som en forvokst prepubertal jente.  Så jeg skjønner ikke helt hvorfor kvinner gjør det, det ser bare utrolig rart ut.  Har en liten stripe/trekant og det har jeg hatt hele livet.  

Jeg synes en liten stripe eller trekant ser rarere ut enn helt bart. Det er en smakssak.

Anonymkode: 2240c...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo innerst inne at hele hårfjerning-greia er tåpelig, men jeg har drevet med det siden jeg var 17, så nå er det en vane. Erfaringen min er at så lenge jeg barberer jevnlig (gjør det stort sett hver dag når jeg dusjer), så klør det heller ikke. Drev med intimvoksing et års tid, men fikk så mange inngrodde hår at det var helt håpløst. Landingstripe/trekant kan være fint det, men jeg synes det er vanskelig å få den fasongen jeg vil ha:P Så i det siste har jeg tatt alt fordi det går kjappere.

Anonymkode: 2952e...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes en liten stripe eller trekant ser rarere ut enn helt bart. Det er en smakssak.

Anonymkode: 2240c...90f

Da ser jeg ihvertfall ikke ut som en forvokst 9 åring. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mystix skrev:

Da ser jeg ihvertfall ikke ut som en forvokst 9 åring. 

Jeg synes det er veldig upassende å sammenligne en voksen kvinnes kjønn med et barns. Jeg ser ikke ut som et barn når jeg har fjernet håret, jeg ser ut som en voksen kvinne som har barbert underlivet. Barberer du deg under armene? Føler du deg som et "forvokst barn" da?

Anonymkode: 2240c...90f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det er bare så naturlig med trekant eller en stripe over. Det hjelper. Det å fjerne fittehåra er bare patetisk og utrolig idiotisk. Uhygienisk er det også. Ribbet høne er kvalmt:kvalm: Savner 80-tallet der det var hengepupper og full busk...:kaklehone:

Anonymkode: 33c2e...ef3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig upassende å sammenligne en voksen kvinnes kjønn med et barns. Jeg ser ikke ut som et barn når jeg har fjernet håret, jeg ser ut som en voksen kvinne som har barbert underlivet. Barberer du deg under armene? Føler du deg som et "forvokst barn" da?

Anonymkode: 2240c...90f

Signerer, som jeg skulle sagt det selv.

Nå må folk slutte å sammenligne voksne mennesker med barn. Folk som ikke klarer å se forskjellen på en kvinne på 35 med barbert underliv og et barn bør gå i seg selv og gjøre litt med egne tanker, meninger og holdninger!

Anonymkode: 1a58d...586

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signerer, som jeg skulle sagt det selv.

Nå må folk slutte å sammenligne voksne mennesker med barn. Folk som ikke klarer å se forskjellen på en kvinne på 35 med barbert underliv og et barn bør gå i seg selv og gjøre litt med egne tanker, meninger og holdninger!

Anonymkode: 1a58d...586

Gud å uvitende du er... å for et syn du har. Det er unaturlig forstår de... og håret er der for en grunn... er det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 33c2e...ef3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig upassende å sammenligne en voksen kvinnes kjønn med et barns. Jeg ser ikke ut som et barn når jeg har fjernet håret, jeg ser ut som en voksen kvinne som har barbert underlivet. Barberer du deg under armene? Føler du deg som et "forvokst barn" da?

Anonymkode: 2240c...90f

Upassende eller ei, det er sånn kvinner som ikke har hår nedentil ser ut.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mystix skrev:

Upassende eller ei, det er sånn kvinner som ikke har hår nedentil ser ut.  

Jeg er uenig.

Anonymkode: 2240c...90f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trim håret og voks sidene. Da er det hår der, men også stelt ✌ Jeg vokser nesten alt, men lar en tykk stripe bli igjen som jeg trimmer og farger mørkt. Ingen klager her. Ikke heller når det har vokst ut (mens jeg venter på at det skal vokses av igjen).  

Anonymkode: 08c35...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er søramerikansk og har derfor mye og tykt hår. Jeg er 18 år og har barbert meg nedentil i to år. Jeg synes dette går helt topp! Barberer ikke helt helt glatt, men "klipper" hårene slik at det fortsatt er små hår der for å unngå å få røde nupper og sår av å shave. Det er mer behagelig en å ha busken:P

 

Anonymkode: 2d925...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Jeg skjønner ikke hvordan dere får til å trimme og klippe hårene uten at det stikker noe helt jævlig? Det må jo være mye verre enn å bare fjerne hele håret med hårsekken?

Anonymkode: 309cd...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ifm jobb svært mange underliv, og det er få som er helt glattbabert. De fleste fjerner det som stikker utenfor trusekanten, eldre kvinner fjerner sjelden noe som helst. 

Anonymkode: 60d48...a72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg ser ifm jobb svært mange underliv, og det er få som er helt glattbabert. De fleste fjerner det som stikker utenfor trusekanten, eldre kvinner fjerner sjelden noe som helst. 

Anonymkode: 60d48...a72

Enig med deg. Men hvor gammel er "eldre kvinner" som sjelden fjerner noe som helst? Bikinikanten har vært vanlig å ta i mange tiår nå.

Ellers er jeg glad jeg ikke er ung i dag med alt dette intimbarberingspresset. Trimming er ok da og har også vært relativt vanlig lenge.

Anonymkode: 4152d...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2017 den 17.38, Mystix skrev:

Upassende eller ei, det er sånn kvinner som ikke har hår nedentil ser ut.  

Selv om hår nedentil minner om modenhet, så er anatomien til voksne kvinners underliv helt annerledes enn underlivet til et barn. Og ja, det synes utenpå. Du kan jo forestille deg forskjellen på penisen til en liten gutt og en voksen mann. 

Anonymkode: 309cd...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har egentlig aldri følt noe press om å barbere alt. Pleier å ta bikinilnjen og lar det være igjen en trekant forran. Leggene, armhulene og fingrene mine kunne derimot tilhørt en prepubertal liten jente visstnok :P 

Anonymkode: 41195...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig aldri følt noe press om å barbere alt. Pleier å ta bikinilnjen og lar det være igjen en trekant forran. Leggene, armhulene og fingrene mine kunne derimot tilhørt en prepubertal liten jente visstnok :P 

Anonymkode: 41195...025

Barberer du fingrene dine? Hvem har mye hår der..?

Anonymkode: 309cd...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...