Gå til innhold

Fri


Azureuz1988

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og min samboer har vært sammen i 10 år nå. Forlovet i 9 år(JEG VET)😜 

Vi ble egentlig bare "enige" om å forlove oss, dro å kjøpte forlovelsesring osv.

 

Nå 9 år etterpå vil jeg fri på en skikkelig måte og lurer på hvordan jeg skal fri i forhold til hvem ring osv? Skal jeg kjøpe ordentlig ring med diamant? Skal jeg fri uten ring? Regner med jeg bare har forlovelsesring som blir brukt, under vielsen osv?

 

Forslag til å finne str? Kan jeg bruke skyvelær fra innsiden å bruke det som str?

 

På forhånd takk:)

 

Som dere ser har ikke jeg veldig peil på det greiene her😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Azureuz1988 skrev:

Hei, jeg og min samboer har vært sammen i 10 år nå. Forlovet i 9 år(JEG VET)😜 

Vi ble egentlig bare "enige" om å forlove oss, dro å kjøpte forlovelsesring osv.

 

Nå 9 år etterpå vil jeg fri på en skikkelig måte og lurer på hvordan jeg skal fri i forhold til hvem ring osv? Skal jeg kjøpe ordentlig ring med diamant? Skal jeg fri uten ring? Regner med jeg bare har forlovelsesring som blir brukt, under vielsen osv?

 

Forslag til å finne str? Kan jeg bruke skyvelær fra innsiden å bruke det som str?

 

På forhånd takk:)

 

Som dere ser har ikke jeg veldig peil på det greiene her😜

Siden dere har ring går det fullt an at du kjøper en rosebukett og frir med den :)

Anonymkode: acbac...a24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er dere jo forlovet, så da har dere vel strengt tatt allerede blitt enige om å gifte dere? Da gjenstår det bare å finne en dato egentlig. Forresten trenger man absolutt ikke ha ringen klar for å fri. Det er amerikansk/tv-aktig synes jeg. Spør over en middag eller på en fjelltopp eller hvor som helst og la henne heller være med å velge ut gifteringen selv.

Anonymkode: 3694d...8ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...