Gå til innhold

Når brukte du skjørt sist?


tonelise10

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I juli.. Skulle på stranda..

Dere som sier dere går mest i skjørt og kjole; hvordan sko har dere på da? Jeg går mest i bukser fordi det passer best til joggesko, klarer ikke gå i pensko/sandaler med mindre jeg absolutt MÅ...

Anonymkode: 39b7b...79d

Eg  brukar som regel joggesko, ballerinasko og støvlettar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For halvannen uke siden. Det var varme dager, så da ble det skjørt hver dag. Er ikke så komfortabel i skjørt, men det har komt seg i sommer da jeg endelig fant a-linjeskjørt som dekket baken bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mest kjoler nå om dagen, sist i går, skjørt brukes ikke like ofte. Brukte vel skjørt sist i juli. Tenkte å bruke det til uka, i tillegg til kjoler. Prøver å bruke kjoler (og skjørt) så mye jeg kan nå som det er fint vær. 

Bruker 50- og 60-tallsskjørt som rekker med til leggene/over knærne. :)

Bruker stort sett sandaler og ballerinasko til skjørt og kjoler, er ikke så glad i høyhælte sko.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag! Jobber i klesbutikk og vi skal pynte oss på fredager og lørdager så da brukte jeg skjørt :) Er supert å ha en jobb hvor jeg kan pynte meg og bruke skjørt. Bruker mye olaskjørt på sommeren og alle mulig andre fasonger, farger og stoffer ellers. Liker best å bruke det til store gensere og strikkegensere så gleder meg til høsten:) 

Anonymkode: 562fe...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag! Jobber i klesbutikk og vi skal pynte oss på fredager og lørdager så da brukte jeg skjørt :) Er supert å ha en jobb hvor jeg kan pynte meg og bruke skjørt. Bruker mye olaskjørt på sommeren og alle mulig andre fasonger, farger og stoffer ellers. Liker best å bruke det til store gensere og strikkegensere så gleder meg til høsten:) 

Anonymkode: 562fe...666

Kan jeg komme til klesbutikken din og kjøpe meg skjørt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her igjen:

Takk for alle svar på det jeg spurte om.

Jeg må spørre om hvordan ser ditt favoritt-skjørt ut? Ble bare nysjerrig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2017 den 8.20, tonelise10 skrev:

Jeg ser at det er mange av oss jenter som ikke bruker så mye skjørt. Det går mer i bukser, jeg vet ikke om det er tilfeldig eller ikke.

Så da lurer jeg på når var det du brukte skjørt sist? Og hva er det som er årsaken til du ikke gjør det?

Måtte bare spørre :)

PS! I dag går jeg for skjørt selv når jeg skal ut på shopping :nori:

Trives best i kjole. Finner ikke skjørt som jeg liker og som jeg føler sitter bra på meg. Foretrekker kjole :) Flere år siden jeg gikk med skjørt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tonelise10 skrev:

TS her igjen:

Takk for alle svar på det jeg spurte om.

Jeg må spørre om hvordan ser ditt favoritt-skjørt ut? Ble bare nysjerrig nå :)

Her er noen av mine favorittskjørt, som jeg bruker når jeg ikke har på meg kjole:

Hell Bunny 50s Jive Lindy Navy Blue Paula Circle Skirt

Har det også i gult: 

Hell Bunny Paula 50s Rockabilly Circular Skirt Yellow

Er også glad i disse:
Hell Bunny April 50s Cherry Rockabilly Skirt Blue

4db5921c-42ac-4413-b541-ff1716ac2336_pad

Jeg har også skjørt i turkis m/hvite prikker, hvitt skjørt med solsikker osv. Jeg elsker 50- og 60-tallsstilen. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går så og si aldri i bukser/jeans. Jeg er høy, og har alltid hatt problemer med å finne noen som ikke er alt for korte på meg. Men jeg liker kjole bedre enn skjørt, så for min del estimerer jeg at det blir kjole ca 360 dager i året :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke, men det er ikke så veldig lenge siden. Går ofte i skjørt eller kjoler. Faktisk tror jeg at jeg skal hive på meg et skjørt i morgen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, The Kitten skrev:

Det husker jeg ikke, men det er ikke så veldig lenge siden. Går ofte i skjørt eller kjoler. Faktisk tror jeg at jeg skal hive på meg et skjørt i morgen. 

:) Skulle ønske jeg kunne hive på meg et skjørt i morgen også..... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag. Jeg går stort sett alltid i kjoler eller skjørt. Ihvertfall i sommerhalvåret.

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12. august 2017 den 11.01, AnonymBruker skrev:

I juli.. Skulle på stranda..

Dere som sier dere går mest i skjørt og kjole; hvordan sko har dere på da? Jeg går mest i bukser fordi det passer best til joggesko, klarer ikke gå i pensko/sandaler med mindre jeg absolutt MÅ...

Anonymkode: 39b7b...79d

Trenger da ikke gå i pensko fordi man bruker skjørt? Jeg har f.eks to par sorte joggesko som jeg bruker mye til skjørt i hverdagen, ingen problem det. Eller converse, ballerinasko, loafers o.l. 

 

19 timer siden, tonelise10 skrev:

TS her igjen:

Takk for alle svar på det jeg spurte om.

Jeg må spørre om hvordan ser ditt favoritt-skjørt ut? Ble bare nysjerrig nå :)

Jeg går mye i skjørt, litt mer enn 50/50 og nesten alltid når jeg skal noe spesielt. Har mange ulike skjørt tilpasset årstid og ulike nivå av pynting, men de jeg bruker mest er et dongeriskjørt og et sort skjørt som ligner mye på de under. 

FK203_ATD_FR.jpg?sw=1563&sh=2000&sm=fit

 

black-a-line-skirt-2.jpeg

Anonymkode: 0f7de...eab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger da ikke gå i pensko fordi man bruker skjørt? Jeg har f.eks to par sorte joggesko som jeg bruker mye til skjørt i hverdagen, ingen problem det. Eller converse, ballerinasko, loafers o.l. 

 

Jeg går mye i skjørt, litt mer enn 50/50 og nesten alltid når jeg skal noe spesielt. Har mange ulike skjørt tilpasset årstid og ulike nivå av pynting, men de jeg bruker mest er et dongeriskjørt og et sort skjørt som ligner mye på de under. 

FK203_ATD_FR.jpg?sw=1563&sh=2000&sm=fit

 

black-a-line-skirt-2.jpeg

Anonymkode: 0f7de...eab

Hva bruker du til topp/genser til ved siden av det sorte skjørtet på en hverdag som i dag? Er ikke enig meg selv om hva jeg skal bruke eller ikke minst passer. 

Anonymkode: 816c7...1be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukentlig året rundt, har dress code på jobben, og går klassisk pent kledd enten bukse eller kjole/skjørt som jeg trives i :) 

Anonymkode: d2d43...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...