Gå til innhold

Når brukte du skjørt sist?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er mange av oss jenter som ikke bruker så mye skjørt. Det går mer i bukser, jeg vet ikke om det er tilfeldig eller ikke.

Så da lurer jeg på når var det du brukte skjørt sist? Og hva er det som er årsaken til du ikke gjør det?

Måtte bare spørre :)

PS! I dag går jeg for skjørt selv når jeg skal ut på shopping :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går! 

Jeg bruker ofte skjørt, men liker bukser også. Er mest glad i kjoler, men har en baby jeg ammer så det er veldig upraktisk for tida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag. Bruker ofte skjørt, men foretrekker egentlig kjole. Bruker skjørt/kjole ca. 3 dager i uka om vinteren, men nå om sommeren er det unntaket om jeg har på bukse. 

Anonymkode: dcf25...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

På julaften :fnise:

Har aldri hvert et plagg jeg føler meg komfortabel i, men et par ganger i året så går det :P

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går. 

Og det var kaldt! 

Jeg går stort sett kun i kjole og skjørt når det er varmt i været, men dessverre er norsk klima såpass kjipt at det blir mest bukse på meg. Strømpebukser under skjørt/kjole blåser jo vinden rett igjennom, så det er heller ingen slager i min bok. 

Men jeg liker absolutt best å kunne dra på meg en kjole og være ferdig kledd. Med bukser (og kjølig vær) må man jo matche både topp og cardigan/genser til antrekket. Kjole er enklere. 

Anonymkode: 22e41...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen av mai. Var ute på middag med kunder. 

Bruker det sjelden i hverdagen fordi det er ubehagelig å gå med. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag. 

Sist gong eg brukte bukse derimot er meir enn ein månad sidan. Eg brukar kjole eller skjørt kvar dag. No føles det rart å gå med bukse. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I juli.. Skulle på stranda..

Dere som sier dere går mest i skjørt og kjole; hvordan sko har dere på da? Jeg går mest i bukser fordi det passer best til joggesko, klarer ikke gå i pensko/sandaler med mindre jeg absolutt MÅ...

Anonymkode: 39b7b...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forgårs:) Bruker en del skjørt på fritiden for jeg hater bukser, spesielt jeans:P Men nå har jeg jobbhelg og da blir det bukser pga. retningslinjer.

Anonymkode: dd979...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare skjørt og kjoler. Skjørt hadde jeg på meg sist helg, har gått med kjole denne uken. Sist jeg hadde på meg bukse hastet jeg hjem for å få de av meg.. Jeg orker det bare ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I juli.. Skulle på stranda..

Dere som sier dere går mest i skjørt og kjole; hvordan sko har dere på da? Jeg går mest i bukser fordi det passer best til joggesko, klarer ikke gå i pensko/sandaler med mindre jeg absolutt MÅ...

Anonymkode: 39b7b...79d

Sneakers eller ballerinasko på jobb, fordi jeg går så mye i løpet av en dag. På fritiden varierer jeg også med pumps eller sandaler, men det blir ofte ballerinasko eller sneakers da også.

Anonymkode: dcf25...28f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går. Var ute og gikk en lang tur i det fine været og hadde på meg skjørt og topp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I desember. Synes skjørt ser utrolig søtt ut, men alt fettet mitt legger seg over rumpa og det ser skikkelig vulgært ut i tettsittende skjørt :( 

Anonymkode: 495ac...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...