Gå til innhold

Han her er bare å "let go" ikke sant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig det, nå er han "så på" og vil ha forhold ;)

livet er merkelig til tider.... er ikke født bak en låvedør......men det kom dessverre en gnist.

Anonymkode: 6c770...e4d

Jeg skjønner ikke denne tråden. Hadde vel vært verre hvis han ville ha et forhold men IKKE ville se hele deg? Og når det er snakk om å se hele deg er det et helfigursbilde eller er det snakk om å se dine intime sider? 

Hvorfor tror vi at sex og intimitet i startfasen må bety at det er ALT de vil ha? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg skjønner ikke denne tråden. Hadde vel vært verre hvis han ville ha et forhold men IKKE ville se hele deg? Og når det er snakk om å se hele deg er det et helfigursbilde eller er det snakk om å se dine intime sider? 

Hvorfor tror vi at sex og intimitet i startfasen må bety at det er ALT de vil ha? 

Jeg har ikke peiling, sant det kan virke rart? Forstår at folk reagerer på "snakket" gjør jeg og ( tenker at her er det kun interesse for kropp ) generellt sett er det betryggende at en mann "har lyst på deg" ( hvis de ikke har det er de hvertfall ikke interessert )

her er det vel snakk om å "se hele meg " inkludert alt, noe jeg ikke gir, da jeg ikke sender et fnugg av slike ting fra meg til fremmede på nett.

Han snakker om at han liker meg, og vil ha forhold med meg, dette er ren løgn og synes det er merkelig det kommer opp så tidlig i "relasjonen", det er et større rødt flagg enn kun sex snakk for meg.

 

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn sier mye rart (elsker deg, vil ha forhold) for å få litt fitte. Bra du ikke sender han bilder og greier å gjennomskue han!

Anonymkode: c7d6b...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sier mye rart (elsker deg, vil ha forhold) for å få litt fitte. Bra du ikke sender han bilder og greier å gjennomskue han!

Anonymkode: c7d6b...40f

;)

bruker han nok på min egen måte, er vel på tide å la "relasjonen flyge"..

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er sluppet.

Prøvd seg på meg i noen år, så han så vel en gylden mulighet nå, menn skal få lov til å ha lyst på meg, så jeg skal ikke si et ord. Kommer sikkert til å treffe en som vil bli kjendt med meg en vakker dag.98

( dream on ) :ac:

Anonymkode: 6c770...e4d

Du skjønner at du må gi litt av deg selv også hvis menn skal bli kjent med deg ? vise at du har litt hjerne og ikke bare blir i loopen for seksuell abundance? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Xcase33 skrev:

Du skjønner at du må gi litt av deg selv også hvis menn skal bli kjent med deg ? vise at du har litt hjerne og ikke bare blir i loopen for seksuell abundance? 

 

Høyere utdannet...denne relasjonen handler om noe annet.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pikkbilder og sexprat/bildemas er skikkelig avtennende. Hadde definitivt bare beveget meg videre. 

Anonymkode: b9eaa...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...