Gå til innhold

Han her er bare å "let go" ikke sant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maaange år siden jeg har vært på datingfronten, men fikk øyet opp for en som tok kontakt for noen år siden som jeg avviste blankt da...... så har vi holdt litt kontakt, ble med det.

Og så tok han kontakt igjen nå, da fikk jeg interesse opp og spurte om vi skulle bli kjent,han sa ja til det, og vi har nå flørtet litt, men så begynte han og si at han hadde lyst på meg, og lyst til å se hele meg.

Spurte hva jeg ville med "oss" osv...

Jeg mener en som er oppriktig interessert er litt forsiktig med å ville se "hele meg" i starten, ikke ta så lite intiativ til samtale osv..... nå har jeg ikke hørt en lyd på noen dager.

Dette er bare å let go ikke sant?  trenger ikke kjipe svar, bare det siste phuset til og aldri mer vie han noe oppmerksomhet. Skjønner ikke hvorfor de tar kontakt med med meg når de egntlig ikke er interessert.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, han er bare en useriøs fyr som er ute etter sex. Tupp han i ræva :-)

Anonymkode: b5e53...95a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt det, trodde et sekund at han "likte meg":hoho:og at han var en grei fyr.  Ærlig sak at en voksen mann har lyst på meg da,men men.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uhh sleezeball..

Anonymkode: e1f19...d3d

Å? 

Der ser  dere, jeg har vært ute av markedet for lenge, har ikke peiling lenger.

 

Hva gjør jeg nå, aldri mer tar kontakt?

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? 

Der ser  dere, jeg har vært ute av markedet for lenge, har ikke peiling lenger.

 

Hva gjør jeg nå, aldri mer tar kontakt?

Anonymkode: 6c770...e4d

Hadde ikke giddet mer kontakt nei. Når han både er lunken i initiativet og direkte slibrig når han først sier noe. Virker som han gir helt faen i hva han lirer av seg å bare ser om en eller annen er ensom nok til å si ja eller noe ærlig talt..

 

Anonymkode: e1f19...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke giddet mer kontakt nei. Når han både er lunken i initiativet og direkte slibrig når han først sier noe. Virker som han gir helt faen i hva han lirer av seg å bare ser om en eller annen er ensom nok til å si ja eller noe ærlig talt..

 

Anonymkode: e1f19...d3d

Det som er så rart, det første intiativet er alltid gjort av han, på en måte så "tvinger det meg til og få øynene opp for han" hvis dere skjønner. ( Man legger jo merke til at folk tar kontakt så og si ved jevne mellomrom )

og så blir han lunken.... trøsten er at han ha må ha hatt veeeeldig lyst på meg i disse årene for å holde på slik som dette her........ skjønner ikke hvorfor jeg aldri er god nok til å bli skikkelig kjendt med, og ja, jeg har vært veeeeeldig ensom, helt ufattelig ensom så jeg bare grep hånden når han tok kontakt igjen.

Hva hjelper det når han kun har lyst på meg, han synes jeg er nydelig:hoho:

Jeg har lyst til og gi beskjed om dette på en konstruktiv måte, men det er vel ikke vits? 

 

Kunne ønske jeg aldri fikk følelse av og ville ha noen ved min side, og at jeg aldri følte meg dratt til menn, noen som har oppskrift til meg?

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt deg to sekunder å skrive "slippe taket på" i stedet for jævla "let go". Faen heller. Høres så jævla dumt ut. Gadd ikke engang å lese innlegget ditt siden tittelen provoserte meg så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, bobler skrev:

Hadde tatt deg to sekunder å skrive "slippe taket på" i stedet for jævla "let go". Faen heller. Høres så jævla dumt ut. Gadd ikke engang å lese innlegget ditt siden tittelen provoserte meg så mye. 

:)

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sluppet.

Prøvd seg på meg i noen år, så han så vel en gylden mulighet nå, menn skal få lov til å ha lyst på meg, så jeg skal ikke si et ord. Kommer sikkert til å treffe en som vil bli kjendt med meg en vakker dag.98

( dream on ) :ac:

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva du skriver jeg. Fordi du ikke har hørt noe på et par dager og han sier han har lyst på deg, så er han horebukk? Det var tynt bevis syns jeg 😆 

Du veit jo ikke, men det går ikke an å vite alt på forhånd heller. Kan jo gi han en sjanse, men trenger jo ikke tatovere navnet hans med det første.

Anonymkode: 3ebbb...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du skriver jeg. Fordi du ikke har hørt noe på et par dager og han sier han har lyst på deg, så er han horebukk? Det var tynt bevis syns jeg 😆 

Du veit jo ikke, men det går ikke an å vite alt på forhånd heller. Kan jo gi han en sjanse, men trenger jo ikke tatovere navnet hans med det første.

Anonymkode: 3ebbb...a20

Ingen som kaller noen "horebukk", men lar det uansett ligge fordi jeg ikke har en god følelse, da er det ikke verdt det uansett. Slike ting skal føles riktig og godt, nå har jeg det faktisk kjipt, så det sier jo litt om min ensomhet, er vel den jeg må jobbe med først og fremst.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, han er bare en useriøs fyr som er ute etter sex. Tupp han i ræva :-)

Anonymkode: b5e53...95a

Dette. Du har avvist han før og da ble alle følelser for deg utelukka. Nå vil han komme å ta hevn /booste egoet sitt igjen ved å knulle deg så han kan tenke at den som ler sist ler best. Ignorer han. Ingen seriøs mann sier han vil se hele deg og har lyst på deg. Det er ikke noe annet enn seksuelt og krenkende rettet. 

Anonymkode: c7d6b...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke jeg, han sendte meg nettopp et lite avslørende bilde, tror ikke han er helt slik som alle andre.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke jeg, han sendte meg nettopp et lite avslørende bilde, tror ikke han er helt slik som alle andre.

Anonymkode: 6c770...e4d

Tro hva du vil. Damer blir blinde når de liker en fyr. Et bilde av han med klær nå betyr ikke at han ikke bare vil i buksene på deg. 

Anonymkode: c7d6b...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro hva du vil. Damer blir blinde når de liker en fyr. Et bilde av han med klær nå betyr ikke at han ikke bare vil i buksene på deg. 

Anonymkode: c7d6b...40f

Det var et nesten nakenbilde;)......han har lyst på meg, og jaggu har jeg lyst på han og, menn og damer kan også ha seksuell kjemi. Merkelig.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var et nesten nakenbilde;)......han har lyst på meg, og jaggu har jeg lyst på han og, menn og damer kan også ha seksuell kjemi. Merkelig.

Anonymkode: 6c770...e4d

ja men det har det jo ikke vært noe tvil om? Men at han har lyst på deg betyr ikke at han har følelesr for deg eller ser på deg som noe seriøst. En seriøs mann snakker ikke sånn som han gjør.
Var det ikke det du spurte om da?
Hvis du har lyst på å ha følelsesløs sex med han og bruke han på samme måte han bruker deg så kjør på, ingenting i veien med det nei.

Anonymkode: c7d6b...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja men det har det jo ikke vært noe tvil om? Men at han har lyst på deg betyr ikke at han har følelesr for deg eller ser på deg som noe seriøst. En seriøs mann snakker ikke sånn som han gjør.
Var det ikke det du spurte om da?
Hvis du har lyst på å ha følelsesløs sex med han og bruke han på samme måte han bruker deg så kjør på, ingenting i veien med det nei.

Anonymkode: c7d6b...40f

Merkelig det, nå er han "så på" og vil ha forhold ;)

livet er merkelig til tider.... er ikke født bak en låvedør......men det kom dessverre en gnist.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja men det har det jo ikke vært noe tvil om? Men at han har lyst på deg betyr ikke at han har følelesr for deg eller ser på deg som noe seriøst. En seriøs mann snakker ikke sånn som han gjør.
Var det ikke det du spurte om da?
Hvis du har lyst på å ha følelsesløs sex med han og bruke han på samme måte han bruker deg så kjør på, ingenting i veien med det nei.

Anonymkode: c7d6b...40f

Hvordan snakker en særliøs fyr? 

Anonymkode: 35b5e...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ikke noe stor rolle i det hele og det store, er liksom ikke  verdens undergang.

Men, takk for svar.

Anonymkode: 6c770...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...