Gå til innhold

Hva spiser du helst på fredager?


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag bryter jeg sedvanen min og lager lasagne på en fredag - fordi jeg har god tid akkurat denne ettermiddagen og kvelden.

Anonymkode: ab083...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det risgrøt fra Fjorland, med kokka til dessert.

Anonymkode: c2b39...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kariannne

Taco, pizza, lasagne, nachos, Enchiladas. Generelt kosemat som vi ikke har i ukedagene. Syntes det er viktig å skille mellom hverdag og helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være hva som helst. Men gjengangerne er taco, sushi, skalldyr eller pizza. Men veldig godt med en varm og krydret indisk gryte, eller suppe, nå som det er høst ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco 🌮 :fnise: varierer med å ha enten taco, enchiladas, quesadillas, stand n stuff... :rolleyes: evt noe annet som er godt men samtidig enkelt, har ikke mye energi på fredagskvelden så må være noe som krever minimalt av meg som kokk :P

Anonymkode: bd265...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2017 den 18.18, AnonymBruker skrev:

I dag ble det risgrøt fra Fjorland, med kokka til dessert.

Anonymkode: c2b39...70f

Vil det si at du sleika hun som lagde maten når du har kokka som dessert?

Anonymkode: fb608...ddf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Standar middag på fredag her i huset er...... Trommevirvel..... Taco! :laugh:

Ungene blir helt galemathias hvis vi prøver på noe annet, hehe!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre her i tråden (og i Norge for øvrig...) er det tacofredag som gjelder. Det blir rett og slett ikke skikkelig fredagsfølelse uten tacoen på bordet ;-)
Ser mange andre på butikken som har samme tradisjon og det er vel ikke uten grunn at butikkjeder som f.eks Spar opererer med redusert pris på taco-produkter på fredager.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Angelheart2 skrev:

Som mange andre her i tråden (og i Norge for øvrig...) er det tacofredag som gjelder. Det blir rett og slett ikke skikkelig fredagsfølelse uten tacoen på bordet ;-)
Ser mange andre på butikken som har samme tradisjon og det er vel ikke uten grunn at butikkjeder som f.eks Spar opererer med redusert pris på taco-produkter på fredager.
 

Vil også ha fredagstacotradisjon. Ulempen med å bo med en kokk. Taco er ikke godkjent mat. Om jeg skal ha taco må jeg spise det alene mens han spiser noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Vil også ha fredagstacotradisjon. Ulempen med å bo med en kokk. Taco er ikke godkjent mat. Om jeg skal ha taco må jeg spise det alene mens han spiser noe annet

For en sær fyr du er sammen med. Kjenner mange kokker som syns taco er helt akseptabelt som fredagskos. Og som litt finere hvis de jazzer opp den med hjemmelaget tortillas og litt mer fancy innhold

Anonymkode: 0ec3f...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nachos, Taco, Pizza, Kyllingvinger og nuggets med salat.

Anonymkode: 4692f...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en sær fyr du er sammen med. Kjenner mange kokker som syns taco er helt akseptabelt som fredagskos. Og som litt finere hvis de jazzer opp den med hjemmelaget tortillas og litt mer fancy innhold

Anonymkode: 0ec3f...cc0

Han liker det ikke. Han har ikke problem med at jeg spiser det men han syns det er helt jævlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...