Gå til innhold

Hva spiser du helst på fredager?


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva som helst som jeg slipper lage selv. I dag foret Fjordland meg for penger. Syns helt klart andre har gjort bedre jobb gratis men klager ikke:P

Anonymkode: da139...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble det vårrull og ris. Jeg droppet grønnsaker :alice:crazy!

Anonymkode: 5b4ba...ced

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvilken årstid det er... Men jeg er veldig glad i fisk og kylling. I dag spiste jeg hjemmelaget chicken tikka masala. Elsker det. 🙂

Anonymkode: 04e6e...2a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pizza, indrefilet av okse , taco eller nachos.  Noen ganger bestiller jeg kinamat eller sushi hvis jeg ikke gidder å lage mat.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg spiller det ingen rolle om det er fredag eller en hvilken som helst annen dag. Jeg spiser ikke noe spesielt på fredager....

I går spiste jeg nakkekotelett med blomkålmos og dampede grønnsaker. 

Anonymkode: 0ec3f...cc0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gregor Clegane skrev:

For min del går det gjerne i pizza eller taco. To favoritter. :) 

Litt ekstra god mat som kanskje biff eller noe. Eller en god pasta. Pizza eller taco om samboeren er på jobb. Han liker ikke det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fredager er jeg ofte trøtt etter jobb, og vil ha noe som ikke er arbeidskrevende, men samtidig veldig godt, og som passer med vin til. Gjengangere er typisk

  • blåskjell/ moules frites 
  • konfiterte andelår med crispy poteter stekt i andefettet i form under, og grønne bønner med skarp vinaigrette
  • ulike former for paier med grønnsaks- og ostefyll, eller gratinerte/fylte grønnsaker, med grønn salat
  • enkel pasta med noe friskt og godt i, feks reker/tomat/fennikel, eller reker/strimlet asparges/sitron, pluss masse urter
  • noe krydret vegetarisk indisk eller midtøsten-inspirert, feks en dhal med ris til, eller en pilaff av bulgur/couscous med grillede grønnsaker
  • take away sushi når vi ikke gidder å lage mat

Anonymkode: ab083...9f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri noe fast jeg MÅ ha på gitte dager. Aldri skjønt vitsen med det. Spiser det jeg fyser på når jeg gjør det, uavhengig av hvilken dag det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lyst på. Spiser ikke noe spesielt på spesielle dager. Unntatt julaften da...

Endret av Lady Lovelylocks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som helst. Kommer helt an på hva jeg har lyst på. Har ingen spesifikk matrett jeg foretrekker på fredager. I går spiste jeg biff og søpotetfries.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...