Gå til innhold

Generell spilldiskusjon


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

Hvilke spill liker du? :)

FPS og MMO. Går i Battlefield, wow, lol og Arma 3 :)

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "Periodegamer" :P Det skorter ikke på viljen, men på tiden. Nå har jeg plukket opp igjen Skyrim etter et halvt års opphold. Har veldig lyst til å spille mer Witcher III også, men det er den tiden, da... 

Anonymkode: 5061f...2ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macro skrev:

FPS og MMO. Går i Battlefield, wow, lol og Arma 3 :)

 

Du da?

Nintendo 90% av tiden :P Har drevet å spilt igjennom Spyro og Crash Bandicoot spillene til gameboy advance de siste ukene, ny og kjekk opplevelse :) Og Crash Bandicoot passer overraskende bra som 2D spill :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er "Periodegamer" :P Det skorter ikke på viljen, men på tiden. Nå har jeg plukket opp igjen Skyrim etter et halvt års opphold. Har veldig lyst til å spille mer Witcher III også, men det er den tiden, da... 

Anonymkode: 5061f...2ce

Jeg hadde lyst å ta opp igjen Witcher 3 lenge men måtte til slutt innse at den interessen hadde forsvunnet for godt :PHåper de lager en firer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker spill, har hatt litt ferie nå, så har ikke blitt så mye annet enn mobilspill, gleder meg veldig nå til å komme i gang med zelda igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Migle90 skrev:

Elsker spill, har hatt litt ferie nå, så har ikke blitt så mye annet enn mobilspill, gleder meg veldig nå til å komme i gang med zelda igjen:)

Hvilket Zelda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Migle90 skrev:

Majoras mask og breath og the wild

Majoras Mask :hjerter: Har mange minner fra når jeg spilte det som liten :) Det var skummelt to tider med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er "Periodegamer" :P Det skorter ikke på viljen, men på tiden. Nå har jeg plukket opp igjen Skyrim etter et halvt års opphold. Har veldig lyst til å spille mer Witcher III også, men det er den tiden, da... 

Anonymkode: 5061f...2ce

Samme her.

Eller, jeg har jo forsåvidt tid, men det gir meg lite å sette meg ned med et spill i en time eller to. Bruker helst en hel dag eller helg så jeg kan leve meg ordentlig inn i spillet, så går det kanskje noen uker til neste gang jeg får mulighet... Går mest i Skyrim og Fallout for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.8.2017 den 16.14, Winza skrev:

Nintendo 90% av tiden :P Har drevet å spilt igjennom Spyro og Crash Bandicoot spillene til gameboy advance de siste ukene, ny og kjekk opplevelse :) Og Crash Bandicoot passer overraskende bra som 2D spill :biggrin:

Åh, nå fikk jeg lyst til å spille Spyro!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Winza skrev:

Har du noen? :)

Et eller annet sted oppe på loftet skal det ligge noe Spyro spill i en eske sammen med gameboyen og playstation. Har vel flere, om jeg husker riktig. 

Gjett om det skal hentes ned når jeg kommer meg hjem fra ferie! Det, og Colin Mcrae rally :nori:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Sinsiew skrev:

Et eller annet sted oppe på loftet skal det ligge noe Spyro spill i en eske sammen med gameboyen og playstation. Har vel flere, om jeg husker riktig. 

Gjett om det skal hentes ned når jeg kommer meg hjem fra ferie! Det, og Colin Mcrae rally :nori:

 

Elsker de 90 talls og tidlig 2000 talls platform spillene :rodmer:

Kult profilbilde btw :biggrin: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza skrev:

Elsker de 90 talls og tidlig 2000 talls platform spillene :rodmer:

Kult profilbilde btw :biggrin: 

 

Jeg fikk faktisk playstation 1 til jul i 2001, med et rallyspill og et boksespill. Etter det var hele barndommen min totalt forandret :P

De gamle spillene, slik som de tidlige utgavene av Mario, Spyro, DonkeyKong, Rayman, Ratchet&Clank og Sly tok opp mesteparten av barneskoleårene. Fy søren så mange herlige timer! 

Detimot hadde jeg ikke sansen for PC spill.. Brant meg på Silent Hill første gang jeg skulle prøve PC gaming. Needless to say, så er man for liten for spnne spillnår man er 9 x) 

Takk! Jeg er nok skyldig i å kun like karakterene. Selv har jeg ikke tålmod til å spille lol, men elsker å sitte og analysere kamper og lage strategier med de ulike championsene de velger før matcher. 

Er i Asia nå, og var så heldig å få se SKT spille. Det var morro :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp funnet fram uncharted-spillene. Gleder meg til å forsøke de to siste spillene. 

 

Er ellers storfan av N64, hvor Wave race og Goldeneye var og fremdeles er blant favorittspillerne. 

Anonymkode: de9cf...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller også i perioder. Går mye i unike TES-spill. Også mobilspill for å koble av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...