Gå til innhold

Oppskrift Tiril genser med hullmønster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe oppskriften til Tiril Eckhoff genseren med hullmønster. Er det noen steder man kan kjøpe den uten å måtte kjøpe garn? Jeg vil helst bruke et annet garn. Evt noen som vil dele oppskriften? 

Anonymkode: f1c50...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deling av oppskrift er ikke lov, siden oppskriften er i salg.

Vet ikke om det går å bestille uten garn fra sandnes, men står jo ikke noe om at man må heller http://www.sandnesgarn.no/tirilgenseren-1

 

Ellers, er de så snille på det her i byen i hvertfall, at når du kjøper en oppskrift, så kan du fint kjøpe 4 av de billigste sandnesnøstene de har, ikke nødvendigvis det som er til oppskriftsheftet du har kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man må kjøpe garn til hele genseren på sandnesgarn sine sider.

Anonymkode: f1c50...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe Sandnesgarn hvis du vil ha oppskriften, ja. De lager oppskriftene for at folk skal kjøpe garnet, derfor vil de ikke selge uten garn. Men det er en grunn til at jeg sjelden strikker etter deres oppskrifter, fordi jeg veldig ofte vil bruke et annet garn enn i oppskriften. Dvs. du kan jo strikke genseren i annet garn, men da må det være fra samme produsent. Eller, det som er sagt er vel stort sett at du må kjøpe minst fire nøster per hefte, og nylig kjøpte jeg et hefte hvor jeg allerede hadde garnet jeg trengte til oppskriften, men jeg kjøpte noen nøster jeg hadde tenkt å strikke helt andre ting av, men det var da garn fra samme produsent.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel som jeg fryktet da. Jeg har ikke lyst til å strikke med sandnesgarn, og når jeg må kjøpe garn til hele genseren blir det veldig dyrt. 79 kr per nøste det...

Anonymkode: f1c50...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...