Gå til innhold

iPhone SE 2017 erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lengter til en slik liten tlf igjen. Akkurat nå har jeg den største av iPhone 7, og jeg får ikke plass til den i min lille, søte, dyre, designer veske en gang... Jeg vil kjøpe meg en slik liten, søt tlf igjen. Men er de gode? Hvordan fungerer de i forhold til de nyeste modellene? Er vel bare det at den er litt mindre i strl og kanskje litt dårligere kamera. Noen som har litt erfaringer med denne tlf å dele med meg? :) 

Anonymkode: 288fb...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iphone SE 2017 er helt perfekt. Liten, søt og tilpasningsdyktig til ett hvert miljø. 

Anonymkode: d77f1...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg nok å kjøpe denne. For alle positive svar. Den passer meg midt i blinken når det gjelder strl og alt. Syns det blir litt for mye med de største :) 

- TS

Anonymkode: 288fb...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte den til datteren min på 14, hun synes at 7 ble for stor. Hun er strålende fornøyd med sin :-)

Anonymkode: d41d3...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle positive svar** 

 

ts :)

Anonymkode: 288fb...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte den til datteren min på 14, hun synes at 7 ble for stor. Hun er strålende fornøyd med sin :-)

Anonymkode: d41d3...017

Jeg er helt enig med henne! Hehe. Da bestiller jeg en hjem nå😅

Anonymkode: 288fb...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bobleplast_ skrev:

Kjempefornøyd! 128gb til 4000-lappen er mye mobil for pengene.

Det er mye mobil for pengene ja! Hehe

- TS :)

Anonymkode: 288fb...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne selv, kjøpte med en gang den kom (byttet ut en gammel 5C). Superfornøyd, vil absolutt ikke ha en større modell. Størrelsen er perfekt. Kameraet er også meget bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bobleplast_ skrev:

Kjempefornøyd! 128gb til 4000-lappen er mye mobil for pengene.

Det var da ingen upris, @bobleplast.

Jeg har en slektning som lurer på å kjøpe denne, men hun har bare funnet 64gb utgaven til 2990,- på Elkjøp.

Deler du hvor du kjøpte 128gb til 4000? 

:takke:

 

Anonymkode: 8ee12...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kjøper dere Apple produkter? Dere mister så mange rettigheter når dere kjøper de. Dessuten får dere bare 500 opplysninger før dere må kjøpe nytt!

Anonymkode: 2feb5...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da ingen upris, @bobleplast.

Jeg har en slektning som lurer på å kjøpe denne, men hun har bare funnet 64gb utgaven til 2990,- på Elkjøp.

Deler du hvor du kjøpte 128gb til 4000? 

:takke:

 

Anonymkode: 8ee12...f4e

Hva skal man med 128GB da? Det var greit med mye minne tidligere, når hele MP3-samlingen på 50GB skulle få plass på mobilen ;) Nå, med Spotify og lignende har vel lagringsbehovet sunket betraktelig. Jeg har hatt 64GB-utgaven siden SE kom ut og sjekket ledig kapasitet nå. Det var 36,6GB ledig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var da ingen upris, @bobleplast.

Jeg har en slektning som lurer på å kjøpe denne, men hun har bare funnet 64gb utgaven til 2990,- på Elkjøp.

Deler du hvor du kjøpte 128gb til 4000? 

:takke:

 

Anonymkode: 8ee12...f4e

https://m.prisjakt.no/product/4246452?gclid=Cj0KCQjw5arMBRDzARIsAAqmJexZtQVmwB9R4nHd8JCDgHTdpu2IEWfNWxes2b_0pDdtDVPsUij2UswaAmI4EALw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, -jk- skrev:

Hva skal man med 128GB da? Det var greit med mye minne tidligere, når hele MP3-samlingen på 50GB skulle få plass på mobilen ;) Nå, med Spotify og lignende har vel lagringsbehovet sunket betraktelig. Jeg har hatt 64GB-utgaven siden SE kom ut og sjekket ledig kapasitet nå. Det var 36,6GB ledig...

Jeg er enig, men det handler også om at hastigheten på mobilen er betraktelig høyere for mobilene med større lagring. Også er det veldig, veldig greit å kunne lagre musikk, filmer osv osv uten å bekymre seg over lagringsplass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokia 5 til 2000 kroner. Mye bedre telefon og man slipper den fæle følelsen av å være lurt til å kjøpe gull til syk overpris.

Anonymkode: 1d16a...ce5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nokia 5 til 2000 kroner. Mye bedre telefon og man slipper den fæle følelsen av å være lurt til å kjøpe gull til syk overpris.

Anonymkode: 1d16a...ce5

Hvis noen er interessert i en liten telefon, hvorfor foreslå en Nokia på over 5 tommer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...