Gå til innhold

Er det noen land dere boikotter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, minister-mio skrev:

Israel

Så du bruker du ikke mobiltelefoner og vil aldri ha behov for behandling på sykehus?

Er jødehatet ditt så sterkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, jabx skrev:

Så du bruker du ikke mobiltelefoner og vil aldri ha behov for behandling på sykehus?

Er jødehatet ditt så sterkt?

Ikke samme AB, men du er veldig ivrig på å anklage folk for jødehat dersom de påstår at de boikotter Israel. Det er en elendig hersketeknikk og et hån mot jøder som blir utsatt for reell antisemittisme. Dessuten er det jo også sånn at privat boikott alltid skjer innenfor bestemte rammer - skal man boikotte et land fullstendig kan man ikke ta del i et moderne samfunn. I det hele tatt kan man knapt kalle "jamen israelsk teknologi!?!?3" et argument. 

Anonymkode: 383fe...6e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2017 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter å dra til Italia, Brazil og muslimske land. Italia og Brazil pga de som bor dere har ekstremt dårlig kvinnesyn og dårlig moral og jeg liker ikke umoralske mennesker. I tillegg er det mye mafia og det er bare uetiske land syns jeg. Muslimske land drar jeg ikke til fordi de har dårlig menneskesyn og jeg nekter å dekke meg til. Har dere noen land dere ikke ønsker å reise til, og hvorfor? 

Anonymkode: dab69...408

Det første landet jeg vurderer å boikotte er Norge, blir mer å mer muslimsk her også. Tenk at vi har moské i dette landet... Hæ?!

Anonymkode: a6036...65a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, jabx skrev:

Så du bruker du ikke mobiltelefoner og vil aldri ha behov for behandling på sykehus?

Er jødehatet ditt så sterkt?

Hæ? Jeg hater ikke jøder. For en stygg beskyldning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Så du bruker du ikke mobiltelefoner og vil aldri ha behov for behandling på sykehus?

Er jødehatet ditt så sterkt?

Å anklage andre for antisemittisme for hvert eneste lille kritiske blikk på Israel begynner å bli gammelt. Sannheten er at Israel har trampet grådig på menneskerettigheter i sin kamp over et landområde. Og nei, de er ikke alene om det, men man er ved sin fulle rett til å være kritisk til deres handlinger i dag selvom man har empati med hendelsene for 70 år siden..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke samme AB, men du er veldig ivrig på å anklage folk for jødehat dersom de påstår at de boikotter Israel. Det er en elendig hersketeknikk og et hån mot jøder som blir utsatt for reell antisemittisme. Dessuten er det jo også sånn at privat boikott alltid skjer innenfor bestemte rammer - skal man boikotte et land fullstendig kan man ikke ta del i et moderne samfunn. I det hele tatt kan man knapt kalle "jamen israelsk teknologi!?!?3" et argument. 

Anonymkode: 383fe...6e7

Det er ikke et hån mot jøder å påpeke at noen boikotter Israel fordi det er en jødisk stat. Tvert imot.

Godt å se at du innrømmer at Israel-boikotterne ikke eier ryggrad, da men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, minister-mio skrev:

Hæ? Jeg hater ikke jøder. For en stygg beskyldning

Så hvorfor er du så opptatt av å boikotte akkurat Israel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MonaJoh skrev:

Å anklage andre for antisemittisme for hvert eneste lille kritiske blikk på Israel begynner å bli gammelt. Sannheten er at Israel har trampet grådig på menneskerettigheter i sin kamp over et landområde. Og nei, de er ikke alene om det, men man er ved sin fulle rett til å være kritisk til deres handlinger i dag selvom man har empati med hendelsene for 70 år siden..

Kritisk blikk? Når man ser seg ut kun Israel så er det noe som ikke stemmer.

Kamp over et landområde? Du mener landområdet de ble etnisk renset fra for 70 år siden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Det er ikke et hån mot jøder å påpeke at noen boikotter Israel fordi det er en jødisk stat. Tvert imot.

Godt å se at du innrømmer at Israel-boikotterne ikke eier ryggrad, da men.

Å påstå at at folk er jødehatere basert på en opplysning, nemlig at de boikotter Israel, er et hån. Jeg har jødisk bakgrunn selv og synes faktisk det er motbydelig. Men for all del, fortsett å bruk den elendige, støtende hersketeknikken i stedet for å faktisk diskutere som en som er interessert i debatten. Når vår historie kan gi deg en så fin fornærmelse er det vel beleilig for deg å bruke den!

Anonymkode: 383fe...6e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, jabx skrev:

Så hvorfor er du så opptatt av å boikotte akkurat Israel?

Ikke fordi jeg hater jøder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kina

- Armenia

- Iran

- Saudi-Arabia

- Romania

Anonymkode: 3c167...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.8.2017 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Synes det er overraskende at så mange av mine venner reiser og koser seg i Midt-Østen uten en tanke på at de støtter en pill råtten samfunnsstruktur.

Anonymkode: 1f171...90c

Men MØ-folkene er jo muslimer, må vite. De er jo stakkarslige, og er selvfølgelig fritatt for en hver kritikk. Det hadde så klart vært noe helt annet hvis de var europeere eller europeiskættede.

At vennene dine er de lavere forventningers paternalistiske rasister er selvfølgelig irrelevant. De er jo de gode, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2017 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Da må du kutte ut pc nett osv.....deler kommer derifra. De produserer enormt mye som vi får i Norge.  Folk roper at de boikotter Israel og unngår appelsiner...herregud uopplyste folk

Anonymkode: 0d002...cb1

 

På 10.8.2017 den 14.59, jabx skrev:

Hvorfor Israel?

Og boikotter du dem virkelig? Da er det mye teknologi du må hoppe over (telefoner, PCer, osv.). Og mye medisinsk utstyr og teknologi du ikke kan benytte deg av. Er du virkelig villig til å dø for å boikotte Israel?

Denne tråden er jo plassert i reiseliv. TS spør hvilke land man ikke har lyst til å reise til. Man kan fint bruke PC, telefon etc. uten å dra til Israel. 

Anonymkode: 02ed4...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8/6/2017 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Saudiarabia... Unngår Dubai som reisemål pga deres kvinnesyn. 

Anonymkode: 40c4e...2e6

Du vet at Saudi-Arabia og Dubai ikke er det samme ja? Dubai tilhører de forente arabiske emirater, som er et eget land. Et mye mindre konservativt land enn Saudi-Arabia, for å si det sånn. Selv liker jeg Dubai veldig godt, og føler meg veldig trygg der.

Tyrkia dropper jeg da. Lett.

Anonymkode: a7a37...b85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, jabx skrev:

 Så du bruker du ikke mobiltelefoner og vil aldri ha behov for behandling på sykehus?

 Er jødehatet ditt så sterkt?

Det å stille seg negativ til staten Israel, har vel egentlig ingenting med jødehat å gjøre. Jødehat har jo eksistert enge før opprettelsen av Israel som stat. 

Men dette er vel ikke den riktige tråden, for akkurat denne tråden...    

Anonymkode: 20687...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at Saudi-Arabia og Dubai ikke er det samme ja? Dubai tilhører de forente arabiske emirater, som er et eget land. Et mye mindre konservativt land enn Saudi-Arabia, for å si det sånn. Selv liker jeg Dubai veldig godt, og føler meg veldig trygg der.

Tyrkia dropper jeg da. Lett.

Anonymkode: a7a37...b85

Ehem. Mindre konservativt og mindre konservativt fru blom. Kvinner blir ikke behandlet bra i Dubai eller AbuDhabi heller. To land jeg boikotter. Om jeg er trygg der driter jeg i. Jeg vil ikke se på hvordan deres egne kvinner må valse rundt i burka

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...