Gå til innhold

Er det noen land dere boikotter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nekter å dra til Italia, Brazil og muslimske land. Italia og Brazil pga de som bor dere har ekstremt dårlig kvinnesyn og dårlig moral og jeg liker ikke umoralske mennesker. I tillegg er det mye mafia og det er bare uetiske land syns jeg. Muslimske land drar jeg ikke til fordi de har dårlig menneskesyn og jeg nekter å dekke meg til. Har dere noen land dere ikke ønsker å reise til, og hvorfor? 

Anonymkode: dab69...408

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nord-Korea står sist på listen over land jeg vil besøke. Fordi at om jeg gjør noe galt der og blir arrestert, så har jeg forhåpentligvis ingen land igjen på listen min. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA, pga presidenten dems.

Jeg boikotter ikke akkurat italia, men har et meget dårlig inntrykk av dem så har ingen lyster om å dra dit noen gang.
 

Israel selvsagt og midtøsten

Anonymkode: 6cccb...e1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saudiarabia... Unngår Dubai som reisemål pga deres kvinnesyn. 

Anonymkode: 40c4e...2e6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saudiarabia... Unngår Dubai som reisemål pga deres kvinnesyn. 

Anonymkode: 40c4e...2e6

Bra! Skulle ønske flere boikottet de og at bl.a Norge kunne innføre sanksjoner så kanskje de skjerper seg litt. Utenlandske arbeidere i Saudi blir dessuten behandlet helt uverdig og mishandlet. Jeg gidder ikke en gang mellomlande i de landene der. Hell no. 

Anonymkode: dab69...408

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri til å reise til Kina og Indonesia på grunn av hunde og dyrevelferden👎🏻

Å som skrevet over, muslimske land!!! Dubai eks! 

Anonymkode: f63fc...7a2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai - veldig mye av det som er bygget der, er finansiert av korrupsjon og svarte penger, midler som er unndratt opprinnelige formål, som feks bistand til bl.a. Afghanistan. I tillegg dårlige kår for menneskerettigheter og arbeidstakerrettigheter. Samme med Saudi, Qatar, Kuwait

Tyrkia - pga Erdogans regiliøst baserte politikk og kvinnesyn.

Egypt - pga terrorfare, muslimsk styresett og generelt syn på kvinner og barn

Flere muslimske land pga islam.

Helt sikkert flere - har feks ikke ønske om p dra til Kina.

 

Anonymkode: ae637...1cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Dårlig kvinnesyn i Italia. :murvegg:Da er det nok ikke så mange land du kan dra til, TS. Er du klar over hva slags status La Mamma har i en italiensk familie? Hun er nok mer verdsatt, mer respektert og mer lyttet til der enn den tiden og statusen Ola Nordmann vier sin egen mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkia, Israel, SaudiArabia, Russland. Er maaange andre land jeg ikke har lyst til å besøke, men disse har vært mest aktuelle, men som jeg har valgt vekk.

Anonymkode: 319b7...dfa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA, Israel,Russland og i tillegg generelt steder hvor kvinnesyn og syns på homofili er fra steinalderen. 

Anonymkode: 9dcb4...199

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SaudiArabia, Dubai, Russland, Egypt, Tyrkia og mange andre. Generelt land hvor de har et totalt uetisk syn på mennesker som ikke er en stor og mektig mann.

Anonymkode: d67e1...7d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vil ikke

Står over muslimske land inkll. Tyrkia. Jeg står også over USA. 

Jeg drar gjerne til at annet land som har store forskjeller fra oss i Norge. Sør-Afrika og Soweto satte sine spor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtøsten, Afrika (landene med dårlig menneskesyn og kultur) Dubai, og India. 

Er selv opprinnelig fra Nord Afrika, men vil aldri reise til det landet på besøk engang. Forkastelig land med forkastelig kultur. 

Anonymkode: 61f1f...cb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Veldig mange muslimske land pga kvinnesyn. Der i blant emirantene og Tyrkia, som er de mest populære reisemålene. Forstår ikke hvorfor. Kina er og et land jeg aldri kommer til å reise pga dyre"velferden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vil ikke

Jeg glemte. Det er stor forskjell ved å ikke dra til landet og å kjøpe varer fra det landet. 
Boikott ser jeg som at man ikke vil kjøpe varer produsert i de enkelte land.  Da utgår USA for meg iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jemen, Tyrkia, Arabiske Emirater, Israel.

Anonymkode: 7cd17...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke israelske nypoteter.  :fnise: ...men kypriotiske før de norske kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Bra! Skulle ønske flere boikottet de og at bl.a Norge kunne innføre sanksjoner så kanskje de skjerper seg litt. Utenlandske arbeidere i Saudi blir dessuten behandlet helt uverdig og mishandlet. Jeg gidder ikke en gang mellomlande i de landene der. Hell no. 

Anonymkode: dab69...408

Har aldri skjønt hva som er så stas med Dubai. Det er hverken pent eller koselig i tilegg til et elendig mennskesyn. Hadde ikke reist til det stedet om jeg hadde fått betalt.

Anonymkode: 7cd17...e56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...