Gå til innhold

Sille's babydrøm nr 2


Sille4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
På 20.11.2017 den 21.59, Pjusk skrev:

Hvordan går det her? :)

Hei Pjusk :) 

Har helt glemt å oppdatere her!

Jeg tror jeg er i dpo-land nå. Enn så lenge er jeg på syklusdag 45, og tror jeg er 9-10 dpo.  Jeg hadde mensen i 12 dager sist, og minsten har vært mye syk, så jeg valgte egentlig å ikke være aktiv prøver denne måneden. Men så fikk jeg en trang til å ta EL-tester forrige uke og fikk svært positive tester hele tirsdagen. Jeg har null symptomer på graviditet, men jeg har litt tester fra e-bay liggende som jeg ikke klarer å holde meg unna :fnise: men testen i dag viste en svaaak positiv strek! Jeg har ingen forhåpninger, men blir spennende å se til onsdag. For da bør den vise riktig :) termin vil evt bli august og 2 år og 3 måneder i mellom <3 

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag og den er enda litt sterkere enn i går. Har virkelig null symptomer, så jeg klarer ikke å tro at dette stemmer. Men til onsdag skal jeg ta cb digital og da tror jeg på det svaret :laugh:

IMG_0474.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg til onsdagen gitt... 

Cb digital viste positiv :yvonne:

Termin er 18 august. Blir spennende å gå hele sommeren som høygravid. Jeg holdt på å renne bort av varme i forrige svangerskap, selv på vinteren :laugh:

Jeg og mannen har litt vansker med å klare å ta innover oss av vi skal bli 2-barns foreldre, hvis alt går bra. Kjenner også litt på dårlig samvittighet ovenfor han vi har. Men samtidig vet jeg at søsken er gull verdt. Jeg er så glad for å ha min lillesøster. Så det blir nok bra <3

IMG_0478.JPG

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

G R A T U L E R E R! Så kjekt:yvonne:

Tusen takk :yvonne:

 

———

I dag er jeg 4+0. 

Jeg fortalte foreldrene mine og søsteren min i går at det muligens kommer et nytt familiemedlem i august, og de ble så glade <3 vi drøyer med å si noe til flere, til vi har vært på ul i uke 12. Som forsåvidt allerede er bestilt :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 06.10.2017 den 11.23, Sille4 skrev:

Så spennende med flere som prøver på nr 2! 😃Hvor gammel er din første nå? 

Da krysser jeg fingrene for at det går fortere denne gangen for dere :) jeg har hatt noen el-tester liggende og har ikke klart å holde meg helt unna, men jeg får ikke noe utslag på positiv test, så litt usikker på om jeg i det hele tatt har EL. Og hvordan ligger du an i syklusen nå da? :) 

Ja, syns ikke det kan regnes som pp når vi ikke er i nærheten av EL :fnise:

Vårt første barn er nå 6 mnd. Jeg er i pp4.

 

GRATULERER!!! Det gikk ganske fort denne gangen også.

Endret av Ny Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ny Bruker skrev:

Vårt første barn er nå 6 mnd. Jeg er i pp4.

 

GRATULERER!!! Det gikk ganske fort denne gangen også.

Da krysser jeg fingrene for at det ikke er så mange pp igjen før spira sitter <3 

Tusen takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+2 i dag. Har begynt å få bedre luktesans, og det er ikke veldig moro når minsten har omgangssyka :fnise:

Jeg har også bestilt enda en tidlig ul i dag, som er om 3 uker. Da vil jeg være 8+2. Kjenner jeg har en følelse av at jeg må sjekke om det er liv der. Er alt bra beholder jeg fortsatt timen jeg har i uke 12, for er greit å se at det fortsatt er liv og om alt ser bra ut :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer:hjerte: Så koselig!

Enig i at det er greit med en tidlig ul:)

Selv feirer jeg tilbakekomst av mensen 16 mnd etter fødsel:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, N85 skrev:

Gratulerer:hjerte: Så koselig!

Enig i at det er greit med en tidlig ul:)

Selv feirer jeg tilbakekomst av mensen 16 mnd etter fødsel:P

Tusen takk :hjerte:

hurra for mensen :hoppe: er mannen mer på gli nå ang prøving, eller hvordan ligger dere an? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.12.2017 den 11.42, Sille4 skrev:

Tusen takk :hjerte:

hurra for mensen :hoppe: er mannen mer på gli nå ang prøving, eller hvordan ligger dere an? :) 

Hehe, ja "artig" med mensen:P Nei, han er ikke noe særlig på glid altså! Jeg prøver å jobbe litt subtilt med saken (masing virker mot sin hensikt her i huset - han er en skikkelig stabeis - han må tro at han har kommet på det selv) og snakke litt generelt om hvor fint det er med søsken, og hvor fort de vokser opp osv. osv. Og viser fram de bittesmå nyfødtklærne når vi er i garderoben:)

Hvordan går det ellers da? Har du fått noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, N85 skrev:

Hehe, ja "artig" med mensen:P Nei, han er ikke noe særlig på glid altså! Jeg prøver å jobbe litt subtilt med saken (masing virker mot sin hensikt her i huset - han er en skikkelig stabeis - han må tro at han har kommet på det selv) og snakke litt generelt om hvor fint det er med søsken, og hvor fort de vokser opp osv. osv. Og viser fram de bittesmå nyfødtklærne når vi er i garderoben:)

Hvordan går det ellers da? Har du fått noen symptomer?

Hørtes ut som en lur fremgangsmåte :) veldig greit at de kan tro de kom på idéen selv!

Det går veldig bra enn så lenge. Har vært en del kvalm de siste dagene, men jeg vet ikke om det er pga graviditeten eller omgangssyke :laugh:

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 i dag og halvveis til den "magiske grensa". Jeg er litt redd for å ha forhåpninger og jinxe meg selv nå, men jeg har en følelse av at det vil gå bra denne gangen også. Jeg håper virkelig det <3 

Jeg har allerede fortalt om graviditeten til sjefen og noen arbeidskolleger. Pga kvalmen vil jeg trenge litt tilrettelegging i forhold til lukter etc og i forhold til smitte, siden jeg jobber i helsevesenet. Alle ble så glade på våre vegne og det er veldig hyggelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...