Gå til innhold

Skal vi danse 2017


PippiLa

Anbefalte innlegg

Utrolig hvor mange kjendisdamer som er mislikt her inne. Kvinner er kvinner verst :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, smartbimbo skrev:

Godt å se noen har samme mening som meg.. Jeg skal begynne å se når Ida ryker ut. 

Samme! Skjønner virkelig ikke hva folk ser i henne? Synes hun er så arrogant.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også liker Ida. Er ikke en kjempestor fan, syns hun er litt kjedelig som kjendis (bloggen og TV-programmet), men har ingenting imot henne.

Syns hun virker som en veldig vennlig og koselig jente, jeg.

Jeg så alle episodene av Farmen Kjendis, og fikk bare positive inntrykk av henne der. Har også sett VGTV-intervjuet med Hegseth, og syns ihvertfall ikke hun virket arrogant der.

Hva konkret er det som gjør at folk syns hun virker arrogant?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious
På 8.8.2017 den 16.34, Sirah skrev:

De fleste deltagerne syntes jeg var spennende faktisk, men Ida? IDA? Hun har jeg SÅ langt opp i halsen etter Kjendis Farmen at... Nei dette orker jeg ikke å forholde meg til 🙄

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva skjedde på Farmen? Så bare de siste episodene og fikk et ganske godt inntrykk av henne da :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, justcurious skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva skjedde på Farmen? Så bare de siste episodene og fikk et ganske godt inntrykk av henne da :klo:

Hun snakket ustanselig om å vinne og overkjørte vennene sine for å komme dit hun ville. Var en ekstremt dårlig taper om ting ikke gikk hennes vei. At man er en dårlig taper og gjerne vil vinne kan man leve med, men ikke overkjør og dolk vennene dine i ryggen på veien dit....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
3 minutter siden, Sirah skrev:

Hun snakket ustanselig om å vinne og overkjørte vennene sine for å komme dit hun ville. Var en ekstremt dårlig taper om ting ikke gikk hennes vei. At man er en dårlig taper og gjerne vil vinne kan man leve med, men ikke overkjør og dolk vennene dine i ryggen på veien dit....

Aah, skjønner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, justcurious skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva skjedde på Farmen? Så bare de siste episodene og fikk et ganske godt inntrykk av henne da :klo:

Jeg liker også ida. Skjønner ikke hva hun gjorde galt på farmen? Hun jobbet og sto på hele dagen. Det var jo stort sett bare på kjøkkenet hun holdt på,men det var vel ett valg alle tok siden dette er noe hun kan.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sirah skrev:

Hun snakket ustanselig om å vinne og overkjørte vennene sine for å komme dit hun ville. Var en ekstremt dårlig taper om ting ikke gikk hennes vei. At man er en dårlig taper og gjerne vil vinne kan man leve med, men ikke overkjør og dolk vennene dine i ryggen på veien dit....

Dolket hun de andre i ryggen? Og overkjørte hun de?

Så vi samme kjendisfarmen?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lapper skrev:

Dolket hun de andre i ryggen? Og overkjørte hun de?

Så vi samme kjendisfarmen?

Det regner jeg med at vi gjorde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lapper skrev:

Dolket hun de andre i ryggen? Og overkjørte hun de?

Så vi samme kjendisfarmen?

Jeg så hele sesongen, kan heller ikke huske at Ida gjorde noe slikt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sirah skrev:

Det regner jeg med at vi gjorde.

Ja da har vi to helt forskjellige opofatninger om hva dolking i ryggen og overkjøre er😊 For det kunne jeg ikke se ida gjorde. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lapper skrev:

Ja da har vi to helt forskjellige opofatninger om hva dolking i ryggen og overkjøre er😊 For det kunne jeg ikke se ida gjorde. 

Da får vi være enig om å være uenig i den saken :) Godt at vi har forskjellig syn på ting :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Sirah skrev:

Da får vi være enig om å være uenig i den saken :) Godt at vi har forskjellig syn på ting :) 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/9/2017 den 23.16, JackIost skrev:

Utrolig hvor mange kjendisdamer som er mislikt her inne. Kvinner er kvinner verst :)

Uff, det er jo dere "kvinner er kvinner verst"-folk som egentlig er nedlatende overfor andre. Denne tanken om at kvinner skal støtte og heie hverandre frem bare fordi vi er kvinner er jeg bare ikke med på. De man ikke stiller krav til er de man ikke forventer noe av, og jeg nekter å la dårlig oppførsel og hykleri gå ubemerket hen bare for å være støttende overfor en som er av samme kjønn. Denne "kvinner er kvinner verst"-holdningen er bare en hersketeknikk kamuflert som en eller annen slags kvinnekamp. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvinner er kvinner verst vet jeg ikke. Det er mange flinke kvinner som er med i denne runden, synes nå jeg.

Hvordan de takler dansingen, blir spennende å se. Helene er gjennomtrent og med streng disiplin og et sterkt konkurranseinstinkt. Hun har jeg stor tro på. Jorunn Stiansen har en fantastisk utstråling, hun kommer gjennom TV-ruta. Såfremt hun takler dansingen, tror jeg veldig også på henne. Trude Drevland blir denne rundens "blomsterFinn", og jeg tror hun vil dra mange stemmer. Ida er litt utydelig for meg, kjenner henne bare fra Farmen. Hedda er denne rundens TV2-deltaker, kjenner lite til henne. Anna er jeg usikker på; jeg er usikker på om hun har den mentale styrken og konkurranseinstinktet som trengs. 

Så holder en knapp på Helene og Jorunn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...